Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 107473 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #110 : 17.Sep.2017, 11:18:40 a.m. »
Stock-ul online se refera si la masinile comandate de clienti.
     Confirm, am comentat si eu la momentul cumpararii situatia stocului on line cu dealer-ul, rezultatul fiind cel dat de @gabineg
Nu numai, eu am luat masina de pe stoc, era facuta precomanda de dealer.
 
   Discutia legata de stoc am avut-o ptr. ca voiam Passion, dar pe stoc/liber se afla cool. Asa ca ce sa mai credem.... :dknw:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #111 : 17.Sep.2017, 11:26:11 a.m. »
Probabil sunt amestecate si neactualizate
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #112 : 17.Sep.2017, 12:11:22 p.m. »
   Posibil si asta !
   Ca exemplu, discutie avuta ieri in showroom : d-ra destul de amabila, ma intreaba cu ce ma poate ajuta vazand ca am studiat S-Cross, apoi Baleno(care este chiar maricica), apoi Ignis. La ultimul am intrebat de lampa portbagaj(era GLX), moment in care s-a blocat toata lumea.
   O alta intrebare la Swift, ce fel de hibrid este? Raspuns : "are o baterie". M-am lamurit maxim !
 
 P.S. Multumim @gabineg , f.buna initiativa !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #113 : 18.Sep.2017, 03:24:25 p.m. »
Buna ziua!
   Simt nevoia sa scriu cateva randuri despre experienta mea de a cumpara pentru prima data o masina noua in ideea ca poate ajuta pe careva sa nu se simta singur daca are parte de aceleasi experienta ca si mine. Tot ce voi nota o sa fie pur subiectiv, nu inseamna ca pentru toata lumea o sa fie asa. Problema cred ca a aparut de la confruntarea dintre asteptarile mele si realitate si nicidecum ca mi s-a facut o nedreptate.
   Dupa doua luni de gandiri si cautari, m-am hotarat in privinta Suzuki Ignis-ului si am pus anunt cu veche masina; Am pus un pret bun ca sa nu stau sa ma plimb tot orasul dupa diversi indivizi care vor masina noua la pret de SH si am scapat de ea in trei zile – fiind prima masina mai mult mi-a luat mie sa o “uit”.
Sincer sa fiu, nu ma asteptam sa dau masina veche atat de rapid asa ca abia dupa ce am vandut masina am fost in test drive-uri.
   Ciudata treaba cu test drive-ul este ca nu prea am inteles multe lucruri din el in ideea ca mergeam cu o masina diferita de ce am avut eu inainte (si nu prea am condus altceva) pe un drum pe care nu il conduceam zilnic si nici nu sunt cine stie ce expert sa imi dau seama dupa cum fluiera vantul in parbriz. Nu stiu ce sa zic … a fost ok, am avut aceeasi senzatie in Ignis ca intr-o masina putin mai scumpa. Spun putin pentru ca daca sari de 25000 euro cred ca reiese din materialele de contructie.
Oricum, pentru mine, si acum, dupa ce am vazut tot internetul de poze/filmulete/pareri/review-uri si in functie de nevoile mele, consider ca este cea mai buna alegere si nu as prefera altceva sub 20.000 chiar daca diferenta mi s-ar oferi gratuit. Am impresia ca primesc “destula masina pentru banii astia” sau “imi pica manusa”.
   In prima zi am fost la trei dealeri dar doar pe doi i-am gasit acasa. Am fost dupa putin timp si la al IV-lea si l-am contactat pe al III-lea telefon. Ordinea a fost: DABauto, Autonet, Dageco, Radacini.
   La DABauto am pornit cu stangul pentru ca eu nu stiam bine zona si Uber-ul m-a lasat aiurea :D asa ca am mai mers eu putin pe jos dar odata ajuns era un domn C parca doar ce se trezise si m-a invitat sa discutam la masuta lui. I-am zis ca vreau sa vad masina, a mers cu mine afara, nu mi-a zis nici o specificatie despre ea, nici eu nu am intrebat pentru ca stiam tot dar nu am putut pleca la test drive pentru ca era singur acolo fiind sambata dimineata. Din pacate doar in weekend puteam vizita pentru ca in rest, ca toti oamenii, eram la munca.
I-am zis ca sunt hotarat si ca as vrea sa iau un GL+ 2WD, culoarea nu este foarte importanta dar ca in caz ca au mai multe, as vrea totusi sa pot alege. Omul mi-a spus sincer ca daca ma gandesc sa pun comanda de masina, sa ma astept la timp de livrare de 6 luni. Ei au un GL+ 4WD care urmeaza sa vina prin august si sa ma hotarasc repede daca il vrea ca mi-l rezerva pana marti.
Ce mi-a placut aici a fost ca omul chiar nu a insistat sa imi bage pe gat tichetele lor rabla (la fel toti dealerii din Bucuresti) iar cand i-am spus ca eu chiar am o rabla functionala care oricum nu mai e folosita de mult mi-a dat o parte din datele de care aveam nevoie si chiar m-a incurajat ca este pacat sa o bata soarele. Ce a omis si l-am intrebat ulterior telefonic a fost ca pe raza orasului Bucuresti au ei pe cineva care ti-o ridica din fata casei si nu mai stat tu la cozi sa o radiezi.
Am plecat oarecum nemultumit. Nu am gasit ce voiam si nici nu am fost convins sa cumpar ceva tangential.
   Am fost la Autonet unde am reusit sa fac test drive-ul si sa ma uit iar in ea. Cat timp a fost dealerul plecat cu un client care ajunsese inaintea mea, un fost coleg de munca, mi-a lasat cheia sa ma uit prin ea dar doar sa nu plec. M-am uitat la tot in alea 15 minute si mi-a placut, fiind neantrenat dupa doua zile mi-am amintit chestii la care trebuia sa ma uit mai bine (ex: lumina din portbagaj din threadul de aici - http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=7323.msg226395#msg226395 ).
Ca si la DABauto, aveau varianta GLX expusa si mi-a placut. I-am spus ca imi place si ca am banutii stransi, trebuie sa ma hotarasc doar intre GL+ 2WD sau GLX. In afara de brosuri si carti de vizita (cum mi-au dat toti dealerii) nu a tras de mine sa iau ceva sau sa fac ceva. Si nu eram in pantaloni scurt si papuci sa inteleaga ca ies la plimbare …
   Am plecat spre al Dageco (si acum mi-e greu sa pronunt) care nu era acasa … am vorbit ulterior la telefon cu un nene care imi parea foarte-foarte suparat si care si-a rugat o colega sa ma sune dar nici ei nu aveau nimic in stoc doar ca nici macar nu stiau cand o sa le ajunga ceva.
   La Radacini Auto am fost cu metroul intr-o luni, in sediul din Militari, unde o perioada am fost singur in showroom. La un moment dat a venit o casiera sau ceva de genu si m-a redirectionat spre o doamna. Am discutat cu doamna B mi-a spus ca nu au nimic in stoc, ca ma va anunta ea daca apare si nici pana azi nu am mai auzit ceva (i-am si dat un e-mail la un moment dat). I-am spus ca am banutii pregatiti si ca m-am hotarat ori la GL+ 2WD or GLX, culoarea nu este factor de decizie ci termenul de livrare, nu a vrut sa negocieze nimic nici daca faceam precomanda pe loc si ma anunta ea cand ajunge (eu credeam ca dureaza saptmani dar mai bine ca nu a vrut). Stiu ca nu este frumos din partea mea, dar doamna avea jumatate de fata vanata si nasul infundat. Nu e vorba ca ma deranja cu ceva dar va imaginati ce stare avea ea sa stea sa imi arate masina sau sa incerce sa ma convinga de ceva.
  Pana acum am tras linie si am zis: niciun dealer nici macar nu a incercat sa ma convinga sa iau de la el. Toti au fost indiferenti, reci, aproape neprimitori. Am reevaluat varianta masinii dar imi picase pe asta asa ca m-am intors la Autonet, singurii care mi-au zis din prima ca ma ajuta cu ridicarea rablei, singurii care stiau ce masini urmeaza sa le vina si estiamtiv cand. M-am dus hotarat pe un GLX si hotarat sa fac pe loc contractul spunand ca am banii cash sau fac transfer avans. Domnul A a fost dornic sa imi faca contractul pentru a imi rezerva masina dar nu a vrut sa negocieze nimic fata de ce imi ofereau toti (50% din culoare, rabla ridicat gratuit, numere rosii, presuri). Ba chiar aia de la DABauto ofereau +2ani garantie din prima echivalent a ~150 euro. I-am spus singur ca vreau sa cumpar, i-am spus ce oferta au ceilalti - ajunsesem la o varianta de discount mentionat mai sus -50% discount roata de rezerva si -100% discount +2 ani garantie prelungita, -50 euro la culoare. Totul bun si frumos cca 1 minut pana a pus el pe hartie ce imi promisese si cat ar echivala in euro si dupaia s-a razgandit. Tin sa mentionez ca in prealabil se facuse ca isi suna si seful poate obtine ceva mai bun pentru mine (la rugamintea mea).
Am ramas uimit cand am vazut ca a zis un lucru - dupa s-a gandit si a zis ca defapt nu mai poate si ca aia e tot ce ofera. Inteleg si apreciez ca ofera presuri cadou dar pe bune? Daca nu aveam noroc sa beneficiez de cadou presuletele trebuia sa ma descalt inainte sa urc in masina? Si cum ai putea sa vinzi o masina in 2017 fara sa oferi standard numere rosii? Adica pe bune, cumpar masina si o tractez pana la inmatriculari? Mie astea imi pare ca tin de bun simt si nu le marketezi ca fiind bonus – ne amintim ce a spus Olguta Vasilescu mamelor: “Puteam să nu mai dăm deloc indemnizaţiile pentru creşterea copilului”. In stilul asta in viitor o sa te coste masina ca motorul ti-l ofera ei gratuit asa ca ar trebui sa fii recunoscator.
   Am plecat de la dealer si i-am zis ca venisem cu gand sa semnam dar ca am nevoie de timp de gandire. L-am intrebat daca oferta lui e valabila doar pe loc si dupa ce s-a balbait mi-a zis ca pana marti am timp de gandire. Mi-am zis ca daca nu ma suna, oricum ar fi ma intorc marti si imi iau masina pentru ca imi placea prea mult. Si masina si dorinta de a fi parte a “miscarii Suzuki Romania”
Pana marti nu m-a sunat asa ca am fost si am semnat, am dus actele pentru rabla, acum astept sa vad cum decurg lucrurile si daca chiar se tin de cuvant cu ridicarea gratuita din Bucuresti.
Am cerut pe la jumatatea lui august o oferta pentru cateva accesorii cum ar fi: scut metalic, alarma, senzori parcare, etc si pe 14 septembrie mi-a dat mesaj ca un act din dosarul meu a expirat (defapt expirase pe 27 august) si ca are nevoie din nou de el sa fim pregatiti de rabla. L-am sunat eu si am discutat mai multe despre program, mi-a oferit cateva date pe care eu nu le gasisem pe internet iar cand l-am intrebat de raspunsul la piese mi-a zis ca se apucase intr-o zi sa imi raspunda dar a intervenit ceva si a uitat si ca ei nu fac discount-uri la accesorii. Totusi a zis sa ii trimit o lista cu ce am sa cumpar 99% nu doar ce as fi vrut si poate discuta cu seful (iar treaba cu sunat seful) sa obtina. De la o discutie la alta mi-a spus ca masina mea a ajuns si ca acum e in service s-o pregateasca. Aveam livrrea estimate pe 30 septembrie dar or sa mi-o tina pana rezolvam cu rabla cee ace apreciez pentru ca 1420 euro sunt bani. Ca idee, in dorinta de a crea o legatura am intrebat in gluma “- si, cum arata masina?” si a inceput sa imi explice culoarea. Eu ma asteptam la un raspuns degajat nu fix ca la carte ca are patru usi, are volan, ca e portocalie etc. dar aici poate sunt eu putin rautacios.
Asta este a II-a mea masina, nu am mai avut noua, asta este prima, dar experienta de a cumapra SH este de 10 ori mai faina. Eu ma asteptam daca sunt hotarat si daca platesc pe loc ca or sa se bata dealerii sa imi dea oferte – ceea ce nu s-a intamplat. Colectiv, mai ales in Bucuresti, nu le-a pasat, ba chiar in unele cazuri i-am deranjat ca nu aveau chef de clienti. Sunt curios, ei oare chiar castiga atat de bine sa nu ii intereseze un clinet in plus? Si dupa ce am semnat dealerul era putin … asa … plictisit.
Inainte sa ma intorc la ei am sunat in toata tara si nicaieri nu mai aveau in stoc nici un Ignis. Gasisem in Arad sau Cluj un GL+ premium silver dar ei nu ma ajutau cu rabla si as fi facut mult pana acolo cu ea chiar daca ma ajutau. Plus ca tipul insista ca pot cumpara cu ~1000 lei de la cineva cu care ma pun ei in contact.
  Doi dealer mi-au parut aparte, un domn D de la Royal Motors Pitesti si unul O de la Expocar Constanta; Nu ca ar fi facut cine stie ce ca nici ei nu aveau in stoc dar mi-au parut mai cami/relaxati/interesati. Daca nu sunteti grabiti si aveti posibilitatea, va recomand, sa evitati cei patru dealeri din Bucuresti pe cat puteti de mult. Daca nu era un model nou si aveam varianta SH luam cu riscul ca nu e nou dar macar nu aveam experienta stricata.
D.p.m.d.v., cand o sa ma intrebe oamenii despre masina, sper sa le pot spune ca sunt foarte incantat dar cu siguranta le voi spune sa evite pe cat de mult posibil dealerii din Bucuresti ca exista optiuni. In lista mea, pe locul doi era Polo-ul 2018 care urmeaza sa fie lansat (nu va ganditi ca este Polo – are portbagajul mai mare ca la Golf) dar inca nu a fost stabilita data lansarii efectiva.
Auzisem povesti despre angajatii Porsche Romania sau era ceva la Skoda ca sunt foarte aroganti dar aici nu e departe prin indiferenta. Din experienta asta am iesit obosit si cu impresia ca eu i-am facut cuiva un serviciu pentru care tot eu am platit.
Am pus aici o lista cu ce date am strans eu despre ce urmeaza sa ajunga in materie de Ignis: http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=6317.msg225438#msg225438
Incepusem initial discutia dar am zis ca ma este indicat sa termin procesul sa imi pot face o idee: http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=113.msg224919#msg224919

Acum sunt pe ultima suta de metrii, daca o sa mi se intample ceva miraculos ce o sa imi schimbe parerea, o sa modific cu cea mai mare placere. Imi doresc sa faca vanzari sa le fie bine ca automat si mie o sa imi fie bine.
Multumesc!
 
The following users thanked this post: alexMM

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #114 : 18.Sep.2017, 04:49:06 p.m. »
Confirm cea mai buna colaborare si cele mai bune discount-uri din tara, probabil, cu domnul D de la Royal Pitesti; am cerut oferte pt. Vitara, Swift si Ignis prin toata tara si Royal-ul a fost pe primul loc la discounturi la toate. In cazul meu atata am stat sa ma gandesc pana am pierdut oferta de la Pitesti ai am fost nevoit sa apelez la un dealer din Bucuresti.
Vorbind acum la modul general, cu cat mai mic orasul, cu atat mai slabe ofertele la dealerii auto (si nu numai). Pt. ca un dealer auto dintr-un oras mic daca prinde un client parca l-a prins pe Dumnezeu de picior si incearca sa ia toata pielea de pe el; isi mananca si de sub unghii. Asta ca sa nu mai vorbesc de pregatirea agentilor in domeniu. Deci sa vezi ce moartea caprioarei e prin provincie. Probabil la dealerii mari intervine autosuficienta.

PS: de ce primesc notificari despre postarile noi din joi in pasti si doar de la unele topic-uri, desi activarea notificarii o am peste tot ?

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #115 : 18.Sep.2017, 06:16:58 p.m. »
Si cum ai putea sa vinzi o masina in 2017 fara sa oferi standard numere rosii? Adica pe bune, cumpar masina si o tractez pana la inmatriculari? Mie astea imi pare ca tin de bun simt si nu le marketezi ca fiind bonus
Inmatricularea provizorie nu este un accesoriu al masinii. Este un serviciu care poarta niste costuri (placile cu numere 40 lei, autorizatia 13 lei si costurile salariale aferente activitatii). Dealerul, de bun simt, ca sa nu te lasa sa pleci cu masina pe platforma :), iti ofera ca bonus acest serviciu. Alternativa este sa platesti serviciul (nimic neobisnuit), sau sa iei documentele in mana, te duci la inmatriculari (timp/nervi) iei placile de inmatriculare si apoi intors la dealer pleci cu masina.
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #116 : 20.Sep.2017, 01:53:55 p.m. »
Corect, lucru pe care il apreciez doar ca imi pare esential unei bune prime impresii cand iti cumperi o masina. D.p.m.d.v., toti dealer-ii ar trebui sa faca asta (daca nu chiar o fac). Nu imi pare un punct atat de puternic care sa cantareasca contra unui discount sau altui bonus palpabil. Pe unde am intrebat eu, toti ofereau, asa ca am crezut ca este standard. Daca nimeream un dealer care nu putea oferii acest serviciu il taiam imediat de pe lista pentru ca asa cum ai spus si tu si iti dau dreptate - foarte multi nervi. Este statistic dovedit ca daca unui om ii dai un pix in perioada alegeilor este mai inclinat sa voteze cu tine decat daca i-ai spune o vorba buna :). Ma opresc aici sa nu incep sa aberez.
 

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #117 : 20.Sep.2017, 01:59:43 p.m. »
La cele 5-6 masini noi pe care le-am avut, jumatate din dealeri mi-au oferit gratis numerele provizorii.

Offline duculetu

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #118 : 20.Sep.2017, 02:02:34 p.m. »
Doua intrebari:
a. Jumatate adica cei mai recenti sau aleatoriu - acum 20 de ani nu aveam asteptarile astea dar acum da.
b. Au marketat numerele rosii ca o parte a discount-ului sau ti le-au oferit drept multumire pentru ca doresti sa cumperi de la ei.

Toata treaba aici este de cum pui problema. Daca faci sa faci din tantar armasar e aiurea.
 
The following users thanked this post: alexMM

Offline f.cristi

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #119 : 20.Sep.2017, 02:21:34 p.m. »
a. Jumătate, aleatoriu, în ultimii 10 ani.
b. Nici nu s-a discutat de numerele roșii. Veneau...cu masina