Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 107486 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Vasil3

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #270 : 21.Mar.2019, 12:13:46 p.m. »
absolut orice marca de masina ai cumpara în Romania, problemele pe care le vei întâmpina în service sunt aceleasi.
calitatea profesionala foarte slaba a mecanicilor este uniforma în service-urile de la noi indiferent de marca masinii.

Nu este chiar asa. Intr-adevar sunt multe service-uri de reprezentanta cu probleme inclusiv la marci precum toyota sau lexus dar sunt si branduri mai cu bun simt si care au si o garantie mai mare gen kia (7 ani bara la bara), honda , volvo ,  pana si ssangyong spre surprinderea mea.

Tatalui meu dupa 5 ani i-a schimbat ambreiajul pe kia dupa ce a spus ca nu are cum la atatia km sa aibe ambreiajul in halul ala (face cam 2000-3000 km pe an) + 2 seturi de becuri cadou pentru ca avea un fir intrerupt care mai ardea din becuri prematur.
Daca era asa ceva la suzuki te scuipa in fata.

Am si eu o vitara 2016 insa mai mult pentru tavaleala desi e mult inferioara modelului de pe vremuri. Este mai fragila.La vechiul model mergeai offroad ca si cum ai tractor si nu te gandeai o secunda ca o sa ai vreo problema dupa.

Nu este admisibil ca o reprezentanta sa nu iti poata rezolva pe gratis vreo problema ce tine de garantie.
Nu se pricepe mecanicul? Out.. la matura cu el si se angajeaza altcineva.

Din pacate la suzuki se merge pe premisa lasa ca are doar 3 ani garantie lasa ca merge si asa... mai trag de timp daca este pana i se duce , mai e si batran clientul sau naiv si o sa cedeze nu e problema...
Cat despre cea extinsa la motor e si mai si.

Eu cand m-am dus cu vitara mea la service mai aveam putin si ii luam si la bataie dar au chemat firma de interventie.
Cum sa imi zica mie un cacacios d-ala ca "asa fac toate" si sa refuze sa o repare.
Problema care am rezolvat-o dupa pe cont propriu la un service de cartier.
 

Offline rexkrokiDAU

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #271 : 21.Mar.2019, 12:18:44 p.m. »
Despre ce problema a fost vorba?

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #272 : 21.Mar.2019, 12:20:16 p.m. »
suzuki nu are garantie doar 3 ani.
ungurii dau 3 ani plus 7, iar manopera la piesele schimbate pe garantie e zero.
ca ai nostri sunt magari de felul lor, asta e alta problema.
ia fa tu o reclamatie la fabrica si vezi dupa aia feedback-ul.
problema noastra e în primul rând de mentalitate, pe client îl pupam în fund pâna cumpara masina, dupa aia îl scuipam în fata.
sunt convins ca jumatate din mecanicii din service-urile de la noi habar n-au ce e aia ISO-TS sau IATF iar dealerii au luat acele certificari pe spaga.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Vasil3

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #273 : 21.Mar.2019, 12:47:21 p.m. »
Despre ce problema a fost vorba?
Problema cea mai grava era pierderea din putere la cea mai mica rampa , daca era peste 10% deja pierdeam din putere grav cateodata pana imi murea motorul si asta desi eram singur in masina deci nu se poate vorbi de greutate.A fost rezolvata problema dupa ce a fost desfacut motorul.
Alta problema a fost cu vantul care intra in fata stanga pe la oglinda si era foarte stresant mai ales pentru o masina noua lucru care a fost rezolvat cu un fel de burete.
O alta problema ca un fel de vibratie/sunet de la bord. Rezolvata tot cu un fel de burete dupa ce a fost demontat bordul.

Insonorizarea la vitara este o gluma...
Si e pacat pentru ca nu costa mult sa o faci din fabrica mai inchegata.

Toate problemele au fost rezolvate la un service de cartier dupa ce era sa ii iau la bataie pe baietii de la reprezentanta.
Pana atunci chiar am avut grija de masina ca de un copil cand era cea mai mica groapa pe sosea si nu puteam sa o ocolesc din cauza traficului puneam frana pana treceam cu 5km peste ea dar de atunci o folosesc doar offroad, la carat bagaje , cand ploua rau sau e urat afara si risc sa imi murdaresc cealalta masina.
 
The following users thanked this post: Manu bogdan

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #274 : 21.Mar.2019, 04:29:23 p.m. »
De mult voiam sa comentez dar nu vedea rostul pana am citit postarea colegului ntire2000.
Ideea de garantie cred ca este inteleasa gresit. Garantie = obligatie de a iti face intervenitiile in retea.

Eu cu masina veche, ma duceam la un service afiliat (alt brand) cat si in reteaua lor centrala, nu mai avem garantie, faceam asa pentru ca mecanicii lor sunt instruiti altfel, si aveam mai multa incredere. Sincer, ma duceam de placere. Nu, nu era o placere ca ma duc dar mi se vorbea frumos cap-coada, desi era clar ca eu am nevoie, aveam impresia ca si ei vor sa ma tina ca un client.

Cred ca este o treaba de mentalitate si consider ca incepe cu noi, daca noi ne autoeducam, in timp - o sa fie bine.
 

Offline remarque

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #275 : 21.Mar.2019, 06:01:08 p.m. »
Pănă una alta, cea mai mare urgență e să educăm NOI dealerii și service-urile Suzuki din România să nu-și mai bată joc de clienți.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000, Utilizator_Anonim

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #276 : 21.Mar.2019, 07:42:10 p.m. »
Problema este ca de vina suntem noi consumatori. Toleram prostiile dealerului si a mecanicilor.
Da daca cei de la Protectia consumatorului ar fi de buna credinta si ar aplica legea fara sa mai tergiverseze lucrurile(in favoarea vinzatorului) alta ar fi pozitia dealerului cind te duci cu o problema. Pleci din start cu un avantaj, dar cum cei care trebuie sa te protejeze au si ei masini si merg probabil la aceiasi dealeri, se inchide cercul.
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #277 : 21.Mar.2019, 08:18:10 p.m. »
De mult voiam sa comentez dar nu vedea rostul pana am citit postarea colegului ntire2000.
Ideea de garantie cred ca este inteleasa gresit. Garantie = obligatie de a iti face intervenitiile in retea.

Eu cu masina veche, ma duceam la un service afiliat (alt brand) ...... mi se vorbea frumos cap-coada, desi era clar ca eu am nevoie, aveam impresia ca si ei vor sa ma tina ca un client.

Cred ca este o treaba de mentalitate si consider ca incepe cu noi, daca noi ne autoeducam, in timp - o sa fie bine.

exact!

eu sunt obligat în garantie sa-mi fac reviziile în service agreat de producatorul masinii.
problema apare atunci când ala, constient de pozitia de forta pe care o are asupra mea - e un fel de santaj la o adica, îsi bate joc de mine si ma trateaza cu fundul pentru ca poate.
stie ca eu sunt obligat sa-i calc pragul daca vreau sa beneficiez de un drept al meu.
ei, draga colega, dincolo nu e asa.
nu ma mai repet, ca am mai spus-o pe aici, dar dincolo trebuie sa iesi multumit si zâmbitor din reprezentanta, ca sa nu alungi potentialii clienti care intra.

am mai mers dupa iesirea din garantie a masinii la revizii si diverse reparatii la reprezentanta Skoda din Bistrita.
stiti ce chestie tare au implementat aia? un feedback prin telefon, ma trezeam ca ma suna câte o scumpica dupa maxim o luna de la prezenta mea într-un service autorizat skoda si ma întreba cât de multumit sunt de serviciile lor, si sa dau o nota de la 1 la 10.
e un pas înainte, la Suzuki România de ce nu se înfiinteaza o astfel de linie telefonica cu rezultate trimise direct la Suzuki Corp. Hungary?
de ce le este frica?
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #278 : 21.Mar.2019, 09:44:53 p.m. »
De nimic, ii doare la basca
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #279 : 21.Mar.2019, 11:55:48 p.m. »
stiti ce chestie tare au implementat aia? un feedback prin telefon, ma trezeam ca ma suna câte o scumpica dupa maxim o luna de la prezenta mea într-un service autorizat skoda si ma întreba cât de multumit sunt de serviciile lor, si sa dau o nota de la 1 la 10.
e un pas înainte, la Suzuki România de ce nu se înfiinteaza o astfel de linie telefonica cu rezultate trimise direct la Suzuki Corp. Hungary?
de ce le este frica?
Asa face si Renault-Nissan-Dacia. La maxim o saptamana de la interventia in service ma suna o tanti. Nu stiu insa daca foloseste la ceva ce spun eu acolo.