Autor Subiect: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022  (Citit de 19482 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #90 : 19.Feb.2022, 09:13:41 p.m. »
Deci se poate repara cu succes cu tabla ieftina din Dedeman.
Daca mai bagam si o insonorizare cu ceva grund sau autovapant cauciucat de calitate automat o facem de 1 mm grosime.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #91 : 23.Feb.2022, 11:08:52 a.m. »
  Am reusit in weekend-ul trecut sa fac drive-test cu noul Sx4 S-Cross, spun ca "am reusit" deoarece imi propusesem s-o fac mai demult, dar n-am reusit.
Ne-am bucurat de cele +170C si am reusit sa ajungem, la sugestia reprezentantului de vanzari, dupa-amiaza ca sa ne plimbam putin cu masina : m-am mirat ca mi s-a sugerat sa vin asa tarziu, dar nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca show-room-ul era plin de potentiali clienti! Asa ca a fost "putin" si pe fuga!
  Lume care cerea detalii, lume care semna documente, chiar am stat la rand pana am primit masina si am inteles ca dimineata a fost si mai aglomerat.
Masina de test : varianta Passion+cutie automata, 350km la bord.
 Prima remarca, la aceasta echipare nu exista camera de 3600, dar CB are o grafica complet noua, iar pe unitatea media apar si info tehnice despre masina, nu este doar radioul si navigatia.
  Am coborat din S-Cross 2020 si am urcat in S-Cross 2022, prima impresie fiind ca am avut aceeasi pozitie buna la volan, doar ca se vede si din interior diferenta constructiva, adica aveam vedere in fata ca la Vitara, vechiul S-Cross avand o forma mai aerodinamica. Pe unii ar putea sa-i ajute la orientare forma patrat a botului masinii.
  A doua impresie este bordul : aici cam 60-70% este nou, adica zona pasager . Usor diferit ca forma, mai placut sau mai putin placut, chestie de gust, aeratoarele mai finute(nu stiu daca la fel de eficiente), iar media amplasata desupra lor si cu dimensiune mai mare(7-9inch) a ecranului. Practic esti cam obligat sa cuplezi telefonul(ceea ce nu e rau!), pentru ca singura posibilitate de amplasare ar fi in parbriz, nu prea ok. De altfel touch-ul este f. senibil si generos, ar fi si pacat sa nu cuplezi tel.
  A treia impresie : este o masina absolut ok si pentru soferi buni si pentru cei mai putin talentati : bagi in viteza in pct.A si o scoti din viteza la destinatie,(risc 0 sa ti se opreasca motorul), timp in care line-assit te tine in banda(nu mai trebuie sa te chinui sa pastrezi banda), in retrovizor esti avertizat daca ai masina in unghiul mort(dotare lipsa chiar si la Spirit pre-face-lift), iar daca nu esti pe faza, masina franeaza inaintea ta.
  In traseu schimba vitezele destul de lin, ma asteptam la mai bine fata de manuala, dar posibil s-o fi calcat eu mai energic, n-am avut loc sa folosesc padelele, iar la manevrele de parcare nu folosesti decat frana.
  N-am avut loc sa "sar" de suta, dar pana aici e foarte silentioasa, n-am inteles cum n-ar fi dupa unii(si am audiometria recent facuta si cu rezultate f.bune), adica se aude in ea cum se aude in a mea deja insonorizata.
  Se observa bine lipsa difuzorului central, dar cred eu si lipsa insonorizarii usilor, adica bass slabut.
  Alta lipsa ar fi bandourile laterale (usi) care acum chiar dadeau bine pe noua forma.
  Posibil ca farurile led gen matrix, sa aduca un plus, cu toate ca lipsa lupei cred ca este o pierdere/economie.
  Amplasarea semnalului jos in bara nu mi se para cea mai fericita solutie : eu l-as vrea mai sus(adica mai vizibil) si intr-un loc mai putin expus unei coliziuni.
Per total, ca posesor de S-Cross Hybrid 2020 si incercand sa fiu impartial, imbunatatirea sau schimbarea esentiala mi se pare a fi CB+grafica, bord si media, iar forma exterioara noua nu m-ar afecta(nici in bine, nici in rau) ca sofer/propietar.
  In rest, este aceeasi masina, se misca la fel, chiar n-am gasit alte diferente.
Oricum,  plusurile mentionate se reflecta in pretul final destul de consistent.
  Si totusi, se pare ca este  modelul de masina cu tractiune integrala cu pretul cel mai bun.
 
 
« Ultima Modificare: 23.Feb.2022, 11:35:06 a.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: sfichiu, vali22, Marci, teutzue, jupanul1, gabi males, Romix, Modig, petre74

Offline DanAndrei

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
    • Home
Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #92 : 06.Iun.2022, 08:23:46 p.m. »
Salutare!

Sunt membru nou pe forum la voi ca proaspat posesor de S Cross 2022 Passion Allgrip manuala.

Am mers deja cu ea aproximativ 600 de km pe drumurile patriei, pe cam toate tipurile, si am urcat si cateva dealuri, prin Transilvaniaintre anumite sate, pe drumuri de pamant ca un mini off road. Primele impresii sunt bune, merge destul de ok nu prea am de ce sa ma plang venind de la Focus 2 facelift 1.6 benzina.

Marele of, dezavantaj, durere, cum vreti voi, este ca Android Auto a functionat de cateva ori cu Samsungul meu A50, apoi adio si nu s-a mai intors. O sa scotocesc prin acest forum sa vedem ce este de facut, daca pot face ceva.

Am ales S Cross doar din cauza termenului de nici 2 luni de asteptare, desi sufletul si-a dorit Vitara.
  • S Cross
 

Offline NicNic

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #93 : 06.Iun.2022, 09:36:28 p.m. »
@DanAndrei:

Sa te poarte cu placere si fara probleme!

Eu as zice chiar daca Vitara e mai "fatoasa", totusi ai ales masina mai "rafinata".

Sa auzim doar despre drumuri frumoase cu ea.  :)
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline enicky

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #94 : 06.Iun.2022, 09:59:35 p.m. »
Salutare!
Sunt membru nou pe forum la voi ca proaspat posesor de S Cross 2022 Passion Allgrip manuala.
  Bine ai venit si s-o stapanesti sanatos !
Poti s-o inscri la recensamant, iar daca doresti poti deschide un jurnal de bord.
   Esti norocos ca ai primit-o asa repede ! :good:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Hoinar

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #95 : 07.Iun.2022, 03:13:31 p.m. »
Bine ai venit! Sa o folosesti sanatos!
Pune si locatia in profil, poate este un coleg pe langa tine si te ajuta cu AA.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline Obi-Wan

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #96 : 12.Oct.2022, 03:46:37 p.m. »
Salutare,
S-au implinit 4 luni si 4600 km parcursi cu noul S-Cross. In general, sunt foarte multumit de masina, dupa 17 ani de condus Loganuri. A nu se lua drept critica la adresa Daciilor, care sunt parte intrinseca a vietii romanului. De altfel, am pastrat si Loganul, ca se inmultesc soferii in familie.
Cateva impresii, mai mult sau mai putin obiective:
- Spatiul in habitaclu e surprinzator de generos fata de marimea masinii. Lucru verificat, 2 persoane de 1,90m inaltime au loc unul in spatele celuilalt (sofer+ pasager pe bancheta spate), fara ca cel din spate sa impunga cu genunchii in spatarul scaunului soferului; Portbagajul nu e foarte mare, dar suficient pentru bagajele uzuale de vacanta pentru 3-4 persoane pana intr-o saptamana;
- Aspectul exterior si interior ne-au placut, si mie, si familiei. Designul mi se pare suficient de personalizat cat sa o recunosti de la oarece distanta. Cateva elemente au fost criteriu de alegere pentru mine, de pilda, n-am vrut ca masina noua sa aiba stopuri si semnalizatoare in bara spate.
- E confortabila la drumuri lungi, nu te ridici daramat de la volan;
- E silentioasa, chiar mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc cu asta dupa Logan;
- Am avut noroc de livrare rapida, fata de termenul de minim 6 luni din contract, masina a sosit in mai putin de 2 luni;
- Touchscreenul central are lag sesizabil, noroc ca nu contine functii folosite uzual la drum (aer conditionat, activare/dezactivare sisteme siguranta, lumini etc.). Comenzile uzuale au ramas pe butoane fizice, care nu au lag. Cu radioul, odata presetate posturile, te descurci cu comenzile de pe volan;
- Dupa 4600 km, maneta de viteze inca mai agata din cand in cand la intrarea in treapta I, nu asa de des ca atunci cand era noua, si-a mai dat drumul intre timp, dar se mai intampla. Sper ca se va roda mai bine in timp;
- La vant puternic din lateral la drum, mai scapa aer pe langa chederele usilor din cand in cand. Cred ca mai era de lucru putin aici, la structura usilor si etansare;
- Senzorul de ploaie o ia razna din cand in cand, tine stergatoarele mergand continuu pe uscat daca dai pe automat;
- Asistentul la franare e inutil in oras, iti face capul calendar la fiecare oprire la stop, daca te apropii mai vioi de masina oprita in fata. Din pacate, se reactiveaza la fiecare pornire de motor si, daca nu iti trebuie, trebuie dezactivat manual de fiecare data. Nu stiu de ce nu l-au facut sa memoreze starea de dezactivare la pornirea motorului (la fel ca avertizorul de parasire a benzii);
- In compartimentul motor, gura de alimentare a rezervorului de spalare parbriz e la vreo 15 cm sub rama capotei. Incomod de turnat, mai scapi si pe langa uneori, mai ales cand torni din bidonul plin.
Nu ma lungesc mai mult, ca sa nu incep sa repet suparator impresii consemnate de colegi inaintea mea.
Sanatate si drumuri bune, fara evenimente!
  • Logan MCV 1.5D Laureate 2007 / Suzuki S-Cross Spirit 1.4L Boosterjet Hybrid Allgrip 6MT 2022
 
The following users thanked this post: enicky, dragne

Offline cristidav

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #97 : 12.Oct.2022, 04:16:37 p.m. »
Sa te poarte sanatos ! Dar...
- din cauza senzorului de ploaie idiot am trecut stergatoarele pe intermitent manual (adica setezi tu din rotita cat de repede sa mearga)... si sunt incantat.
- asta cu confortul am observat-o si eu. DIn vechiul SX4 ieseam distrus dupa 1000 km, din SCross as putea lejer sa mai fac inca 500 pe  langa aia 1000 si tot ok as iesi.
- maneta va agata mult si bine  :-)) daca nu cumva ai alt schimbator decat noi ceilalti
- la mine nu scapa aer niciunde la nicio viteza... si i-am dat top speeduri destule pana acum
- asistentul la franare trece-l pe NEAR si o sa te streseze putin spre deloc. Mi s-a explicat mie. ESP, RBS si altele nu pot ramane OFF la repornire fiindca sunt norme de siguranta... cica.
- pune si tu o palnie la turnarea lichidului parbriz si ai rezolvat problema.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline frenzy

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #98 : 13.Oct.2022, 12:21:21 a.m. »
La partea cu vant din lateral am observat si eu la S-Cross'ul meu productie 2019, acum vreo luna, pe A2, cand a suflat vantul de te scotea de pe banda si a crescut consumul mediu cu 3L/100km fata de acelasi segment de drum cu o zi inainte. La rafale se auzea destul de ciudat, fenomen care nu se observa la nici o viteza in conditii meteo normale.

Legat de gura de alimentare pentru lichidul de parbriz eu am rezolvat luand un capac "simply clever" de la Skoda, cand a aparut prin 2020. Trebuie montat "la cald" si te chinui un pic, dar odata instalat e vis. Eu l-am luat de la un magazin de piese auto, dupa codul de la Skoda, dar intre timp vad ca a aparut si pe Aliexpress: https://www.aliexpress.com/item/1005004509655278.html?gatewayAdapt=4itemAdapt

  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet MT Passion 2019
 

Offline Obi-Wan

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #99 : 13.Oct.2022, 09:15:13 a.m. »
- la mine nu scapa aer niciunde la nicio viteza... si i-am dat top speeduri destule pana acum
- asistentul la franare trece-l pe NEAR si o sa te streseze putin spre deloc. Mi s-a explicat mie. ESP, RBS si altele nu pot ramane OFF la repornire fiindca sunt norme de siguranta... cica.

La viteza mare fara vant afara nu scapa nici la mine, doar la vant puternic din lateral incepe sa suiere pe langa chederul usii...

Unde gasesc setarea de NEAR la sistemul de avertizare la coliziune? Ca am scormonit prin toate meniurile si prin manual... Am mai observat o chestie cand e activat: Pe autostrada, pe langa parapetul dintre sensuri, nu da alarme. Dar pe Mihai Bravu si Stefan cel Mare in Bucuresti, pe langa gardul de protectie al liniei de tramvai, o tine din alarma in alarma. Ma gandesc ca o fi din cauza catadioptrilor, pe gardul liniei de tramvai sunt din metru in metru.
  • Logan MCV 1.5D Laureate 2007 / Suzuki S-Cross Spirit 1.4L Boosterjet Hybrid Allgrip 6MT 2022
 
The following users thanked this post: cristidav, dragne