Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 107471 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #70 : 20.Iul.2017, 05:35:18 a.m. »
     Probabil ca topicul ar trebui inchis/sters ! Sau pus aici.

Am ales varianta a treia. Multumesc pentru sugestie.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #71 : 20.Iul.2017, 08:39:50 a.m. »
Salut @enicky

In primul rand eu vreau sa iti multumesc pentru raspuns. Fie ca e acid sau nu a fost un efort si eu apreciez. O sa incerc sa gasesc ceva folositor din ce ai scris tu dar e posibil ca sa fie o situatie lose-lose. Tu ca ai pierdut timp la 12 noaptea si eu acum.
Imi asum ca nu am cautat mai bine acest thread si ca am deschis un topic nou - precum un salbatic.
Stiu ca nu sunt nevoit sa fac asta, dar eu nu mint (niciodata) asa ca am atasat ofertele primite de la dealeri/carti de vizita + drumurile mele cu uberul (unde a fost cazul). Daca esti chiar interesat poti face un timeline :). De notat ca am sters anumite date despre care nu stiu daca sunt confidentiale sau nu. Pariez ca scepticismul tau o sa zica ca sunt photoshop-ate.
Ca sa fie clar, intrebarea mea era "de ce dealerii Suzuki nu se mobilizeaza sa vanda ci sunt foarte degajati?". Dupa cum am spus, au fost profi, au fost amabili, dar nu am simtit ca imi vor banutii. Intreb asta pentru ca imi doresc sa fiu membru SClub cu drepturi depline (masinuta) si nu as vrea sa fiu tratat la fel de indiferent si cand o sa am nevoie de nu stiu ce piesa pe care nu o pot lua decat de la ei.
Prima data am fost la DAB unde am vazut masina si i-am spus dealerului ca ma hotarasc intre Gl+ si GLX unde mi-a spus ca nu au pe stoc si ca timpul de livrare e "mare", fara sa vina cu nici o alternativa. Pe ideea ca "asta e".
Dupa m-am dus la Autonet unde la fel nu au pe stoc dar aici macar am primit unele informatii scrise anterior.
Dupa am fost la Dacego unde era inchcis (fiind sambata) dar i-am sunat luni pentru ca deja voiam sa ma duc la Radacini si erau in colturi opuse. La Radacini la fel, nu avem in stoc si va anunt eu cand ajung.
Toti in afara de Autonet nu au stiut daca le vin, cand le vin, ce dotari etc.
Tot ce am enuntat mai sus se refera la varianta de a cumpara ceva ce el deja avea comandat. In partea de final intrebam daca ma duc si plasez o comanda pentru ceva ce el nu avea in plan sa cumpere (ex. culoarea roz in dungi) in ideea ca daca tot astept 4 luni pentru ceva ce el a comandat, mai bine astept 6 si imi iau culoarea roz in dungi - dar aici am aflat de treaba cu rabla care expira in 4 luni.
Modul tau de raspuns de membru veteran mi-a elucidat toate intrebarile pe care le aveam.

Multumesc si o saptamana placuta!
 

Offline shpeedy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #72 : 20.Iul.2017, 08:56:12 a.m. »
@duculetu: pentru ca exista oameni si oameni...

Recunosc ca nu am trecut prin experienta ta - inclin sa cred ca degringolada este datorita recentei lansari a modelului respectiv (nu suporta comparatie, dar probleme similare eu am intampinat cu o tableta proaspat lansata comandata din China - de asta prefer sa nu ma arunc la tehnologii/masini nou-lansate). Daca mai ai putina rabdare, posibil ca lucrurile sa se aseze. Poti incerca si in tara (evita totusi Sara Motors) - poate o sa ai parte de mai mult succes (eventual si ceva discount); in plus, iti faci si rodajul pe drumul de intoarcere.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #73 : 20.Iul.2017, 09:13:06 a.m. »
Da, o sa mai insist. Chiar daca mergeau lucrurile ca unse, tot gaseam ceva sa intreb pe forum pentru ca inainte sa iau o decizie importanta, stau 2-3 luni si intreb/adun/caut/tot. Eu, venind doar de la SH-uri, ma asteptam experienta sa fie alta cand cumperi de nou. Nu am pus la indoiala ca e noua/ca se face in JP/ca este cerere mare, ci doar oamenii - la care am primit cel mai bun raspuns: "pentru ca exista oameni si oameni...". Posibil si eu ca i-am prins sambata dimineata, oricum am sa mai caut si sigur gasesc un dealer care sa rezoneze pe frecventa mea. Multumesc SCForum.
 

Offline jupanul1

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #74 : 20.Iul.2017, 09:24:18 a.m. »
@duculetu Din păcate calitatea „consilierilor de vânzări” din București este cel puțin îndoielnică. Cred că toți sunt plătiți la comision, dar poate că partea fixă este suficient de mare pentru mulți astfel încât să nu se deranjeze prea mult. Sau.. cine știe?!? Eu îți recomand, ca și @shpeedy , să te orientezi spre dealerii din alte localități... experiențe plăcute s-au înregistrat la Pitești, Vâlcea, Mureș (parcă), Galați, etc. Vezi, nu Sara Motors din Timișoara, sunt prea multe pățanii neplăcute cu ei.

Îmi face impresia însă că nu mai ai cum să te mai încadrezi cu achizița la programul Rabla, pentru a beneficia de discount... este cam târziu acum. Poate la ediția nr. 2, dacă s-o mai ține, din toamnă/iarnă...

Nu te grăbi, ia-o ușor, citește forumul (nu tot, că nu e cazul), în paralel discută și cu dealerii (recomand în persoană sau în cel mai rău caz la telefon... mail-ul nu e tocmai de succes în branșa asta) și apoi vezi ce e de făcut. Modelul ales de tine nu-i tocmai popular, e și prea nou, iar dealerii nu se înghesuie să țină stoc la nimic în zilele noastre - are ceva legătură cu rulajul banilor, dacă nu mă înșel.


P.S. Știați că în domeniul bancar s-a interzis titulatura de ”consilier” pentru vânzătorii de produse specifice? Motivul? Denumirea înșeală clienții... ca să vezi!
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline bogdanzarnescu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #75 : 20.Iul.2017, 09:48:39 a.m. »
  1.Cand dealer-ul este abordat prin telefon sau chiar mail, nu vei obtine mare lucru de la el, pentru ca stie ca are de-a face cu persoane nesigure, care nu-si doresc marca repectiva ci doar o masina cu cel mai mic pret din piata.

Nu vreau discuții dar am rugămintea să ții părerile de genul pentru tine. Nu e prima dată când dai sfaturi după judecăți trecute prin filtrul propriu-ți, numai de tine înțeles.

M-am văzut cu dealerul doar la predarea mașinii. Totul s-a rezolvat prin telefon. Rabla, negocieri, detalii, accesorii.
Dacă ai impresia că sunt o persoană nesigură care nu mi-am dorit marca ci doar cel mai mic preț din piață, GREȘEȘTI!!!
Dacă ai impresia că dealerii au aceleași judecăți și prejudecăți ca tine, greșești mai rău.

Și uite că am obținut un preț extrem de bun și am rămas în relații bune cu dealerul.

Mulțumesc pentru înțelegere!
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline dAlex

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #76 : 20.Iul.2017, 10:16:19 a.m. »
M-am văzut cu dealerul doar la predarea mașinii. Totul s-a rezolvat prin telefon. Rabla, negocieri, detalii, accesorii.

Din experienta mea as indrazni sa spun ca esti o exceptie. Eu cand am luat masina am contactat multi dealeri: Timisoara, Arad, Oradea, Brasov, Bucuresti... Si pana la urma a fost sa fie cel din Bacau cu care desi am facut totul pe mail cum spui tu, a devenit serios abia dupa ce l-am trimis pe taica-miu la un test drive acolo. Restul, nici nu s-au obosit sa imi trimita o oferta de pret ci doar "te sunam noi".

Nu prea inteleg atitudinea: ori s-au prins ca urmaresc cel mai bun discount, si nu vor sa strice piata, ori si-au luat o gramada de tzepe de la clienti "nesiguri". Se pare ca varianta cu "dealerul din orasul meu e neserios" nu o crede nimeni.

Sa nu-mi spui ca tine de talentul cu care i-ai scris email-urile sau ca i-ai vorbit mai dulce ca mine la telefon ca nu te cred.

Eu chiar mi-am dorit marca si n-am fost nesigur deloc, deci nu-s deloc de acord cu enicky.
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline ASZ

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #77 : 20.Iul.2017, 10:24:53 a.m. »
M-am văzut cu dealerul doar la predarea mașinii. Totul s-a rezolvat prin telefon. Rabla, negocieri, detalii, accesorii.

Din experienta mea as indrazni sa spun ca esti o exceptie.....
Si eu sunt o exceptie atunci ... numai prin mail si telefon am rezolvat achzitia (vezi jurnalul meu)

Offline bogdanzarnescu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #78 : 20.Iul.2017, 10:25:41 a.m. »
Nici vorbă de talent. Am fost direct și deschis, el la fel. Dar omul e recunoscut ca unul dintre cei mai serioși dealeri, sau reprezentanți, lucrurile au decurs natural, conform așteptărilor.

Pe mail am trimis doar actele necesare, el mi-a trimis facturile. Totul a fost telefonic.
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #79 : 20.Iul.2017, 10:39:36 a.m. »
Salut @enicky

In primul rand eu vreau sa iti multumesc pentru raspuns. Fie ca e acid sau nu a fost un efort si eu apreciez.
Ca sa fie clar, intrebarea mea era "de ce dealerii Suzuki nu se mobilizeaza sa vanda ci sunt foarte degajati?". Dupa cum am spus, au fost profi, au fost amabili, dar nu am simtit ca imi vor banutii. 
Multumesc si o saptamana placuta!
            Fiindca (nativ) ma mananca degetele si nu pot sa te las fara raspuns, incerc sa-ti dau unul(subiectiv probabil), pe baza experientei personale  si a multor colegi de forum care au intalnit situatia asta :           - reprezentantii de vanzari care au relationat cu tine sunt profi, deci vechi in meserie. Tocmai de aceea ei nu sunt "agresivi" cu un client, il lasa pe el sa-l vada in ce "ape se scalda", sa vada cat de doritor este, asta deoarece, daca el s-arata prea insistent, clientul simte si ii va cere discount, ceea ce nu-si doreste. Sper ca pana aici m-am facut inteles.
- al doilea aspect ar fi ca este vorba despre un produs nou, d-abia lansat, se doreste profit maxim, deci posibilitati de discount relativ minime, cu totii stim ca discount-urile bune intervin dupa 4-5 ani de la lansarea produsului.
- a treia problema, dar nu cea din urma, ar fi si faptul ca ei, dealer-ii sunt efectiv conditionati de producator : n-are marfa pe stoc, stau la mana fabricii, deci relativ greu de asumat o promisiune ferma;
- un alt aspect este si faptul ca afacerea lui nu se bazeaza exclusiv pe vanzarea de masini, sau a unei singure marci : de obicei au mai multe marci la vanzare, accentul punandu-se pe cele mai greu vandabile sau aflate pe stoc. Suzuki nu se incadreaza aici, adica nu e greu vandabila si nici nu se afla pe stoc in magazia dealer-ului, de aici si atitudinea vanzatorului care stie ca daca nu comanzi tu, "maine-poimaine" tot incheie un contract.
   Acestea fiind spuse, singura varianta de a cumpara masina dorita(daca chiar ti-o doresti) si nu numai, trebuie sa mergi la reprezentanta hotarat, cu alegerea facuta(modelul), soliciti un test, apoi daca te-ai decis ataci subiectul "achizitie" !
   Personal nu sunt adeptul informatiilor obtinute pe varianta "ce parere ai tu", "cum merge", "tie cat ti-a consumat", "are demaraj?",  intru-cat sigur sunt subiective, asa ca citesc caracteristici, vad clipuri cu drive-test, vad consumuri date de producator iar la consumul de oras adaug 25-30%, drive-test/pipait si cam atat.
   Daca ajungi la Radacini ti-o recomand pe dna Liliana Lazar, care la inceput iti va lasa impresia de "rece", dar iti va asigura tot suportul !
   Bafta !
     
« Ultima Modificare: 20.Iul.2017, 10:56:26 a.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip