Autor Subiect: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022  (Citit de 19483 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline teutzue

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #60 : 27.Ian.2022, 08:50:38 p.m. »
83 kg si 1.80m. E recomandabil test drive, da.
Ca idee am facut Iasi - Timisoara in vreo 10 ore cu putine pauze si a fost ok.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Hoinar

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #61 : 27.Ian.2022, 09:14:44 p.m. »
pot sa intreb si de gabarit? ma gandesc ca la 120 kg si 1,86 m ale mele s-ar putea sa mi se para cam mici. evident, urmeaza un test drive, dar vroiam sa vad niste pareri inainte

Am 1.82 si 110kg si stau ok in ea. Fara probleme la drumuri lungi.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline alindarie

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #62 : 27.Ian.2022, 09:24:54 p.m. »
intreb si insist pe subiectul asta pt ca masina actuala e un mondeo mk3 si sunt putin ingrijorat de spatiul si confortul unui suv mic asa cum e s-cross
  • Mondeo
 

Offline ...

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #63 : 27.Ian.2022, 09:51:29 p.m. »
1.81 si tot 110 kg acum. Stăteam foarte bine în S-Cross-ul din 2016.
 

Offline gabi males

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #64 : 27.Ian.2022, 10:19:50 p.m. »
Eu am 1,88 si 72 kg. M-am simtit foarte bine in masina.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline enicky

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #65 : 27.Ian.2022, 11:34:14 p.m. »
Ii scrisesem pe privat si eu.
Dar, daca tot suntem 3 deja aici... Se pare ca nu doar eu as aprecia  :D
   Ok, hai sa incerc o paralela:
@alindarie n-am sesizat o diferenta negativa intre scaunul vechi(S-Cross 2020) si cel nou(2022), dar am stat doar cateva minute, urmeaza sa fac si un drive test. Scaunul are posibilitati multiple de reglaj, iar masura mea xxl e totusi solicitatnta.
 
  Acum legat de Hybrid(H) si aspirat 1,6(A), ca si confort sunt la fel, doar ca scaunul(ca oricare) prinde forma corpului, mai devreme sau mai tarziu.
-la volan, plecare de pe loc :
H intra mai greu in viteza, amreiaj mai usor, volan mai "usor"
A intra inca de la inceput usor in aIa, apesi mai tare pe pedala de ambreiaj, volan ceva mai "greu"
-pornirea motorului:
H mai zgomotos, 1500r/min. la temp. 0_-3
A mai silentios, aceeasi rotatie, dar se-ncalzeste mai repede (ambele sunt insonorizate)
-demaraj:
H plecare de pe loc rapida, urca repede in turatii si viteza, NU are lag, turbina e ajutata de demarorul electric si urcarea este constanta, liniara.
A plecarea de pe loc mai lenta, aIa lunga, parca facuta ptr. off road, aIIa urca mai bine, la aIIIa se simte forta, daca urci peste 3000rot/min. ai impresia ca e alta masina, intre 3 si 5000 crezi ca e ...electrica
-trafic :
H schimbi vitezele la 2500, echivalent cu A la 3000
H viteza aVIa e de mare ajutor, in sensul ca (parca) pe la 2500 ai 130km
A se simte lipsa vitezei aVIa, la 130 parca ajunge pe la 3200-3500(posibil sa gresesc, dar oricum e turatie mai mare decat la H)
-croaziera
A ca sa fiu sigur de o rezerva de forta, la o depasire retrogradez in aIVa si/sau comut in sport(pe autostrada e mai lejer)
H pt. depasire are forta fara sa retrogradez in aVa sau aIVa, iar daca cuplez sport sunt chiar linistit+raspunde repede la pedala
ACC- la H e comod de condus odata fixat la 130km/h, se lipeste de masina din fata, pastrand distanta, dar atentie la masini-platforma, radarul nu le vede,testat.
-consum
A extra maxim 6,7 mers normal de autostrada+DN. La peste 160km/h ajunge la 10%,  testata.
H extra dupa 7000km a(scazut) ajuns la acelasi consum, max.6,9, (dar pana atunci a fost 8-9%)
A-H urban, nerelevant, factori de influenta multi, dar intre 8-10.
-temperatura in interior
A incalzeste repede iarna, mentine caldura in interior(posibil din cauza izolarii)
H incalzeste mai greu decat Vitara, dar dupa insonorizare s-a apropiat ca timp de Vitara.
Idem la racire vara. Vara ajuta mult si folia de pe geamuri, tenta de culoare din fabrica e zero. Recomand folia si ptr. siguranta(nu se vede un obiect uitat, geamul e tinut de folie in caz de soc.
-tinuta de drum
A sta bine in curbe(chiar si inaltata), ba arcurile cred ca-i asigura un plus si pe sosea si off road.
Pozitia inalta la volan iti da o senzatie placuta si un zambet tamp pe fata.
H sta la fel de bine in curbe, e inca noua(11 000km), arcuri/amortizoare noi, dar e mai joasa fata de Vitara, asa ca-i face bine un set de Mad.
-fiabilitate
Tabla subsire si sensibila la ambele. Vopseaua se pateaza, cere spalat cu solutii bune si polish macar de 2x/an. Poate fi si manual in fata blocului(fitnes)
A n-a cerut nimic special in 7ani(cand au trecut???!!!), bateria inca merge, doar consumabile. Sperante mari, fiind aspirat !
H n-a cerut nimic special in... 2ani, dar avem turbina, hybrid si... garantie de zece ani. Sperante ...sa nu se strice !

    Ca si concluzie, noi le simtim ca doua masini diferite(le conducem si eu si sotia), dar ne plac la fel de mult, cat ne-am stradui, tot difera: pozitia la volan, sunet motor, pedale, dotari, vizibilitate.

Posibil sa mai fie ceva relevant, poate mi-a scapat....




 
« Ultima Modificare: 27.Ian.2022, 11:46:54 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #66 : 28.Ian.2022, 01:26:35 p.m. »
   Scuze de intarziere si pentru greselile de redactare, dar sunt cam bolnav si raspunsul necesita un moment de relax. :)
« Ultima Modificare: 28.Ian.2022, 02:01:26 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline AlexP

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #67 : 30.Ian.2022, 11:10:49 a.m. »
Buna ziua. Imi poate spune un proprietar al noului S-Cross (2022) care sunt dimensiunile anvelopelor trecute in cartea masinii/talon/sau pe vreun sticker lipit pe masina (daca exista, poate pe stalpul B)? As vrea sa achizitionez un set de jante de tabla R16 pentru iarna si as dori o confirmare ca se pot folosi anvelopele R16 si pe acest nou model. Va multumesc anticipat!
  • Suzuki S-Cross 2022 1.4 BoosterJet AllGrip
 

Offline enicky

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #68 : 30.Ian.2022, 04:45:26 p.m. »
  Aici sunt date tehnice : https://dabauto.suzuki.ro/masini/s-cross/. In clipul scurt de la pag.5 am filmat si anvelopele.
Nu scrie de 16 si nici in cartea mea nu scrie, decat 215 55 17. S-Cross -ul meu e 2020, ca motorizare e identic cu face-lift-ul, deci posibil sa nu scrie nici la asta nou, ca merge(oficial) si pe 16.
   Iar pe forum n-a aparut inca nimeni cu una noua. Mai rapid ar fi sa suni la un dealer.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: AlexP

Offline Hoinar

Re: SUZUKI SX4 S-CROSS 2022
« Răspuns #69 : 30.Ian.2022, 05:17:00 p.m. »
Dimensiunile pe 16 apar pana si in brosura de la reprezentanta, aia de pe raft: 215/60/16 si 215/55/17. Rotile de iarna le am pe 16, cele de "vara" pe 17.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 
The following users thanked this post: AlexP