Autor Subiect: TARA UNDE SUNT NEVOIT SA TRAIESC.....si unde probabil va creste si copilul meu!  (Citit de 700307 ori)

0 Membri şi 14 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabi males

E clar ca pozitiile sunt ireconciliabile. Nu le judec pentru ca eu nu pot face politica, votez dar nu ma exprim public
Eu zic sa va folositi energiile, atat antenistii cat si cei de dreapta pentru o cauza specifica acestui forum AUTO.
O incercare de a determina Suzuki Romania sa impuna niste standarde de calitate dealerilor. Ca si cost, fiind vorba de o piata libera nu se poate interveni.
Eventual obtinerea unor discounturi pentru membri, stiu ca s-a  mai realizat de admin si ii multumim, la un dealer bucurestean
Tot ca propunere, poate reusim sa colaboram cu suzuki romania sa invite membri la lansarea noilor modele si la drive test etc
Voi incerca sa-ti dau cateva amanunte referitoare la piata libera dar, avand in vedere zona pe care o cunosc(hyundai), exemplele se vor referi la acest segment de piata. Asadar,importatorul oficial al acestei marci a impus service-urilor agreate un target de minimum 180.000lei/luna la achizitia de piese,bineinteles,la pretul lui. Voi da cel mai banal exemplu...un filtru de ulei.OEM,pe mine ma costa la achizitie(pret vanzare producator+transport+taxe vamale) 1,3-1,5 dolari(aproximativ 5-6 lei). Il vindeam cu 2,7euro+tva. Stiti cat era pretul aceluiasi filtru la service hyundai auto romania? 6,99 euro+tva. Filtru aer I30 pret achizitie 6,28, pret vanzare 7,84 euro+tva, pret vanzare HAR 16,38 euro+tva. In astfel de conditii, service-ul nu poate trai din vanzarea pieselor si consumabilelor. Prin urmare, singura varianta este aceea de a tine pretul la ora de manopera cat de sus poate. Si...ca o cireasa de pe tort(sau bomboana pe coliva), noi,cei care puteam oferi piese de schimb la preturi decente, nu mai avem voie sa comercializam piese OEM. Oare...de ce?
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline enicky

 
Citat
"Ca sunt calici si te fura pe fata,...
Am spus eu mai inainte.
Si cine a dat dispozitia asta? Un organ al statului, probabil?
  Si se mai intreaba de ce nu se vand masinile noi ! Pentru ca unora nu le mai ajung banii, sunt calici !!!! Si asta cred ca mai mult la noi se-ntampla...
  De ce sa dai 200e la o revizie, cand poti da 100? C-asa vrea Tiriac sau alt nesatul !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Ce organ al statului visezi sa dea dispozitii in firma omului?
E vorba de organe ale statului care nu-si fac treaba, Consiliul concurentei si protectia consumatorului
Asta apropos de disolutia autoritatii de stat in ro, traiasca toate formatiunile politice care au guvernat/furat  si o fac in continuare, si toti imbecilii analfabeti care au ocupat sau ocupa functii publice, ca sa nu enumar din toate guvernarile de stanga/dreapta
Sa nu fiu inteles gresit, fara democratie nu se poate, dar fara imbecili si hoti da.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline chriss

@ gabi males
stai putin ca n-am mai auzit pana acum asta "noi,cei care puteam oferi piese de schimb la preturi decente, nu mai avem voie sa comercializam piese OEM. Oare...de ce?"
Care-i cauza? Eu de exemplu mi-am luat ulei Ecstar pt Suzuki din Budapesta, filtru de ulei Mann,filtru de aer  si de polen din China dar calitate mai buna decat OEM, si ma duc la revizie cu piesele mele. Vrei sa zici ca voi fi refuzat?
Daca ma refuza le schimb eu si gata, crezi ca ma intereseaza prea mult garantia lor? Am mecanic fff bun care-mi poate face totul pe gratis.
  • suzuki vitara PASSION 1.6 allgrip 2017
All grip
 

Offline enicky

Ce organ al statului visezi sa dea dispozitii in firma omului?
Citat
Si...ca o cireasa de pe tort(sau bomboana pe coliva), noi,cei care puteam oferi piese de schimb la preturi decente, nu mai avem voie sa comercializam piese OEM. Oare...de ce?
  Dupa cum observi nu eu am "visat" ! Cine poate sa-i opreasca, decat o reglementare de "stat", altfel nu stiu....
Asta este un interes de dealer... parca si Tariceanu era dealer...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline gabi males

Din păcate, nu este o decizie a statului. În momentul în care importatorul a început colaborarea cu firma producătoare, a preluat și vânzarea de piese și consumabile vândute clienților sub sigla respectivei mărci auto. Ok. Am încercat în aceasta situație sa importam piese direct de la producătorul autoturismului dar...am primit următorul raspuns:în România va puteți aproviziona de la firma X, la prețul stabilit. În cazul în care aceasta nu vrea sa va vândă puteți apela la noi. Deci...unde este piața libera, concurenta?
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline Utilizator_Anonim

Pai eu ce ziceam, e caz clar.
Se numeste monopol pe lant ( cand detii si productia si distributia)
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline gabi males

Este mult de discutat pe aceasta tema. Din păcate, pana una-alta, cel ce trage ponoasele este consumatorul, cel care este la capătul liniei...posesorii de autovehicule. Aceștia, legați fiind de condițiile garanției, sunt "captivi" dealerului, implicit, service-ului.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline rexkrokiDAU

Hai să discutăm la întâlnirea 10aniSCR :D

Offline gabi males

Da...daca va avea loc...
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim