Autor Subiect: Pompa vacuum  (Citit de 16446 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #70 : 18.Nov.2022, 10:23:37 p.m. »
.............Vâscozitatea sa este cu mult mai mare decât cea a infamului Ecstar fix la temperaturi joase adica acolo unde este nevoie.
Nu ca la temperaturi mari ar fi mai ok pentru ca si acolo mi se pare ca e mult prea vâscos pentru un motor supraalimentat.
   Asta puteai s-o trimit direct la ei, ca aici vorbim discutii. :)
Pe de alta parte, cred ca se mizeaza mai putin pe vascozitate si mai mult pe faptul ca uleiul unde a ajuns, acolo ramane, nu e apa sa se evapore...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #71 : 18.Nov.2022, 10:25:36 p.m. »
Asta daca ajunge acolo unde trebuie la momentul potrivit....
Iar la ei degeaba o trimit, e o discutie inutila - au mai încercat si altii si n-au aflat raspunsuri.

PS: vine anotimpul asta rece iar diferenta aia de vâcozitate care e enorma pentru motoarele actuale o vom auzi în fiecare dimineata atunci când o sa ne pornim masinile - si îmi asum 100% afirmatia asta.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #72 : 18.Nov.2022, 11:56:08 p.m. »
  Incearca sa n-o pornesti din prima, daca poti, s-ar putea sa ajute.

Oricum este diferenta intre rece si cald, cu orice ulei, mai ales iarna, asa ca nu-ti mai creea inutil cosmaruri ! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline paraschivrazvan25

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #73 : 06.Dec.2022, 02:58:42 a.m. »
Asta da este o adevarata problema, sa ne ti te rog la curent cu rezolvarea si cauza problemei,

Offline sergiupapuc

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #74 : 06.Dec.2022, 08:28:27 a.m. »
...că veni vorba de ulei...vezi BE-Q-G-088.pdf...
...am mai atasat si pentru ECM software...pentru cine interesează
  • Vitara 2019 1.4BoosterJet AllGrip AT Passion
 

Offline George Istudor

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #75 : 07.Dec.2022, 09:45:51 a.m. »
Pai asa n au facut nimic daca e adevarat. Schimbi valva si lasi tot uleiul ala , pica iar. E logic. In Militari nu se aude nimic de alt ulei. Nu este nimic oficial ca uleiul ar fi de vina.

Dar te-ai gandit ca poate valva cea noua este facuta altfel ca sa reziste uleiului ? Zic si eu, nu sunt mecanic, dar de regula rechemarile in service la orice producator auto sunt menite sa elimine problemele existente. Niciunui producator nu ii convine sa faca 70de mii de rechemari pe banii lui fara sa rezolve nimic.
  • Suzuki Vitara Passion Mild Hibrid
 

Offline Myhay

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #76 : 07.Dec.2022, 03:13:11 p.m. »
M am gandit , normal. Dar atunci de unde si pana unde schimbatul uleiului ( brandul) ? De ce alt brand de ulei daca este cum spui? In concluzie , nu se stie nimic , nu stie nimeni nimic. Fiecare o da de gard cum crede. Unele service uri baga alt ulei , altele nici nu concep acest lucru si tot asa. Deci?
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline George Istudor

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #77 : 08.Dec.2022, 09:04:05 a.m. »
  Dar atunci de unde si pana unde schimbatul uleiului ( brandul) ? De ce alt brand de ulei daca este cum spui?

Din motive economice?
Probleme de gestiune?
Si lista poate continua...

Unele service uri baga alt ulei , altele nici nu concep acest lucru si tot asa.

Al doilea citat sustine cele enumerate de mine mai sus.  :good:
  • Suzuki Vitara Passion Mild Hibrid
 

Offline Myhay

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #78 : 08.Dec.2022, 12:56:27 p.m. »
Sa o luam cu inceputul. Ideea este urmatoarea : Una este sa schimbi furnizorul / producatorul de ulei din considerente economice, ca te-ai certat cu reprezentantul etc cum ai mentionat si tu si alta este cand faci lucrul asta datorita unei piese anume ca sa functioneze in parametrii. Cu ce nu sunt de acord si mi se pare un copilarism , o explicatie penibila numai sa te gandesti la asa ceva din partea unei reprezentante si a unui brand auto este faza cu gestiunea.... Nu exista asa ceva la un nivel atat de inalt ca anvergura ma refer. Ecstar trebuie sa asigure stocurile permanent. CAnd aduc in depozite , aduc tone de ulei. Au niste contracte semnate , nu asa : bai nene cand nu mai ai faci comanda ca la easybox pentru cativa mii de litri. Nu e ca la magazinul lu' Gigi de la colt... Stai ca nu mai am Cola , trebuie sa comand. Il suna pe ala de la Cola ROmania.Vine masina in 3 zile. Se fac niste planuri de distributie , gestiune pentru a asigura stocurile in permanenta , nu asa dupa ureche. Sau asa ar trebui , poate am eu pretentii.

Nu ca ar fi o problema asta cu schimbatul producatorului de ulei motor. Alte branduri auto schimba la cativa ani. Ce imi amintesc acum mai recent : Hyundai a trecut pe Shell , VW a trecut de la Castrol dupa zeci de ani tot la Shell sau Mobil , Mercedes merge pe Elf / Total si lista poate continua. Deci , ca se trece benevol din considerente strict preferentiale care ii convin producatorului auto din mai multe motive la un alt brand de ulei , nu ma deranjeaza. Cum a mers cu firma X o sa mearga si cu Y. Banuiesc ca se fac niste mici teste sau mai stiu eu ce , de compatibilitate inainte sa semneze intre ei acolo. Or baga uleiul ala intr-un motor 10-20k km sa vada ce si cum. Desi nu cred avand in vedere ce se tot intampla.

Dar : atunci cand se trece din scurt si neoficial la un alt ulei si se invoca pe la colturi tot neoficial ( nici macar in toate reprezentantele ma repet) ca se baga un alt brand de ulei motor cu ocazia schimbarii acestei supape de la pompa de vacuum ca a fost afectata de nu stiu ce continea uleiul precedent.... mie personal imi pute.

Daca aveau cat de cat ceva in cap spuneau din prima : domne' s-a schimbat brandul , de azi suzuki baga in motoare in toata lumea numai... Ravenol de exemplu. Si gata. Nici macar nu mai era necesar sa se lege de supapa sau sa o mentioneze. Asta cu 3 reprezentante Suzuki din nordul tarii baga Petronas....  2 din sud baga Ecstar , aia din Timisoara merg pe Castrol si tot asa.... e jenanta si inseamna ca e un haos si nu stiu de ei. N-au nicio scuza sau explicatie ca gestiune , ca economica etc sa procedeze asa. Suzuki oficial merge pe Ecstar - pe ala merg toti. Simplu. Nu se respecta asta , e datorita fiecarei reprezentante in particular pentru ca fac ce vor fara sa stie aia mari si nu le este frica de nimeni. Ca nu ma duc eu sa ii torn la Suzuki Magyar - uite ce ulei imi baga astia in motor.  Si ca nu le pasa de motoare si in final de noi utilizatorii.

La astea doua lucruri ma refer. Restul sunt supozitii si pareri de ale noastre incercand sa intelegem miscarile astea ale lor pentru ca ei nu ofera nicio informatie clara in acest sens. Din moment ce pe site-ul ( site-urile) oficiale Suzuki apare mare si tare Ecstar....mai avem indoieli? Ca la noi fac astia altfel... fente.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Pompa vacuum
« Răspuns #79 : 09.Dec.2022, 06:13:25 p.m. »
Eu sunt mai atehnic si nu prea inteleg ce treaba are uleiul asta de motor la pompa de vacuum de la frana... adica pe acolo nu trebuia sa fie lichid de frana daca era ceva? Uleiul asta de motor ajunge asa peste tot in masina, pe la toate pompele, pe la frane, poate ajunge si la ambreiaj, poate si la freon ... zic si eu.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus