Autor Subiect: TARA UNDE SUNT NEVOIT SA TRAIESC.....si unde probabil va creste si copilul meu!  (Citit de 708127 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline deconectat

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 762
  • Gen: Bărbat
  • Membru cu logan
"Vaccinurile HPV [...] nu determina inceperea precoce a vietii sexuale"



Stiu ca aia care au facut afisul nu sunt batuti in cap...sau cel putin asa sper...dar oare cati tampiti le-au pus intrebarea asta, daca au ajuns sa scrie pe afis?! Poate imi explica si mie cineva ce legatura isi imagineaza unii ca are vaccinul cu p***...
42 is not an anwser, it's an error code. the universe is saying 'Error 42: meaning to universe not found'
http://deconectat.wordpress.com/
 

Offline miocrl

daca spuneau pe afis ca intarzie inceperea vietii sexuale.. cred ca aveau vanzari enorme  >:)

Offline rexkrokiDAU

nu cred ca trebuie sa fi tampit sa-ti faci griji in legatura cu viata copilulu tau...   nu toata lumea are studii medicale si nu pricepe chiar si citind "ingredientele" unui vaccin ce efecte poate avea acesta... iar inceperea vietii sexuale la o anumita varsta tine pe langa mediul social si cultural in care traieste copilul tau si de activitatea hormonala ce poate fi influentata intr-o mai mica sau mai mare masura si de vaccinuri...

Offline adrian_r5

Poate imi explica si mie cineva ce legatura isi imagineaza unii ca are vaccinul cu p***...

... cu prefectura ai vrut sa scrii  :-/ :-/ :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline adrian_r5

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Laurentiu

Am spus-o si aici si prin alte topicuri; vad ca unii imi dau dreptate:
Citat
... Se pare ca legile sunt facute pentru noi astia fraierii nu si pentru ei. [n.r.- pt cei de teapa lui "B-101-ERA"]
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Cine e B-101-ERA?  :-/
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline VAXXi

Masina din articolul de mai sus (citat: Ca orice om civilizat care respecta semnele de circulatie am lasat masina la poalele dealului si am luat-o pe jos, pieptis impreuna cu cei 2 copii mici ai mei si cu soacra-mea de 72 de ani pentru a ajunge sus la cetate. Spre suprinderea mea cand am ajuns sus tocmai ne depasea in viteza "coloana oficiala" care de fapt era formata din organul de politie cu masina din dotare si o masina de Bucuresteni aflati in concediu (sot, sotie si copil minor). Atat eu cat si inca un privitor din cei multi care erau acolo si care s-au simtit lezati de acest gest am protestat verbal, insa ei ne-au privit arogant "de sus").
Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007
Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995
 

Online Leutz

  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline Razvan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 926
  • Thanked: 35 times
  • Gen: Bărbat
  • Happiness is not a destination. It's a Way of Life
Povestea incepe asa: Ora 1700 asteptam acceleratul de Cluj in gara Filiasi (25 km de Craiova) sa vin acasa. Este anuntata o intarziere de 15 min si vine dupa o jumatate de ora. La ora 1730 ma sui in tren. La Draganesti,  cam pe la jumatatea drumului, deja avea o ora intarziere, nimic neobisnuit, de 8 luni de cand merg pe ruta asta saptamanal este o exceptie sa ajunga la timp sau doar cu 5, 10 min intarziere. De aici incepe aventura. Intre Draganesti si Rosiori se opreste in camp, ceva normal de altfel, cand au intarziere se mai opresc asa sa faca loc altora care sunt in program. Astept cuminte in compartiment si dupa aprox 15 minute vazand ca nu se misca ma dau jos si surpriza se rupsese un captator sau cum s-o numi de la locomotiva si a cazut intre aceasta si primul vagon. Cu toate ca era destul de simplu sa declupeze locomotiva si sa o miste putin pentru ca acest captator sa cada de acolo procedura lor interna presupune oprirea alimentarii si chemarea unei echipe de interventie cu o drezina care surpriza trebuia sa vina tocmai de la Craiova, alta achipa de interventie mai aproape neexistand. Intre timp toata lumea era jos din tren, unii mai nervosi altii cu umorul tipic romanesc al hazului de necaz, unii chiar au pus-o de un picnic cu foc de tabara si porumb proaspat cules din camp. Nu exista nici un fel de comunicatie in aceste cazuri decat telefoanele mobile, nici nu stiau sigur de unde vine drezina, mecanicul ca vine din Craiova, seful de tren mai optimist, ca vine din Rosiori. Intr-un final' dupa doua ore de stat in camp vine si echipa de soc calare pe o chestie care cred ca a prins razboiul. Nu va spun ce dotari de 'ultima ora' aveau, nsite franghi si o lanterna  care nu facea lumina nici la doi pasi in fata ei, noroc cu cativa calatori mai pregatiti pentru calatoria cu trenul prin Romania. Dupa 2 ore de stat in camp am reusit sa plecam. Este ora 2300 si inca sunt intren, aproape de Videle. Sper ca in jur de miezul noptii sa ajung in Bucuresti dupa un drum de 250 km facuti in doar 7 ore . Toata poveste a fost filmata' osa incerc sa o pun pe forum in zilele urmatoare si, cine stie, poate o trimit si la o televiziune
P.S. Minunata noastra locomotiva, productie 1968
Vitara Passion Hybrid 2WD
BMW G310GS
Mobil 0744.338.792