Autor Subiect: Istoric vehicul la Registul Auto Roman  (Citit de 1312 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Online bisti

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #10 : 03.Feb.2022, 03:44:36 p.m. »
Insa trebuie sa nu facem confuzie intre o dauna totala dpdv economic si una tehnica.

Eu nu am facut nicio confuzie intre daune, problema este la cel care a lovit. Nu il obliga absolut nimeni sa mearga si el la o constatare la asiguratorul lui RCA, astfel incat sa fie si el "semnalizat" in baza de date a RAR.
Foarte multi nu au CASCO iar reparatia ii arde la buzunar. Prefera sa dea 25% din pretul de service autorizat unui service de cartier care i-o indreapta la ciocan sau ii face "din doua - una" si iese pe strada cu ea sau si-o vinde. Masina aia, daca nu stii sa o cauti la tinichigerie, pare chilipir. Merge (poate chiar drept), are revizii la zi (unele chiar trecute in carte), nu figureaza in CarVertical, are km ok, e buna sa mergi din A in B. Dar, ca siguranta, nu mai are 4-5 stele NCAP cat a avut initial. Are undeva la 2 spre 3, pentru ca structura intregului a fost afectata prin taiere si sudura.
 
The following users thanked this post: ntire2000, teutzue, toma

Offline ntire2000

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #11 : 03.Feb.2022, 06:57:56 p.m. »
Aceeasi practica o au de fapt toti.
Inclusiv reprezentantele îsi mai ocupa timpii morti cu chilipiruri din astea, banii câstigati se duc pe protocoale si prime la angajati.
La final toata lumea e mucles si fericita.

Problemele de moralitate când se vinde un astfel de lego nu exista.
In fond cui îi pasa ca un amarât îsi baga toata familia într-o astfel de petarda pe roti si porneste mii de km în concediu cu ea?

Saptamâna trecuta a murit într-un accident bizar un fecior cu un BMW.
Cine baga mâna în foc ca aluia nu i-a crapat CB în timpul mersului, mai ales ca la un moment dat i s-au stins farurile si cel mai probabil i s-a blocat si volanul?

PS: In zona asta mai exista totusi si oameni decenti, urmaresc de ceva vreme canalul de youtube al lui G's Garage; ala arata masina asa cum coboara zdrobita din container si rezultatul final pentru care nu prea face compromisuri.

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #12 : 03.Feb.2022, 07:15:09 p.m. »
... Modul in care se petrec acum lucrurile nu face posibil  ca un cumparator sa obtina o informare corecta si completa asupra istoricului de daune suferite de o masina si nici a modului in care a fost reparata.
  Da, din pacate asa este, se trec niste valori ale reparatiilor care nu sunt relevante si nici vorba de detalii tehnice legate de reparatii.

   Pe de alta parte, pentru a avea incredere intr-o masina cu o reparatie consistenta, trebuie sa fii, ori putin mai dezinteresat de aspectul siguranta, ori sa ai cunostinte/ sa fii lucrat in domeniu ca sa poti intelege ca sudura de fabrica e aceeasi cu sudura de atelier, ca vopseaua de atelier(corect aplicata) poate fi mai buna decat cea de fabrica, s.a.m.d.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #13 : 03.Feb.2022, 07:21:52 p.m. »
sa fi lucrat in domeniu ca sa poti intelege ca sudura de fabrica e aceeasi cu sudura de atelier, ca vopseaua de atelier(corect aplicata) poate fi mai buna decat cea de fabrica, s.a.m.d.

Vezi ca aici vorbesti balarii.
Cine a învatat "studiul si tehnologia materialelor" prin politehnica stie la ce ma refer.
E ceva similar cu strânsul suruburilor dupa ureche sau cu cheie dinamometrica.

PS: sunt curios câti tinichigii au atestate de sudura obtinute prin examene si câti o fac dupa feeling - asa cum cânta lautarii fara Conservator la baza.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline gabi males

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #14 : 03.Feb.2022, 07:50:26 p.m. »
De curiozitate,acum 5 minute mi-am verificat si eu masina dar nu am primit nici un rezultat.
« Ultima Modificare: 03.Feb.2022, 09:01:16 p.m. de toma »
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline toma

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #15 : 03.Feb.2022, 08:12:09 p.m. »
Pentru ca trebuie sa pui VIN-ul (seria de sasiu), nu numarul de inmatriculare.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: gabi males

Offline gabi males

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #16 : 03.Feb.2022, 08:31:30 p.m. »
Corect! M-am grabit eu. :"> :pardon:
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline enicky

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #17 : 03.Feb.2022, 08:50:17 p.m. »
Vezi ca aici vorbesti balarii.
Cine a învatat "studiul si tehnologia materialelor" prin politehnica stie la ce ma refer.
   Mai colegu' care vorbesti numa' stiintific si dupa siteuri, daca tot te uiti la clipurile G's Garage, vezi imagini si explicatii acolo legate de sudura(Audi RS verde) !!
Ca altfel, stii numai sa jignesti, toti suntem prosti p'aici, doar tu (raspunzi si) le stii pe toate !
Si cand faceam eu Tehnologia materialelor, sau Rezistenta, tu probabil faceai caligrafia !
 Stii de exemplu ce e A1, B1 ?! (cauta repede pe net!)
Nici nu mai conteaza... :-?
   Ti-am mai spus sa te controlezi, da' uiti repede...
PS. macar reusesti sa ma faci sa uit ca-s bolnav...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline toma

Re: Istoric vehicul la Registul Auto Roman
« Răspuns #18 : 03.Feb.2022, 08:52:51 p.m. »
Domnilor, cu bagare de seama sa nu se lase cu "cartonase"  :baston:
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline ...