Autor Subiect: bare transversale SUZUKI  (Citit de 2139 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Raducu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
bare transversale SUZUKI
« : 23.Iun.2021, 12:37:14 p.m. »
Salut,

De curand sunt posesorul unui Suzuki S-Cross Hibrid si doresc sa pun pe plafon o cutie de voiaj pe care o am deja de la vechea masina.
Mentionez ca barele la cealalta masina erau cu prindere in punct fix, deci nu se potrivesc deloc.
Am gasit bare originale Suzuki, dar cand le-am probat am constatat ca nu se prind corespunzator de barele longitudinale ale masinii (la strangerea acestora, talpa de cauciuc se inalta si indeparteaza clemele care fac prinderea propriuzisa de buzele de pe barile masinii si in momentul care ele sunt stranse clemele sunt pe marginea barilor si au tendinta sa iasa).
Cine are astfel de bare stie ca exista o chichita sau e o problema generala cu sistemul de prindere la acest model de bare.
Probabil ca o sa m-a sfatuiti sa iau eventual alt ceva, dar nu doresc sa iau aftermarket, iar cele Thule imi depasesc bugetul momentan.  ;)
  • sx4 S-Cross
 

Offline 48VPassion2020

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #1 : 24.Iun.2021, 11:00:45 a.m. »
https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=10919.10
uite un topic inrudit. Aici am intrebat colegii cum monteaza/demonteaza cutia portbagaului ( cu/fara bare transversale). ca sa vad cum e mai repede, eu am facut de cateva ori operatiunile de montare si demontare, in ambele variante, fara a intalni problema semnalizata de tine. Parerea mea e ca au o problema barele tale...ca sfat: apeleaza la un service. Daca aia spun ca e ok, fii atent la cum se monteaza.
  • Suzuki 1,4 Passion All Grip 4x4 HYBRID benzina
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline friedrr

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #2 : 24.Iun.2021, 06:18:06 p.m. »
Cauciucul are in ghidaj in corpul suportilor. Am patit si eu acelasi lucru si apoi am observant ca nu am montat bine.
  • Vitara Luxus 1.6 allgrip benzina
 

Offline petre74

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #3 : 07.Feb.2022, 09:27:21 a.m. »
Aveti ceva recomandari pentru bare transversale la SX4 S-Cross 2013-2021? Inafara de Thule zic. Am avut pe Jimny ceva bare Farad de care am fost multumit, dar pentru SX4 am gasit tot felul de variante de care nu am habar daca sunt bune sau nu. Mi-ar trebui cu canal T, sa nu imi sune oribil peste 100 km/h si sa pot cara pe el caiac sau biciclete.
  • SX-4 S-Cross 1.4 allgrip
 

Offline cristidav

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #4 : 07.Feb.2022, 10:01:10 a.m. »
Ma tem ca pentru criteriul "sa nu-mi sune oribil la peste 100kmh" singura varianta e Thule.
Ai aici un topic intreg, iar pe la mijlocul lui e si o lista centralizata cu cateva modele disponibile.
https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5782.0

Eu am ales Menabo Tiger si ma impac cu gandul ca vajaie. N-am avut de gand sa dau peste 800-1000 lei pentru bare de reprezentanta sau Thule.
Sa mai ai in vedere si faptul ca, pe barele alea smechere, finute, de pana in 100 cm lungime si cu capete rotunjite ce nu ies din conturul masinii, nu cred ca vei putea pune concomitent un caiac si un suport de bicicleta si cu siguranta NU vor incapea 4 suporti de bici... poate trei.

Eu mi-am luat barele sa pun 4 biciclete, asa ca suport minusurile.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: petre74

Offline Flint Beastmood

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #5 : 07.Feb.2022, 10:04:32 a.m. »
Cu toate ca le-ai exclus, pentru ce doresti tu barele Thule cu profil aerodinamic sunt cele mai bune. Vin cu dimensiuni si prinderi specifice masinii tale, capetele se continua incurbate pana pe sine iar zgomotul la 100km/h este aproape insesizabil. De asemenea, arata bine. Inainte de a mi le cumpara am inchiriat un set de bare patrate si iti pot spune ca diferenta e mare, dar eu duc bicicletele nu cutie. Daca iti pui cutie nu mai conteaza barele.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 
The following users thanked this post: petre74

Offline Flint Beastmood

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #6 : 07.Feb.2022, 10:06:45 a.m. »
Cristidav are dreptate, pe cele rotunjite pui 2 biciclete lejer, maxim 3 mai inghesuite si orientate alternativ.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline petre74

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #7 : 07.Feb.2022, 10:15:49 a.m. »
Nu am exclus Thule, doar ca stiam deja de ele, desi inca nu am idee ce model de la Thule ar fi cel mai bun pentru mine. Preturile sunt apropiate la diferitele modele Thule. La cele Edge sunt curios daca le pot pune pe capetele sinelor ca la Jimny asa le aveam ca sa nu julesc haionul cand urc caiacul. Plus ca are 3,9 m ambarcatiunea si e fusiforma, deci e mai ok sa fie ancorata mai pe capete ca nu prea are cum sa alunece chinga. Am atasa fotot cu fosta.

Voiam sa stiu doar daca exista ceva comparabil sau sa le ignor si sa-mi iau Thule, chiar daca costa dublu fata de restul. Nu ma gandeam sa pun bare patrate. Cele de la Farad erau tot cu ceva profil alungit, insa cu Jimny rar depaseam 110 km/h - DDis-ul se tureaza la 3000 rpm, face oricum zgomot masina plus balanganeala la orice rafala de vant sau camion de pe contrasens. Oricum nu vreau nici sa pun 4 biciclete plus caiac, doar caiacul singur sau 1-2 biciclete. La ancorarea caiacului ma ajuta capetele iesite inafara, dar daca vajaie tare ma mai gandesc daca sa iau rotojnite. Pentru biciclete am un suport si pe carlig, insa nu am inca carligul.
« Ultima Modificare: 07.Feb.2022, 10:40:24 a.m. de petre74 »
  • SX-4 S-Cross 1.4 allgrip
 

Offline mariusFM

Re: bare transversale SUZUKI
« Răspuns #8 : 12.Apr.2022, 10:35:57 a.m. »
Pe vechiul Sx4 aveam Menabo Tiger, pe actuala am zis sa incerc Menabo Lince. Dupa un drum de aprox 500 km pe A1 si Cheile Dobrogei (unde vantul bate binisor si cu schimbari de directie) pot zice ca nu e mare diferenta intre ele. Cu barele goale, Tigerul isi faceau simtita prezenta dupa 100 si un pic de km/h (daca nu ma inseala memoria, in ultimii ani nu am mai dat cutia jos de pe masina) iar Lince undeva pe la 115-125 km/h. Uneori, la viteze mici se mai aud fluierand usor in fct. de cum/ cat de tare bate vantul. Tiger cu cutia pe ele erau super ok si la viteze de peste 130 km/h, deci, ma astept ca Lince sa se comporte cel putin similar. Cu suportii de biciclete montati sigur se vor face auzite in jurul a 100 km/h.

Sunt multumit de calitate/ pret, dar daca as fi vrut ceva premium as fi mers pe Yakima ThruBar
  • S-Cross 1.4 Hybrid AllGrip, Passion, 6AT, Energetic RED (2022), ex. (2011) Sx4 1.6, 4x4, Alcantara, 5MT
 
The following users thanked this post: trl