Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 107488 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #160 : 20.Dec.2017, 10:43:04 a.m. »
Cel puțin la penultima mea postare teorie e in prima propoziție. Restul e practică....

Offline maxwell

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #161 : 20.Dec.2017, 01:43:51 p.m. »
Am intrebat telefonic despre garanția sistemului de infotainment. Există în primii trei ani.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #162 : 20.Dec.2017, 01:45:16 p.m. »
Da, trebuia sa fie. Garanția de producator.

Offline ASZ

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #163 : 20.Dec.2017, 03:44:28 p.m. »
Avem un coleg de forum, care si-a schimbat unitatea media pe garantie ....

Eu am obtinut cea mai buna oferta pt. Vitara, de la Hinode Odorhei ... si nu cred ca e un dealer din oras mare ... fata de Cluj, unde am obtinut oferta standard (doar vopseaua metalizata ... fara nici un accesoriu)

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #164 : 01.Ian.2018, 04:00:11 p.m. »
....Sunt curios după ce criterii se fac preturile la revizii? :-)) :-))
     Dupa parerea mea, modul "nostru" de a face pretul unui produs/serviciu denota caracterul nostru "instabil" (sau balcanic, precum un peste), de a profita de orice situatie nou-aparuta(unii ar numi-o oportunitate), de a obtine un castig rapid si mare, daca se poate. Asta se intampla in dauna "seriozitatii" companiei repective(constatata de client), motiv serios de migrare a clientului catre noi-aparute sercice-uri care intra in piata cu oferte noi.
    De asta nu intelegem noi de ce companiile/service-urile din, eu stiu, Germania, etc., au clienti constanti si permanenti care nu opteaza sa-si repare masina in parcare cu indicatii de la vecini, forum, etc., din cauza preturilor restrictive(prohibitive) ale unui service, care te taxeaza cu 100lei/ora/manopera, iti taxeaza o cutie de vaselina sau un spray intreg din care n-au folosit nici jumate si alte gainarii si ciupeli specifice romanesti.
    Probabil ca neamtul tine un tarif/ora cativa ani buni fara sa-l modifice, un pret de revizie fix chiar daca o luna are 10 masini-client si alta 30.
     Din aceste situatii simple se naste dezvoltarea, lucrul bine facut, masini bine intretinute si stabilitatea economica.
      Dar daca noi vrem sa facem "burta mare" repede si "hacuind" clientul, nu vom avea nici stabilitate,  nici dezvoltare si cu atat mai mult masini bine intretinute !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #165 : 01.Ian.2018, 07:44:41 p.m. »
Personal, mi se pare cam hazardata 'analiza'...

1. Pare-mi-se din cele spuse ca plasezi culpa exclusiv in sarcina service-urilor, ceea ce nu mi se pare chiar obiectiv - de acord ca si printre service-uri sunt uscaturi (poate chiar prin majoritatea, la un anumit moment in viata lor), dar sunt mai multe chestii de tinut cont cand faci o asemenea analiza:
- Statul, care nu asigura nici un mediu sanatos (lipsa cadru fiscal clar si previzibil, resurse umane - prin educatie, sistem de valori), nici un control capabil (RAR, Consilul Concurentei, Protectia Consumatorului etc, care sa-si faca treaba cum trebuie) al service-urilor;
- Reprezentanta - pentru ca nu-si controleaza (si nu-si impune suficient) in service-urile din cadrul retelei un anumit nivel al serviciilor (ca al preturilor nu prea are cum, intrucat dealerii sunt niste companii private, ce actioneaza pe o piata libera si concurentiala);
- Consumatorul final - are si partea lui de vina pentru ca alege de multe ori pretul fara a-si pune prea mult problema de ce se afla in spatele acestuia sau - si mai important - de ce primeste in schimb.

2. Comparatia cu Germania nu cred ca e cea mai potrivita:
- Statul isi cam face datoria atat prin oferirea unui mediu de afaceri cat-de-cat sanatos; iar scolile profesionale din Germania ofera o baza serioasa de viitori angajati;
- TUV si DEKRA sunt cam etalon in ceea ce priveste verificarea autovehiculelor si nu prea cred ca se gandeste careva sa faca mismasuri cu ele, pentru a trece ITP-ul.

Parerea mea...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #166 : 01.Ian.2018, 08:36:41 p.m. »
În opinia mea, adevărul e la mijloc. Vrei sa plătești puțin, ai putin. În momentul în care ma duc de 8 ani doar la un singur service, ma astept  (si pana acum nu m-am inselat) sa fiu tratat cu respect iar reparațiile sa fie de calitate. Dar pentru asta sunt dispus să plătesc pretul afișat. Sunt clientul lor iar ei stiu asta.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #167 : 01.Ian.2018, 08:45:54 p.m. »
Asa am fost si eu client fidel la Radacini Giurgiului, cu 3 masini
Aveau un inginer sef de service George Nita foarte bun si mecanicul meu Petrica, dupa ce au mutat serviceu si le-au plecat oamenii am renuntat la reprezentanta, pentru masina iesita din garantie.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #168 : 01.Ian.2018, 08:48:00 p.m. »
În opinia mea, adevărul e la mijloc.

Asta ziceam si eu...

La acelasi service de care spui tu sunt si eu abonat, chiar cu ambele masini desi sunt iesite din garantie. Dar mi-au mai facut si ei dume...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #169 : 01.Ian.2018, 09:23:30 p.m. »
La ala din militari, unde s-au relocat am fost o singura data, dar nemaifiind nici mecanicul si nici inginerul, nu m-am mai dus.
Am preferat un service multimarca al carui patron mi-e amic, iar adaosurile comerciale la aceleasi piese sunt semnificativ mai mici.
Iar acum am lasat saabul la reparat/ semirestaurat.
Reviziile la s-cros le voi face la Pitesti sau la unguri, in vacanta
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp