Autor Subiect: TARA UNDE SUNT NEVOIT SA TRAIESC.....si unde probabil va creste si copilul meu!  (Citit de 700619 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline dAlex

Ce facem insa cu inconstientii din trafic?   Cei care provoaca de fapt accidentele grave?
Posibil sa-i fi vazut si voi destul de des dar sa nu realizati cat sunt de periculosi.
Un element comun al manifestarii lor: traverseaza intersectia avand rosu la semafor pe sensul lor de deplasare.

O sa ai mereu unii pe care o sa ii doare in fund de amenzi si suspendari si etc.. Unii care abia au implinit 18 ani si se cred in NFS.

Mai bine fa un pasaj pietonal, un sens giratoriu, un viaduct si ai scapat de probleme.

  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline ocoleanui

Si cu băutură ce facem?
Si cu viteza? ...150 km in localitate ...
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline AT

Rolul politiei este sa vaneze efectiv in mod prioritar astfel de incalcari foarte grave.  Vorbim de incalcarile cele mai grave amintite anterior pe care politia nu s-au mai focusat de multa vreme.  Aspect total anormal,  observat de toti cetatenii. Aceia dintre noi care au prieteni in politie ar trebui sa le transmitem aceasta situatie, este momentul sa se revina la profesionalism si respect atat al cetateanului corect cat si al politistului care aplica ferm legea si fara discutii. Doar asa se poate imbunatatii situatia. Insa societatea trebuie sa militeze permanent pentru asa ceva, sa ia atitudine.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline toma

Nu inteleg directia discutiei... nu poti preveni 100% accidentele rutiere, poti incerca reducerea numarului acestora. Si pentru asta ai 4 vectori: infrastructura, educatie, activitatea politiei rutiere, legi.

@enicky ai dreptate. Romania produce prea putin, cresterea economica e bazata pe consum. Programul de guvernare PSD are un capitol numit "Capitolul Politici publice privind IMM" care arata foarte bine pe hartie. Sa vedem cat din el se va transforma in practica (deocamdata prioritatile par sa fie altele  ;) )

Exportam mai putin decat importam asta e clar, dar trebuie sa intelegem si de unde provin diferentele si din ce cauza:

Uite aici o analiza detaliata despre import/export pe o perioada mai lunga de timp:
 http://www.revistadestatistica.ro/supliment/wp-content/uploads/2016/04/RRSS_03_2016_A06_en.pdf
 http://www.revistadestatistica.ro/supliment/wp-content/uploads/2017/01/rrss_12_2016__A07_en.pdf
 http://www.revistadestatistica.ro/supliment/wp-content/uploads/2017/01/rrss_12_2016__A02_en.pdf


Citat
Conclusions
 Along with the effects of the economic and financial crisis, another element which generated a slower rhythm of evolution of the exports and imports, consists of the fact that the process of privatization and restructuring involved the closing-up of a number of companies or autonomous State supervised administrations, as well as of the fact that the quality of the manufactured products was not in the position to meet the foreign customers requirements.  The main aspect apart the export structure by major categories of goods (capital, intermediary and consumption goods) is represented by the
fact that the massive reduction of the exchange of intermediary goods, mainly as far as the import are concerned was of the nature to diminish the productive capacity of the industry and other activities as well, during the last months of the year 2008, jeopardizing meantime the perspective of the economic activities for the months to come.
From the point of view of the dynamics of the trade with the partner countries, to note for both import and export, the decreases recorded for almost all the cases, some of them quite significant. On an overall basis, we can appreciate that the foreign trade activity did develop negatively from the point of view of the volume but negatively as well as considering the two components, import and export.
 The decrease of the exports and imports has been stimulated also by the slight appreciation of the national currency. On this ground, the positive element of the appreciation (volatility)of leu implies a negative effect on the exports.  Many of the exporters either tempered their activities, or recorded modest gains to the best, if not pure losses.




  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline AT

Si cu băutură ce facem?
Si cu viteza? ...150 km in localitate ...

Pentru infractiuni foarte grave (accident in stare de ebrietate) respectiv viteza foarte mare in localitate (peste 50 km/h in  plus)
doar modificarea dura a legislatiei in sensul anularii permisului de conducere si aplicarii interdictiei de a mai conduce 5 ani dupa eveniment ar putea schimba ceva.  Dar asa cum spuneam mai devreme, societatea trebuie sa solicite asemenea modificari (dure dar necesare) deci sa ia atitudine.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline toma

Aici puteti compara cum se pedepesete pe la altii depasirea vitezei: http://www.speedingeurope.com/

De exemplu Elevetia: http://www.speedingeurope.com/switzerland/
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline AT

Exportam mai putin decat importam asta e clar, dar trebuie sa intelegem si de unde provin diferentele si din ce cauza.

Pana la urma aici se regaseste esenta. O economie (o tara/un guvern ) care nu sustine permanent investitiile in centre de productie, inclusiv investitii locale cu capital romanesc, este o economie expusa canibalizarii de catre economiile care performeaza la acest capitol. 
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline Lerua07

Un lucru e clar in Ro : infrasctructura veche, sufocata de nr in crestere de masini + multi soferi incepatori cu masini puternice + lipsa civilizatie rutiera + carute, biciclete, tractoare, animale si tot ce vrei pe drumuri + prezenta mica a politistilor in trafic ptr preventie + democratie prost inteleasa = accidente !  :(
E normal sa faci 5-6 ore pe 250 km de drum national european - nu; e normal sa faci 1 ora pe 6-7 km in oras - nu; e normal sa fie in trafic coloana de 4-5 tir-uri la distanta de maxim 8-10 m unul de celalalt - nu , etc. ... de aici = viteza, stres, depasiri riscante = accidente ... tot mai grave !  X-(
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline dAlex

Nu inteleg directia discutiei... nu poti preveni 100% accidentele rutiere, poti incerca reducerea numarului acestora. Si pentru asta ai 4 vectori: infrastructura, educatie, activitatea politiei rutiere, legi.

Numarul dar mai important efectele. Nu-i normal sa ajungi la 150 la ora pe un drum din oras cu semafoare. Pune sensuri giratorii peste tot daca trebuie sa vedem ce masina prinde 150 la ora cand tre sa se invarta in fiecare dintre ele.

Si unde iti trebuie viteza, fa regim de autostrada, fara treceri de pietoni si semafoare!
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline toma

Eu mor de nervi in toate orasele din tara asta in care sunt sensuri giratorii din 50 in 50 metri, unele complet inepte. In Targu Jiu ai semafor pentru trecerea de pietoni, pleci de la el si in 5 metri ajungi in giratoriu unde ai cedeaza - muci era sa-l fac pe unul care era in giratoriu si avea prioritate. Sa pleci de la verde ca sa dai prioritate 5 metri mai incolo mi se pare absolut stupid. Prin Brasov deasemeni mi s-a acrit de giratorii, zici ca n-au avut bani de semafoare. Si mai sunt multe orase prin tara tot asa.

LE: In plus unde ai semafor poti face control inteligent al traficului, in timp ce giratoriu este eficient doar cand traficul de pe arterele care il alimenteaza este apropiat ca volum. Nu in ultimul rand  giratoriile sunt neprietenoase pentru biciclisti.
Un articol interesant pe tema asta: https://www.theguardian.com/cities/2015/oct/19/traffic-lights-roundabouts-way-out

  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain