Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 107481 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Dogy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #320 : 26.Sep.2019, 03:50:57 p.m. »
Mie mi s-ar parea normal asa: iti lucrez la masina o ora cu un mecanic, te taxez o ora. Iti lucrez la masina o ora cu 2 mecanici, te taxez 2 ore. Nu conteaza ce surub desfaci, ce operatiuni efectuezi sau ce trebuie sa faci in ora aia (dar chiar sa faci).
Sau, varianta B, taxezi asa: revizie normala (ulei, filtre, verificari) - x lei, apoi suplimentar demontat roata - y lei, schimbat placute - z lei si tot asa, pentru orice operatiune suplimentara. Adica mi se pare normal sa stii pentru ce platesti sau sa platesti pentru ceea ce si cat ti se presteaza.

Va mai amintiti ca, la un moment dat, exista un pret oarecum fix anuntat de Suzuki Romania pentru fiecare revizie si model in parte?
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline aavii

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #321 : 26.Sep.2019, 03:56:57 p.m. »
Pai cam asa se si intampla doar ca putin reformulat :)
Stii ca aia cu platitul cati mecanici lucreaza la masina genereaza alte discutii!
Si da imi amintesc de preturile lor de pe site. Au constituit o motiv pentru care am mers luat suzuki. Acum... e alta poveste :)
La mine revizia normala era undeva la 80 euro si aia la 30k, 60k undeva la 150 eur.  Parca...
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline dthem

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #322 : 26.Sep.2019, 04:21:09 p.m. »
Va mai amintiti ca, la un moment dat, exista un pret oarecum fix anuntat de Suzuki Romania pentru fiecare revizie si model in parte?
Eu am văzut așa ceva la DAB afișat în EUR la recepție. Dar alea sunt prețuri recomandate, nu au legătură cu realitatea în mod necesar.

Legat de propunerea cu îți lucrez X ore, îmi plătești X ore, cred că ar încuraja service-urile să frece targa pe uscat pe lângă mașina ta și să te factureze suplimentar. Tocmai în ideea de a evita așa ceva există timpi NORMAȚI.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline smiley

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #323 : 26.Sep.2019, 04:27:13 p.m. »
Cu acesti timpi normati se trece in cealalta extrema.
Schimbam cat mai repede sa facem cat mai multe masini. Nu curatam zona unde lucram nu ne mai uitam pentru eventuale probleme nu folosim cheie dinamometrica ca toate astea ar manca timp.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #324 : 26.Sep.2019, 11:24:33 p.m. »
Când mi-am schimbat ambreiajul la Ignis ungurii s-au scuzat ca trebuie sa-mi factureze vreo 4,5 ore toata operatia.
Mecanicul superprofi lânga care am stat ca la dentist (Josef îl cheama) a facut toata operatia în fix 1 ora si 40 de minute.
(Ca fapt divers, la noi când am întrebat cât dureaza la o reprezentanta de Opel mi s-a spus ca spera sa o faca în 8 ore)
Pe chestia asta - o diferenta de aproape 3 ore de manopera mi-au facut cadou niste presuri ca sa nu plec suparat si cu banii luati.
Gestul conteaza.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline teutzue

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #325 : 06.Dec.2019, 10:44:30 p.m. »
Faina atitudine la cei de la Debrecen, chiar profesionali as spune. Pretul reviziei e si el in limite normale, nu in jurul a 1000 de lei ca prin alte parti.

De curiozitate, ai vorbit cu ei in engleza?
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Blitzu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #326 : 06.Dec.2019, 11:26:27 p.m. »
Salut.
 Foarte detaliat postul tau. Revizie la pret decent,toate bune.
Eu sunt curios cine a băgat prea puțin ulei in cutie daca la prima revizie a trebuit completat?Oare vreun coleg de la fabrica?
 Dacă nivelul era bun si cutia făcea figuri,nu e bine. Dacă au băgat ei prea mult de "Nu mai poate vorbi" iarăși nu e bine. E greu sa bagi prea mult ulei într-o cutie manuală. Trebuie să o umpli mult peste nivel,ca atunci cand scoți pompa pentru a pune bușonul inapoi,ceea ce curge,sa fie mai puțin decât ar fi suficient pentru nivelul normal de ulei.
Cutia manuală nu are presiune de ulei,este o baie de ulei in care se "scaldă" mecanismele si pinioanele,este o ungere pasivă,poti sa spui.
 Într-adevăr un surplus de ulei mai estompează din zgomote dar zgomotele alea nu ar trebui să existe în primul rând,chiar si cu ulei sub nivel.
Eu nu i-aș ridica in slavi pe unguri,ci mai degrabă i-aș lua la intrebari despre nivelul de calitate din fabrica lor. Pana la urma ungurii nu sunt vreo specie de japonezi.
Mai  degrabă i-aș întreba dacă există vreo diferență de "calitate" intre mașinile pentru Europa de Vest ,de Est etc...
La mine nu există probleme după 30k,la revizie oamenii au schimbat ce era de schimbat(ulei,filtru etc),fără să dea vina pe ceva anume,plăcuțele s-au consumat uniform,sub 1/3,cauciucurile cu care a venit masina nu s-au uzat prea mult după 25k,cele de iarnă nici pe-atat. Oricum, nu este diferenta de uzura intre roți de pe aceiasi punte si nici diferențe de uzura prea mare intre punți .
Principiul asta ca daca schimbi țara creste calitatea și nivelul de onestitate crește, mi se pare greșit sau cel puțin eu nu sunt de acord. Asa nu le acordăm nicio șansă alor noștri,oricât de buni si onești ar fi. Ei au din start o ștampilă pusa-n frunte,de cine,chiar de către compatrioții lor.
Eu cred ca daca auzi zgomote in cutie si mergi la service in Ro unde iti spune mecanicul ca nu e normal,nu esti multumit. Dar daca faci asta in Ungaria si iti spune ungurul ca e din cauza ca nu e destul ulei(ceea ce nu e normal) dar ca a completat el si acuma e ok,l-ai crede pe ungur,fiindca ai noștri nu vor decat sa te "faca".
Eu cred ca daca masina e "reusita" din fabrica si exploatată cu un minim de bun simț,revizia poate sa o faca si proprietarul cu manualul de utilizare in față.
Nu mi-o luați în nume de rau dar mi se pare ca prea cautam nod in papură la dealerii din Ro. Prețurile sunt afișate sau pot fi cerute,nu ne obligă nimeni să le plătim.
Pâinea la Carrefour e mai ieftina decat la o brutărie de cartier,asta nu inseamna ca e mai buna sau mai puțin bună.
Sunt curios cati dintre noi fac revizii si la alte obiecte din casa,gen imprimanta,amplificatoare audio,centrale termice(Dacă nu e obligatoriu), cheminee,masina de spălat ,instalatie electrică, impamantare,canalizare etc.
Dacă nu au costat 20k € nu e așa  important.
Nu pretul platit conteaza pana la urma. O centrală nerevizata care crapă in mijlocul iernii,pe lângă pagubă de 1000€ mai aduce si alte daune,cum ar fi stat în frig 3-4 zile la tine in casa,casă  pe care ai dat 80k.

 

Trimis de pe al meu Samsung Galaxy S10 negru,128GB,folosind Tapatalk
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #327 : 06.Dec.2019, 11:27:26 p.m. »
Da, exclusiv în engleza.
Au un tip nou angajat (când am luat masina în ianuarie nu era), care stie engleza destul de decent.
Nu mori de foame, ca întelege ceea ce doresti si are rabdare sa îti explice pâna întelegi.
Dupa atitudine si la cât e de servil cred ca e om de vânzari, uns cu toate alifiile.

Salut.

Eu sunt curios cine a băgat prea puțin ulei in cutie daca la prima revizie a trebuit completat?Oare vreun coleg de la fabrica?
 Dacă nivelul era bun si cutia făcea figuri,nu e bine. Dacă au băgat ei prea mult de "Nu mai poate vorbi" iarăși nu e bine. E greu sa bagi prea mult ulei într-o cutie manuală. Trebuie să o umpli mult peste nivel,ca

Cum sa-ti explic ... si la vechiul Ignis cutia cloncanea cumva atunci când schimbam vitezele.
Se auzea clar cum schimba treapta, vedeam oameni pe strada ca întorc capul sa vada de la ce rabla se aude, era o senzatie de ciuda, daca ma-ntelegi.
La asta noua nu cred ca uleiul era din fabrica sub nivel, dar cloncanea la fel când schimbam vitezele (plus ca mai agata din când în când), dar oamenii ca sa ma faca sa ma simt bine au bagat probabil înca vreo suta sau doua de ml de ulei - ca sa atenueze zgomotul.
Acuma nu pot sa-i acuz si nici sa-i laud excesiv, tot ceea ce pot sa spun e ca au fost oarecum slugarnici în relatia cu mine si au luat la cunostinta toate reclamatiile mele de sarantoc (posesor al celui mai ieftin suv de pe piata) ca sa plec fericit din service.
Nu stiu cum sa-ti explic, dar e chiar senzatia aia când te duci pornit pe scandal si constati ca aia sunt defensivi si n-ai cu cine si te înmoi (m-am enervat de agatatul ala enervant al timoneriei 11000 de km si m-am dus pornit pe cearta si acolo n-am avut cu cine).
Masina e totusi low cost, nu e cine stie ce model de Mercedes de la care sa ai pretentii sa auzi musca în habitaclu.

PS: era cam acelasi pret sa fac revizia si la noi, iar eu am ars benzina de 200 si ceva de lei în plus.
Am preferat sa o fac dincolo tocmai ca sa nu existe discutii ulterioare legate de garantie, mai ales ca masina am luat-o de la ei din "sufragerie".
La noi mori cu garantia în mâna, si nu sunt singurul care afirma asta.
Apropo de garantie, un amortizor pe dreapta spate are ceva scurgeri fine de ulei, am stabilit amiabil ca la urmatoare revizie (probabil prin august anul viitor) le schimba pe amândoua pe puntea spate, am si constatare scrisa în acest sens.
Constatând cu tristete ca un amortizor moare la nici 12000 de km, pot sa afirm ca Vitara în mod sigur nu va tine cât Ignisul.
« Ultima Modificare: 06.Dec.2019, 11:49:59 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Blitzu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #328 : 06.Dec.2019, 11:48:34 p.m. »
Masina nu e low cost,doar impresia creata de restul pietei. Dacă masina are vreo problema,aceasta a fost cauzată in fabrica din Ungaria și poate sunt probleme de care se știe dar nu sunt reclamate la producător,pe stilul comunist,nu declarăm,nu există.
De ce la unguri nu avem curaj sa spunem ca nu e normal pentru o masina noua sa aiba zgomote sau agatari la schimbării vitezelor. Pana la urma e facuta in ograda lor.

Trimis de pe al meu Samsung Galaxy S10 negru,128GB,folosind Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #329 : 06.Dec.2019, 11:53:17 p.m. »
De ce la unguri nu avem curaj sa spunem ca nu e normal pentru o masina noua sa aiba zgomote sau agatari la schimbării vitezelor. Pana la urma e facuta in ograda lor.

Pai tocmai ca am mers cu tupeu si eram chiar pornit sa ma cert pe tema asta, dar au recunoscut ca exista o problema cam generalizata la cutiile de Suzuki si încearca sa o remedieze si chiar au remediat-o.
Acuma, daca au "uns" si timoneria si n-au spus de rusine, asta n-am de unde sa stiu, ideea e ca nu mai agata.
Ce era sa mai fac, sa ma apuc sa-i cârpesc?  :)

Masina chiar e low cost.
Globalizarea a facut ca o masina sa fie suma a n componente fabricate la mama naibii.
De o calitate direct proportionala cu foamea alora care au muncit pentru ele.
Gumele originale cu care am luat masina, chiar daca sunt Continental, pe ele scrie Made in Romania.
Sa nu ai pretentii sa tina cât alea facute în vest ca nu ai de ce.

Am mai spus, lucrez în automotive si stiu ce calitate se face la noi.
Cu oameni platiti cu 8 euro pe zi nu poti sa ai pretentii.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού