Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 107476 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #140 : 19.Dec.2017, 09:37:27 p.m. »
 Deci feeling personal...  :-?
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #141 : 19.Dec.2017, 09:47:19 p.m. »
   Scuze ca ma bag in discutie : din ce-am observat eu, mecanicului(in general) si cu atat mai mult sefului, le place sa creada ca este(sunt) buricul pamantului si de multe ori eu am aplicat sistemul "te faci frate cu dracul pana treci lacul" adica i-am facut jocul lui pana m-am vazut cu problema rezolvata. Concret, ma refer la modul de abordare a discutiei cu el. Pana la urma, totul se rezuma la relatia interumana.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #142 : 19.Dec.2017, 09:55:50 p.m. »
Deci feeling personal...  :-?
"Studiu, experiente personale" (feeling e mult prea putin spus)...
...ca doar n-o sa ma apuc sa fac cercetari de piata

Revenind la experiente cu service-urile, cele de anul asta pe parte de SX4 au fost cu Royal Motors
Fiecare dealer isi are Doreii lor si da, e universal valabil pt. orice marca.

"te faci frate cu dracul pana treci lacul"
De acord cu conditia ca dracu' sa fie meserias si sa stie ce face sau ce informatii iti da.

Offline maxwell

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #143 : 19.Dec.2017, 09:58:39 p.m. »
Mie nu mi-a functionat bine 1840-ul. De la Buc. la Valcea nu mi-a aparut AA pe ecran, apoi a aparut/disparut aleator...pana la 1850.
Cand am ridicat masina si mi s-a facut instructajul mi s-a spus (fara sa intreb eu, nici nu stiam) ca se pot face update-uri gratuite de soft la dealeri. Si asta mi se pare procedura corecta in garantie. Daca se intampla ceva cu unitatea multimedia in timpul update-ului homemade cu siguranta vor fi probleme la garantie. Ca le facem noi acasa e pe barba noastra.
Dar tineti cont si ca nu toata lumea se pricepe sa faca asa ceva.

Din câte știu, sistemul multimedia nu intră în garanția acordată mașinii. Nu am siguranța acestui lucru, o să sun mâine să întreb.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #144 : 19.Dec.2017, 10:03:00 p.m. »
Imposibil. Trebuie sa scrie in certif. de garantie (dar nu am chef sa caut acum).
La Captur am schimbat pe garantie calculatorul multimedia in primul an pt. ca mi se bloca/dezactiva navigatia (R-Link).

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #145 : 19.Dec.2017, 10:11:11 p.m. »
La fiecare revizie nu am intalnit vreo restrictie cu privire la statul in apropierea masinii (pe tunelul dintre showroom si service)
Sa fim seriosi, ala nu e spatiu adecvat sa stea clientul ca sa-si vada masina. Chiar e un tunel de vreo 4-5 m lungime si 2 latime, intunecat, cu usi la capete, fara scaune si unde se mai depoziteaza cauciucuri si alte piese. E lipsa de bun simt din partea lor daca te-au lasat sa stai (numai) acolo.

Offline shpeedy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #146 : 19.Dec.2017, 10:58:47 p.m. »
In aproape 9 ani de zile sunt la a 7-a masina noua ...

Prin prisma afirmatiei de mai sus (pe care ai mai formulat-o si cu alta ocazie), o sa-ti marturisesc cu mana pe inima ca esti un paradox pentru mine - pana sa intri in posesia Ignis-ului, multe postari nu tradau aceasta experienta... ;)

Foarte-foarte bine studiata pe propria piele. In aproape 9 ani de zile sunt la a 7-a masina noua si tzepele cele mai mari mi le-am luat/era sa mi le iau tot de la dealerii locali. Ca sa reformulez un pic cu dealerii provinciali: cu cat mai mic si mai prapadit orasul cu atat mai zgarcit dealerul. In zona noastra Pitestiul e o exceptie si la toate marcile.

Consider ca ar fi benefica departajarea situatiilor in care a fost vorba de o tzeapa de cele in care a fost vorba de zgarcenie... La modul meu de intelegere, nu poti pune egal intre cei 2 termeni - teapa denota rea-intentie, pe cand zgarcenia poate fi si din lipsa posibilitatilor/resurselor, fara a implica reaua intentie.

E oarecum logic ca dealerii mici/locali sa fie mai zgarciti cu discount-urile/avantajele oferite, ei ne-avand puterea unui dealer dintr-un oras mare cu un potential mare de clienti:

Dealer mic -> volume mici de masini comercializate -> posibilitati reduse de negociere cu importatorul/fabrica -> pretul de intrare a masinii in curtea lui este mai mare fata de pretul de la un dealer mare -> posibilitati reduse de discount la clientul final (=noi). Iar daca aduci in discutie Bucurestiul (unde PIB-ul per capita cica e superior Berlinului), cred ca discutia devina cu atat mai relevanta...

