Ceea ce a facut tipul respectiv mi se pare o totala porcarie, si am sa ma exemplific.
- mizeria nu se aduna in clapeta de acceleratie (sau ma rog, foarte putina), iar bagatul unei periute de dinti prin clapeta e "frectie la piciorul de lemn".
- dupa ce disloca ceva mizerie pe acolo da cu spray de curatare si impinge mizeria in galerie, iar apoi porneste motorul pt ca toata porcaria aia sa fie absorbita in cilindri si "arsa" acolo, doar ca din pacate chestia aia nu arde in totalitate si lasa foarte multe reziduuri taman in cilindru.
- mai da cu ceva spray de curatare ca toata mizerie, dupa ce este plimbata prin camera de ardere (ceea ce mai ramane) sa plece pe evacuare si sa infunde catalizatorul dau eventual prin EGR sa fie reintrodusa in admisie.
Parerea mea proprie si personala NU FACETI CA IN VIDEOCLIP !
Daca vrei sa faci o treaba buna, faci asa:
- dai jos clapeta de acceleratie si o cureti (cu spray de curatare si periuta de dinti / penson) si apoi vezi cate mizerie ramane in tavita (aia ar fi ajuns in motor);
- dai te pricepi mai bine, dai jos si galeria de admisie si ii faci si ei o curatare temeinica, eventual si in chiuloasa cat poti ajunge cu o carpa pusa pe deget sau pe o surubelnita, (dupa ce ai dat galeria jos);
- poti da si valva EGR jos si sa ii faci o curatare la fel ca la clapeta de acceleratie;
Multa bafta la toata lumea !