0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Salutare!... Nu stiu cat de tare sa ma grabesc sa ajung la garantie sau daca pot astepta pana la prima revizie, care o sa fie in luna iunie.
Garantie direct. Gandeste-te cum poti demostra problema celor de la service insa.... Daca poti reproduce problema ar fi in regula, ca asa poti gasi si o solutie.
Vă rugăm să aveţi întotdeauna la dumneavoastră cardul care vă îndreptăţeste să folosiţi serviciul de Asistenţă Suzuki (de exemplu: în certificatul de înmatriculare). Serviciile noastre pot fi folosite numai de posesorii cardului Asistenţă Suzuki!În cazul unei defecţiuni, sunaţi la numărul de telefon indicat! În cazul apelurilor din ţară, precum şi a celor din străinătate, aveţi posibilitatea de a cere ajutor în limba română.În urma convorbirii telefonice, reprezentantul Suzuki vă va cere următoarele informaţii:numărul cardului Asistenţă Suzuki;modelul autovehiculului;numărul de şasiu al autovehiculului;locaţia exactă a autovehiculului;problema;data primei înmatriculări a autovehiculului;datele dumneavoastră de contact.Desigur, sperăm că nu veţi avea niciodată nevoie de un astfel de serviciu.Dar nu este bine de ştiut că el există?Număr de urgenţă apelabil în România cu tarif local:0728 222 000Număr de urgenţă apelabil din străinătate:+43 152 503 6259