La fiecare revizie nu am intalnit vreo restrictie cu privire la statul in apropierea masinii (pe tunelul dintre showroom si service)
Sa fim seriosi, ala nu e spatiu adecvat sa stea clientul ca sa-si vada masina. Chiar e un tunel de vreo 4-5 m lungime si 2 latime, intunecat, cu usi la capete, fara scaune si unde se mai depoziteaza cauciucuri si alte piese. E lipsa de bun simt din partea lor daca te-au lasat sa stai (numai) acolo.

Pe respectivul tunel mai intram eu din cand in cand sa mai vad cum sta treaba, nu m-au lasat ei acolo. In general stau la o cafea sau fac un scurt drive-test cu ce au disponibil p'acolo...
« Ultima Modificare: 19.Dec.2017, 11:10:47 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #147 : 19.Dec.2017, 11:05:03 p.m. »
.....De acord cu conditia ca dracu' sa fie meserias si sa stie ce face.....
    Daca nu ma-nsel am scris in jurnal problema care am avut-o cu broasca de la usa-spate stanga care se blocase si nu se mai deschidea. Au adus o piesa noua(sist. de inchidere) si s-au apucat s-o monteze, dar n-au reusit sa dea geamul jos : in atare situatie doi meseriasi tineau geamul si unul a montat broasca usii. Erau ca in filmele cu prosti ! Doar cu o luna(parca) inainte fusesem la un atelier care imi pusese folie pe geamuri si acolo un pusti de vreo 20 de ani mi-a dat singur-singurel toate geamurile jos, le-a pus folie si le-a montat la loc si ei 3 mecanici n-au reusit sa demonteze unul !
     Ma uitam la ei, nu-mi venea sa cred ce vad, au montat totul la loc si ...am plecat in mare viteza !
       Asa ca ce te mai miri !

   In alta ordine de idei, asa este, dealer mic=potential mic=discount mic.
   Uite ce face un dealer mai mare : https://www.olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/autoturisme/suzuki/ignis/?search%5Bfilter_float_year%3Afrom%5D=2016
    Daca observi parca acelasi GLX este mai scump la dealerul din Bacau fata de cel din Bucuresti.
« Ultima Modificare: 19.Dec.2017, 11:17:39 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #148 : 19.Dec.2017, 11:16:18 p.m. »
Prin prisma afirmatiei de mai sus (pe care ai mai formulat-o si cu alta ocazie), o sa-ti marturisesc cu mana pe inima ca esti un paradox pentru mine - pana sa intri in posesia Ignis-ului, multe postari nu tradau aceasta experienta... ;)
Poate pt. ca eu sunt omul care a avansat de la despicatul firului in patru la opt fara a deveni fanatic pana intr-acolo incat sa-mi tunez masinile, sa le desfac motoarele, sa fie pasionat de mecanica etc. Sunt un utilizator care cerceteaza fiecare coltisor al masinii si fiecare functie, cu ochi si urechi foarte sensibile.

Dealer mic -> volume mici de masini comercializate -> posibilitati reduse de negociere cu importatorul/fabrica -> pretul de intrare a masinii in curtea lui este mai mare fata de pretul de la un dealer mare -> posibilitati reduse de discount la clientul final (=noi). Iar daca aduci in discutie Bucurestiul (unde PIB-ul per capita cica e superior Berlinului), cred ca discutia devina cu atat mai relevanta...
In alta ordine de idei, asa este, dealer mic=potential mic=discount mic.
   Uite ce face un dealer mai mare : https://www.olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/autoturisme/suzuki/ignis/?search%5Bfilter_float_year%3Afrom%5D=2016
    Daca observi parca acelasi GLX este mai scump la dealerul din Bacau fata de cel din Bucuresti.
Probabil ca asa este, dar pe mine ca si client nu ma intereseaza problemele lor. De cand m-am prins cam cum sta treaba nu mai iau nimic de valoare din local - net si Pitesti, Bucuresti.
Mai dau un exemplu pe servicii auto: ITP local 100-120 lei, Pitesti 60-70 lei. E o vorba pe la noi:"Caprei îi pică coada de râie şi ea tot sus o ţine".
« Ultima Modificare: 19.Dec.2017, 11:35:05 p.m. de f.cristi »
 

Offline Lerua07

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #149 : 20.Dec.2017, 01:42:59 a.m. »
Acum depinde. Unele servicii (de ex. ITP) e mai rentabil sa le faci loco, chiar da pretul e mai mare. Cu cheltuielile dus-intors s-ar putea sa iesi mai scump decat loco.  ;)
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !