0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Si uite asa, tu ti-ai rezolvat problema, ai constatat ca-s defecte de fabricatie, cum am constatat si noi - de altfel.... De dragul altora care poate n-au habar în ce potential pericol se afla, spune-ne ca totusi n-ai lasat-o moarta....Ca s-ar putea sa fie totusi un întreg lot cu probleme.....
Referitor la discuri, chiar daca sunt putin off topic, caut un brand serios ca face pentru vitara discuri perforate sau canelate ? Trimis de pe al meu SM-A530F folosind Tapatalk
Pe unde am fost, toata lumea da din umeri si intoarce spatele.Suzuchi ma trimite la service , service ma trimite la plimbare ( stiti motivele ) , OPC ma trimite la service
Citat din: Iulian V1.6 din 07.Iul.2021, 11:28:03 p.m.Pe unde am fost, toata lumea da din umeri si intoarce spatele.Suzuchi ma trimite la service , service ma trimite la plimbare ( stiti motivele ) , OPC ma trimite la service Cum spuneam.... RAR ce zice? Ca deocamdata aia dau OK-ul dpdv tehnic ca tu sa te plimbi pe drum....PS: prin absurd, daca intra unul în tine din cauza unor discuri crapate .... hmm?
Si uite asa, tu ti-ai rezolvat problema, ai constatat ca-s defecte de fabricatie, cum am constatat si noi - de altfel.... .
Citat din: ntire2000 din 07.Iul.2021, 11:19:49 p.m.Si uite asa, tu ti-ai rezolvat problema, ai constatat ca-s defecte de fabricatie, cum am constatat si noi - de altfel.... . Si cum s-a constat ca sunt defecte de fabricatie?! Ca am citit tot si nu reiese de nicaieri, decat din concluzia colegului, ca este defect de fabricatie !!Spune ca le va baga pe strung, sa vada daca este sau nu fisura. Probabil ca daca ia cateva zecimi va dispare.Plus de asta o fisura nu apare ca doua linii paralele... In alta ordine de idei, racirea brusca creeaza ovalizare prima data, doar caliri si reveniri repetate pot creea fisuri si chiar spargere, otelul discului avand o formula care permite deformarea, doar schimbarea structurii prin calire poate duce la fisuri/spargere, ceea ce se-ntampla destul de rar si de regula este combinata cu o uzura accentuata. Fix 510 lei m-au costat pe mine placutele de frana schimbate in service, dar cu lipsa deranjul schimbarii a 2 seturi de placute si un set de discuri.(500lei)Si vad ca se pune tare accentul pe riscuri, daune, accidente ce le pot creea discurile, aspect in contradictie cu folosirea unor piese relativ ieftine. In fapt, topicul de fata este foarte util dpmdv, pentru capitolul frane, unde cu precadere n-ar trebui sa facem rabat la pret/piese OEM, stiut fiind faptul ca masina si sistemul de franare(de siguranta) au fost proiectate si testate pentru un anumit tip de piese. Daca uleiul, sau filtrele sau alte repere pot fi inlocuite si folosite repere AM, fara a afecta buna functionare, in schimb cu franele este mai delicat.
"Tu esti pus aici sa ne incurci " citat sa mai destindem atmosfera.
mai ales ca n-am nicio dovada ca, citez "Brembo branduite SUZUCHI SUZUKI", "textar -.......mult mai bune decat cele din fabrica", neexistand teste-comparative in acest sens
Ca sa ne mai aducem aminte....