Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki NEW VITARA
(Moderatori:
toma
,
yeti
) »
Suzuki Vitara 2022
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini: [
1
]
2
3
4
5
6
7
Mergi Jos
Autor
Subiect: Suzuki Vitara 2022 (Citit de 8128 ori)
0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
gabi males
Hero Member
Mesaje postate: 1514
Thanked: 770 times
Gen:
bucuresti
Suzuki Vitara 2022
«
:
29.Mar.2022, 02:42:47 p.m. »
A aparut Vitara cu motorul de 1,5 aspirat si cutie robotizata. Nici o modificare estetica.
memorat
Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
The following users thanked this post:
enicky
Romix
Full Member
Mesaje postate: 215
Thanked: 52 times
Gen:
București
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #1 :
29.Mar.2022, 03:41:44 p.m. »
Vitara este perfecta! Nu au ce sa imbunatateasca!
Serios vorbind, mi se pare un downgrade destul de mare, si la motor si la cutie. Nu inteleg politica celor de la Suzuki. Sunt convinsi ca vor vinde Vitara chiar cu motor mai slab si cu o cutie depasita (din ce am citit pe net,
https://autolatest.ro/stiri/suzuki-vitara-hybrid-primeste-cea-mai-slaba-cutie-automata-de-pe-piata-celebra-transmisie-ags-robotizata/
, cutia se mai monteaza doar in India).
memorat
Vitara 1.4 MT Luxus AllGrip 2019
enicky
Hero Member
Mesaje postate: 12742
Thanked: 2692 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #2 :
29.Mar.2022, 04:55:54 p.m. »
Nu ma pricep(si nici nu-mi plac!) cutiile automate, dar imi place sa lucrez cu materialul clientului :
Publicatia respectiva mentioneaza ca acest model de cutie se utilizeaza de ani buni in India, unde sunt zic eu conditii de trafic mult mai grele decat in EU, deci daca nu era buna, nu se mai folosea.
Tot acolo gasim un video unde se mentioneaza ca aceasta cutie a fost testata 750 000km pe teren, deci pana fac eu 200 000km ar trebui sa reziste.
Si presupun ca folosind aceasta cutie constructorul a dorit sa evite un mers sportiv care ar produce noxe peste un nivel normal. Dar la preturile carburantului nu cred ca mai sunt multi doritori de "mers sportiv".
Per total un articol de
trei
14 randuri parca special facut sa "ingroape" Vitara.
memorat
Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
Jurnal de bord
The following users thanked this post:
MariusVTR
dthem
Hero Member
Mesaje postate: 904
Thanked: 291 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #3 :
29.Mar.2022, 05:16:30 p.m. »
Rusinoasa alegerea cutiei de viteze, regres de 10 ani cel putin.
memorat
Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
jupanul1
Hero Member
Mesaje postate: 1776
Thanked: 335 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #4 :
29.Mar.2022, 08:26:09 p.m. »
Deci e “strong hybrid” de la Suzuki… ce-or înțelege prin asta? Merge 100% electric, chiar și câteva zeci/sute de m? Altfel, cine dă 30000 de coco (atât e prețul AllGrip Luxus) pe asemenea “arătare” ce are și portbagaj mai mic?
Cred că e primul (F)HEV de la Suzuki, nu? Sunt curios dacă au tehnologie Toyota în acest produs.
Sent from my iPhone using Tapatalk
memorat
Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
Calin sb
Sr. Member
Mesaje postate: 478
Thanked: 148 times
Gen:
Everybody lies.
SIBIU / ARNHEM
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #5 :
29.Mar.2022, 08:30:38 p.m. »
Mai e Swace FHEV.
Daca la vitara sunt cârcotași sa vezi cum îngroapă Jogger-ul.
https://autolatest.ro/teste-auto/ce-cel-mai-ieftin-jogger-te-costa-peste-15-000-euro-test-drive-dacia-jogger-1-0-eco-g-100-cp-essential-5-locuri-2022/
«
Ultima Modificare: 29.Mar.2022, 08:41:58 p.m. de Calin sb
»
memorat
Superb iV PHEV Style
“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
jupanul1
Hero Member
Mesaje postate: 1776
Thanked: 335 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #6 :
29.Mar.2022, 08:42:49 p.m. »
Swace nu e Suzuki, să avem pardon.
Sent from my iPhone using Tapatalk
memorat
Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
Calin sb
Sr. Member
Mesaje postate: 478
Thanked: 148 times
Gen:
Everybody lies.
SIBIU / ARNHEM
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #7 :
29.Mar.2022, 08:45:34 p.m. »
Monseur scrie monseur zicem.
E vândut de ei ? E Suzuki.
memorat
Superb iV PHEV Style
“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
jupanul1
Hero Member
Mesaje postate: 1776
Thanked: 335 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #8 :
29.Mar.2022, 08:46:11 p.m. »
Vândut, nu fabricat. Am crezut că e evident unde bat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
memorat
Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
MariusVTR
Newbie
Mesaje postate: 17
Thanked: 33 times
Gen:
Tirgu Mures
Re: Suzuki Vitara 2022
«
Răspuns #9 :
29.Mar.2022, 09:22:55 p.m. »
Articolul nu este documentat, plus mai conține și greșeli. Strong Hybridul Suzuki Vitara este o soluție tehnologică actuală, originală Suzuki și chiar inovativă în unele privințe - O baterie cu tehnologie nou perfectată - Litiu Titanat de 140 V cu avantaje în ceea ce privește puterea, stabilitatea termică și durabilitatea, masa proprie redusă raportată la energia furnizată/ acumulată, rapiditatea în acumularea de energie, + altele, un motor electric de tracțiune MGU cuplat la ieșirea cutiei de viteze printr-un reductor (care amplifică cuplul acestuia), astfel MGU funcționează independent de motorul termic și cutia de viteze, cu avantaje reale în ceea ce privește tracțiunea și recuperarea energiei la decelerare (fără a avea înlănțuite cinematic componente mecanice), un al 2-lea motor electric de tip ISG cu o baterie Li-ion de 12 V care asigură demararea motorului termic și preia componentele auxiliare electronice, climatizarea, eliberând astfel motoarele de tracțiune de sarcini suplimentare (le permite să se ocupe de propulsie), încărcarea bateriei de 140 V se face atât la decelerare cât și atunci când sarcina este redusă pe motorul termic, iar cutia de viteze are ca atuuri principale masa proprie redusă, robustețea și întreținerea reduse specifice unei cutii manuale (solicitările sunt mai reduse, inclusiv asupra ambreiajului, datorită intervenției motorului electric), experiența autentică dată de o cuite cu trepte reale și economie de combustibil, iar 'schimbarea treptelor este lină și rapidă datorită asistenței motorului electric la schimbarea treptelor de viteza' (declară Suzuki și susțin cei care au testat), MGU intervine la schimbarea fiecărei trepte, furnizează cuplu, iar caracteristica de rulare sau accelerare a mașinii este susținută. Motorul termic în 4 cilindri este un dualjet îmbunătățit pentru funcționarea în mod hybrid, cu frecări reduse, eficiență crescută - funcționare spre ciclu Atkinson, raport de compresie mare. Hybridul Strong permite o autonomie electrică de 4,5 km la o viteză medie de 60 km (bateria încărcată). Suzuki este o marcă serioasă, iar soluția oferită pe Vitara necesită un studiu mai amănunțit pentru ca raționamentul care a stat la baza ei să fie înțeles. Pentru cei interesați atașez datele tehnice complete. Soluția este una apreciată de cei care au testat mașina, exemple pot fi testele făcute de italieni:
;
. După părerea mea este o soluție reușită, la nivel tehnologic mie îmi place, sigur nu am condus mașina să am o părere completă.
memorat
Suzuki Vitara Hybrid/ Suzuki Swift Hybrid
The following users thanked this post:
enicky
,
gabi males
Tipărire
Pagini: [
1
]
2
3
4
5
6
7
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki NEW VITARA
(Moderatori:
toma
,
yeti
) »
Suzuki Vitara 2022
There was an error while thanking
Thanking...