Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 107468 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #80 : 20.Iul.2017, 11:44:37 p.m. »
- al doilea aspect ar fi ca este vorba despre un produs nou, d-abia lansat, se doreste profit maxim, deci posibilitati de discount relativ minime, cu totii stim ca discount-urile bune intervin dupa 4-5 ani de la lansarea produsului.

Lucrurile nu stau chiar asa...

Intr-adevar, cf. definitiei, motivatia fiecarei afaceri este profitul. Dar, cu putina educatie economica se poate intelege ca nu se pune problema unui profit - nici macar minim - la lansarea unui produs/serviciu. La lansare, toate veniturile se duc in costurile cu R&D-ul respectivului produs/serviciu, cu promovarea (daca de la lansare un produs/serviciu nu se bucura de un anumit numar de comenzi, cam greu - sau cu niste costuri aditionale mai mici sau mai mari - ca acest lucru sa se intample ulterior). Profitul apare (si creste gradual) la un anumit volum de unitati/bucati vandute.

Acuma, ma gandesc ca e posibil ca discount-urile sa fie mici/inexistente in cazul noului Ignis pentru ca acest model are un pret mai mic pe piata din Romania, comparativ cu alte tari europene. Nu stiu ce o fi fost in mintea lui Suzuki la pregatirea lansarii in Romania, dar e posibil ca din start sa nu fi dat prea multe sanse micului citadin, stiindu-se apetenta romanilor pentru masini mai mari, eventual diesel. We shall see...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #81 : 21.Iul.2017, 10:32:39 a.m. »
Lucrurile nu stau chiar asa...

Intr-adevar, cf. definitiei, motivatia fiecarei afaceri este profitul. Dar, cu putina educatie economica se poate intelege ca nu se pune problema unui profit - nici macar minim - la lansarea unui produs/serviciu.

   Probabil ca asa stau lucrurile in practica, dar in teorie stau cu totul altfel(cel putin din ce am studiat eu in ultimii doi ani): pretul produsului are multe componente printre care si amortizarea investitiei, calculata pe unitate de vanzare si intr-o anumita perioada de timp. Tot in pret sunt incluse chiar si costurile de lansare(in fiecare zona geo), promovare si publicitate, atent calculate, planificate si stabilite pe perioade de timp. In functie de marimea/capacitatea unitatii economice respective(companiei), managementul poate decide chiar de la inceput directionarea incasarilor facute din vanzarea unui produs numai catre amortizari. Dar de obicei se face un plan de vanzari estimat si incasarile din vanzari sunt defalcate conform componentei in care intra binenteles si profitul.
    Acum, din ce am observat noi, politica Suzuki este usor atipica in ceea ce priveste promovarea si publicitatea, daca ne gandim la Vitara si S-Cross. Probabil ca asa va fi si la Ignis.
  Dar, ma rog, suntem cam offtopic, aci vorbim de dealeri/service, iar strategia lor economica n-o cunoastem, doar o presupunem.   De altfel  am si mentionat in postare ca raspunsul meu este "(subiectiv probabil)".
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #82 : 21.Iul.2017, 10:53:53 a.m. »
Acum mi se pare ca spunem acelasi lucru, dar exista riscul sa ne intelegem separat...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #83 : 21.Iul.2017, 11:03:06 a.m. »
Am sa ma duc din nou astazi cu intentia de a semna la Autonet, vedem ce oferta au, daca nu urmeaza DAB. Tare m-as bucura sa dau astazi comanda.
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #84 : 21.Iul.2017, 11:26:12 a.m. »
Succes si tine-ne la curent cu reusita!

Trimis folosind Tapatalk

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline boga81

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #85 : 21.Iul.2017, 12:10:27 p.m. »
Incearca mai intai sa vorbesti si la royal motors pitesti. E aproape si poate merita, cine stie?

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #86 : 26.Iul.2017, 03:14:14 p.m. »
Am mutat discuția despre achiziția lui @duculetu in aria New Ignis, unde-i e locul.

Aici continuam sa discutam despre dealeri si service Suzuki, la modul general.

Trimis folosind Tapatalk

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #87 : 31.Iul.2017, 04:23:28 p.m. »
Revin cu o intrebare: La dealerii Suzuki (Autonet mai exact) se practica schmbatul de piese inainte de predare?
Am tot cautat de cateva ori dar ori nu se aplica ori nu am gasit eu combinatia de cuvinte potrivita.
Recent m-a informat un prieten, destul de versat in aria auto ca la nemtesti cel putin se mai practica schimbarea unor piese inca dinainte de predarea masinii si la nici o zi am discutat cu altcineva care mi-a spus ca a avut problema asta la Skoda Buzau unde primise alta masina decat comandase (ca nivel de dotari).
Din ce am inteles eu de la prima persoana, i-a fost schimbat un set de stopuri led de pe Astra cu unele cu halogen iar ale lui erau puse pe o masina inferioara ca dotari "a unui smecher".

Stiu ca datele sunt neclare dar vreau sa imi dau seama daca este fapt sau fictiune sa imi potolesc latura paranoica. :)
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #88 : 31.Iul.2017, 04:36:54 p.m. »
Nu am auzit asa ceva până acum.  Mi se pare si dificil sa-ti dai seama de vreo inadvertenta, în febra predarii-primirii, decat daca esti foarte bine familiarizat cu ce-ar trebui să conțină masina pe ea si in ea.

Nu-ti fa griji, Autonet nu se ocupă cu gainarii din astea. Dar, pentru linistea ta poți tipări lista cu accesorii din site a versiunii comandate și să bifezi de față cu reprezentantul de vânzări fiecare item în parte .

Trimis folosind Tapatalk

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: duculetu

Online NicNic

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #89 : 31.Iul.2017, 04:41:42 p.m. »
Revin cu o intrebare: La dealerii Suzuki (Autonet mai exact) se practica schmbatul de piese inainte de predare?
[...]

Stiu ca datele sunt neclare dar vreau sa imi dau seama daca este fapt sau fictiune sa imi potolesc latura paranoica. :)

Este fictiune ...
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 
The following users thanked this post: duculetu