nu a rezultat distrugerea (adica unitatea e functionala) ci doar ruperea unui picior de fixare. Unitatea functioneaza si fara acel picior, dar nu mai este la fel de bine fixata, ceea ce inseamna ca senzorul de acceleratie din interior va sesiza mai multe vibratii (si miscarea ACU-ului fata de tunel) si in cazuri extreme poate comanda detonarea airbag-ului desi nu este cazul. Dupa cum am spus momentan s-a modificat design-ul carcasei (practic s-a ingrosat acel picior de fixare ptr a rezista mai mult timp) si s-a adaugat o intaritura in tunel in zona de fixare a franei de mana (o tabla sudata suplimentar). In functionarea normala a masinii nu este influentata deloc functionarea/integritatea ACU-ului, dupa cum am spus anterior, piciorul de fixare s-a rupt in urma unui test repetitiv, testul se considera trecut daca unitatea trecea de 50000 de cicluri de ridicare/lasare a franei de mana, din pacate in jurul valorii de 38600 de cicluri, unitatea a cedat.
dupa finalizarea modificarilor din tunel si carcasa testul se va repeta, iar daca va fi cazul probabil se va face un recall. Oricum in prima faza masinile sunt sunt livrate in Japonia, nu cred ca vor ajunge primele loturi prin Europa.
Ca o masura de siguranta daca va luati dintre primele masini, nu folositi atat de des frana de mana si pe cat posibil nu trageti in disperare de levierul ei, asta ptr a solicita cat mai putin structura metalica din jurul franei de mana. In momentul de fata nu pot (nu am voie) sa pun poze cu ce s-a intamplat, dupa data lansarii cred ca nu vor fi probleme sa postez niste poze cu defectul.