Autor Subiect: Cel mai mic off-roader din lume  (Citit de 29152 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline unde

Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #40 : 17.Oct.2011, 06:27:28 p.m. »
 E doar in Australia. Dar oricum parca si in Europa ESP-ul o sa fie obligatoriu incepind cu 201x.
 Da... din pacate ie multi, dar... pro.
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline BXXENL

Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #41 : 17.Oct.2011, 06:59:19 p.m. »
Dar nu se poate face ceva? Ca sunt masini super sport care se vand fara ABS, airbaguri ESP... Nu merge pus un disclaimer mare pe masina si gata?
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline VAXXi

Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #42 : 17.Oct.2011, 07:00:23 p.m. »
Exact, s-a aprobat in 2009: http://www.theautochannel.com/news/2009/04/14/456801.html

As was expected, most of them asked for the law to come into effect after 2012, even if there were a few who agreed the deadline should be rather 2010. The  law will allow current models to be produced without ESP until 2018. By that time, new requirements might be added to the law, such as the use of an advanced emergency braking system (AEBS) or tire pressure monitoring system (TMPS). For trucks, it may become compulsory to be fitted with lane departure warning systems .

Vine si in Canada: http://www.cbc.ca/news/story/2009/03/13/stability-regulation.html

In loc sa invatam sa ne pazim pielea, ne bazam pe altii sa ne-o scape si cand nu merge ne scarpinam mirati in cap. Idiocracy indeed.
Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007
Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995
 

Offline unde

Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #43 : 18.Oct.2011, 01:29:02 p.m. »
 Trebuie sa intelegeti ca fara sa iasa omenii in strada nu se vor schimba lucrurile. Iar oamenii nu ies pentru alte lucruri mai importante decit un ESP. In plus, unii sint ferm convinsi ca daca au ESP nu li se poate intimpla nimic, la fel cum am intilnit oameni care erau absolut convinsi ca nu au nevoie de cauciucuri de iarna pentru ca ei au 4x4 eventual traction control. Atit de convinsi incit merg sinucigas iarna, mult mai tare decit merg eu cu Jimny incaltat cum trebuie. Altii pur si simplu vineaza dotari, isi inchipuie ca o masina mai dotata e mai "smechera", eventual cu valoare de re-vinzare mai mare.
 Iarasi nu trebuie sa uitati ca multi oameni sint (complet) ignoranti in domeniul asta si inghit nemestecat tot ce li se serveste. Amintiti-va de scandalul din US cu Samurai-ul rasturnat. Iar companiilor constructoare (cel putin unora dintre ele) le convine situatia: masinile au mai multe dotari, deci sint mai scumpe, sint mai complexe, deci scade indicele de fiabilitate. Banul circula, prostii platesc, deci...
 Cind ramine vreunul din asta inzapezit pur si simplu nu il ajut si citeodata le si zic. In orice caz, primul lucru care il fac inainte de orice e sa ma uit cum e incaltata masina respectivului. Uitati-va la accidentul lui huidu: a avut bani de ML, dar nu si-a pus gume de iarna, desi prin zona aia era zapada de cel putin o saptamina.
 
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline Baggy

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 51
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Jimny 1.5 DDiS grove green pearl metallic
Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #44 : 18.Oct.2011, 02:59:25 p.m. »
... Uitati-va la accidentul lui huidu: a avut bani de ML, dar nu si-a pus gume de iarna, desi prin zona aia era zapada de cel putin o saptamina.
Masina lui Huidu era echipata cu anvelope all-season Pirelli Scorpion Zero, iar carosabilul era doar ud, fara pic de zapada sau gheata, stiu asta de la un amic din Brasov care a trecut pe acolo cu putin timp (5-10 min) inainte de producerea accidentului.



« Ultima Modificare: 18.Oct.2011, 03:02:53 p.m. de Baggy »
 

Offline unde

Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #45 : 19.Oct.2011, 10:48:55 a.m. »
 All-season la compozitie poate, ca profilul ala nu are nici macar un sip, deci comportamentul in atari conditii e foarte apropiat de cel al unei gume de vara.
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline Kingy

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 344
Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #46 : 24.Mar.2013, 09:01:54 p.m. »
Readuc la viata topicul asta.

Asa este, poate Jimny e unul din cele mai mici auto offroad din lume dar si astazi, intr-o competitie de trial la Cumpana-CT, si-a dovedit valoarea si abilitatile si acolo unde masini cu pedigree gen Nissan Patrol, LandRover Discovery si altele au sughitat, Jimny a iesit invingator aratand ca e mic, dar rau si capabil.
Se pare ca are calitatea sa fie usor si astfel, legile fiziicii il ajuta enorm.
Saptamana trecuta, la Baicoi, din 4 categorii, 3 au fost castigate de Suzuki Jimny si Samurai.

Asadar, ar fi pacat ca aceasta masina sa nu mai existe in continuare in planurile de viitor ale celor de la Suzuki.
 

Offline unde

Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #47 : 25.Mar.2013, 05:30:13 p.m. »
 Eu nu mi-as face griji in privinta asta. Modelul actual de Jimny e de fapt un face-lift, din pacate cu acelasi motor de 1.3
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline Kingy

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 344
Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #48 : 25.Mar.2013, 06:33:50 p.m. »
Intelesesem din surse ca nu au vrut sa-l mai fabrice in 2013 si nici modelul actual nu ar mai fi trebuit sa apara dar cifrele de vanzari foarte bune sau mai bine zis neasteptat de bune au facut sa-i mai dea un an-doi de productie.

Realitatea e ca Jimny este foarte "dated" dpdv sisteme de siguranta activa sau pasiva. E nevoie de un esp la el, de airbaguri laterale.

Daca as fi Suzuki as scoate un model exceptional la dimensiuni similare si cu capacitati foarte bune. Sunt sigur ca ar avea succes.
De un an incoace s-a umplut orasul nostru de Jimny, second dar si cateva nou-noute.
 

Offline unde

Re: CEL MAI MIC OFF ROAD DIN LUME
« Răspuns #49 : 26.Mar.2013, 06:05:10 p.m. »
 Cred ca doar pentru airbag-urile laterale s-ar putea gasi vreo eventuala justificare, desi sasiul separat de caroserie e sfint. ESP nu are ce sa caute pe masina asta: la vitezele cu care merge ea de obicei, nu se justifica, iar peste deja masina iti "transmite" ca e cazul sa mai ridici piciorul de pe acceleratie. Si nu sint sigur ca ESP-ul nu incurca de fapt in lipsa unui diferential central  ;)
 Iar faptul ca i-au facut un face-lift, cam contrazice prima ta afirmatie.
 Si nu-i povesti lui Laurentiu cit de util e un ABS...  :D
Suzuki Jimny 1.3i 2004