Autor Subiect: TARA UNDE SUNT NEVOIT SA TRAIESC.....si unde probabil va creste si copilul meu!  (Citit de 700626 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

80 la ora fiecare? Adica 160km/h viteza la impact? Poate doar daca sunt Volvo de ultima generatie...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ariciul

In perioada recenta in Iasi au fost doua accidente stupide, asta de il comentam acum si altul intr-o intersectie mai spre centru in timpul zilei unde unul a trecut cu peste 100km/h pe rosu si s-a izbit intr-un logan ce traversa intersectia! Cei doi din logan au murit pe loc! Ala nu bause se pare dar felul in care conducea, agresiv si cu viteza a condus la accident. Ma tem ca mai mult de 2-3 ani de inchisoare (eventual si cu suspendare) nu vor lua desi o merita din plin.Pe de alta parte soferul care a murit , cel din Auris avea se pare permisul suspendat si nu purta centura.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline toma

Testele NCAP nu sunt realizate si nu acopera toate conditii reale in care se produc majoritatea accidentelor grave.
Testele NCAP sunt realizate in conditii de impact la viteze relativ mici, de circa 50 km/h.
Asa este, dar asta pentru ca scopul lor este sa acopere majoritatea accidentelor. Cele la viteze foarte mari reprezinta doar o mica fractiune din numarul accidentelor.  In plus, cand vezi cum se face tandari masina la 50km/h iti cam deschide ochii la ce inseamna un accident la viteza dubla.


In conditiile reale in care se intampla majoritatea accidentelor grave (viteze peste 80 km/h, vedeti cazul in discutie) stelele obtinute la un test NCAP nu prea mai sunt concludente.

5 stele la NCAP nu garanteaza ca vei supravietui unui accident la viteza mare. Dar 5 stele la NCAP te asigura ca ai sanse mai bune decat 2 stele la NCAP   ;)

  Va dau un exemplu vazut si din alt unghi:  doua autoturisme sa zicem de aceeasi categorie, se ciocnesc la viteza de 80 km/h.  Ambele masini au obtinut 5 stele la testele NCAP.  Dar una din ele are tabla foarte subtire.  A preluat bine socurile si a protejat ocupantii la testele NCAP realizate la 50 km/h,  dar cum va proteja ocupantii la impacturile reale din trafic realizate la 80 km/h?   Celalta masina care la testele NCAP a obtinut tot 5 stele, dar care are tabla mai groasa, va proteja mai bine ocupantii la impactul realizat la 80 km/h ?     

Masina cu masa mai mare va fi mai sigura. Grosimea tablei evident va influenta greutatea masinii dar nu grosimea in sine este cea care te ajuta.
Ignis cu safety pack are 5 stele la NCAP. La fel si Hilux cu safety pack. Totusi daca le lovesti una de alta, pasagerii din Hilux as zice ca au sanse mai bune.

NCAP te ajuta sa compari masinile intre ele dar nu inlocuieste bunul simt.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline ocoleanui

A mai fost la voi in Iasi ,un alt accident cu un avocat băut care a omorât un om pe trotuar ...a primit 5 ani cu executare....
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline dAlex

Mi se pare ca ne concentram toti, mass media, pe cel care a facut accidentul si ca ala era nu stiu cum...

Trebuie sa inteleaga toata lumea ca gradina e mare si sunt de toate felurile in ea. De aia nu te poti feri orice ai face. Si inca e bine ca la noi nu se consuma droguri asa mult. Si mai mult, mai avem si limita legala de alcool 0.

Lucrurile astea se pot preveni cu o infrastructura si control al traficului bune. Astea le poti face.

E usor sa zici, ala era nebun sau ala beat. Dar daca era sinucigas sau terorist? Daca era perfect normal dar a suferit un atac de cord, sau a lesinat.

De vina tot autoritatile sunt.
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline ocoleanui



Te contrazic Alex.
Mai sus dnul care iese mort de băut ce era ,se suie in masina si pleaca .Asta i omor calificat .

  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline enicky

    "Senior adviserul PwC a tinut sa demonteze mitul potrivit caruia Romania este piata de desfacere a UE. Deficitul comercial al Romaniei este -in cea mai mare parte- produs de comertul extern cu tarile fostului grup Visegrad. Romania nu e piata de desfacere a UE, ca dovada inregistram excedent comercial cu multe din tarile avansate", a mai spus Iuga."
   
                    Pupincureala maxima din partea acestui domn ... din pwc !
  Asociaza niste date statistice si le expune in forma in care ii convine !  "Romania nu e piata de desfacere a UE" si voi chiar credeti asta???  Alooooo, trezirea bre! Faptul ca graul meu a costat mai mult decat camionul lui o insemna excedent, dar nu inseamna ca industria noastra what ever ar fi ea, este infloritoare si duduie de dezvoltare !
  In cei 10 ani la care face referire, structura fortei de munca a suferit schimbari majore, este singurul adevar spus, dar, DAR cate generatii s-au schimbat? Populatia n-a ramas pe loc, a imbatranit : maturii au iesit la pensie, multi anticipat sau pe caz de boala, iar adolescentii deveniti adulti lucreaza in IT, drept, medicina pt. ca oricum alte optiuni nu aveau. Eventual bodyguard sau vanzator.
   Chiar nu poti sa minti in asa hal !! Toate magazinele au numai produse romanesti !!!! Noi suntem chiori, nu vedem ne spune domnul pupincurist. :-? >:)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline toma

Romania este tara cu cel mai mare numar de morti in accidente auto din Europa si asta e vina autoritatilor: lipsa infrastructurii.
Deasemeni pedepsele pentru cei suprinsi conducand bauti sunt mici - inca nu a intrat in vigoare suspendarea pe viata a permisului pentru recidiva in cazul in care esti prins baut.

Un cunoscut din politie imi spune ca in Bucuresti o mare problema cu care se confrunta este condusul fara permis (fie in cazul permisului suspendat fie fara sa fi avut niciodata). Si in acest caz pedepsele sunt blande prin urmare incidenta infractiunii este mare.


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline dAlex

Cand bei partea creierului responsabila cu reglarea comportamentului, a moralitatii, a educatiei, si chiar a functiilor elementare fiziologice se estompeaza. Crezi ca omul, in starea in care era se mai putea gandi ca "sunt prea beat ca sa ma urc in masina".

Intradevar, trebuia sa se gandeasca inainte sa bea, dar poate s-a gandit ca, lasa ca iau un taxi si ma intorc a doua zi sa iau masina. Doar ca alcoolul i-a schimbat gandurile sau mai bine zis le-a sters.

Personal cred ca efectul, faptul ca a murit un om, e mai important decat pedepsirea. M-as concentra mai mult pe a evita sa mai moara oameni decat pe pedepsirea celor care gresesc, sau nu gresesc dar cauzeaza accidente involuntar(cum ziceam, atacuri de cord, orbire temporara, etc.. - ia o carte de medicina generala sa vezi cate ti se pot intampla).
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline AT

... cand vezi cum se face tandari masina la 50km/h iti cam deschide ochii la ce inseamna un accident la viteza dubla.
Ce facem insa cu inconstientii din trafic?   Cei care provoaca de fapt accidentele grave?
Posibil sa-i fi vazut si voi destul de des dar sa nu realizati cat sunt de periculosi.
Un element comun al manifestarii lor: traverseaza intersectia avand rosu la semafor pe sensul lor de deplasare.

Din pacate politia este concentrata pe amendarea celor care depasesc viteza in oras cu 10 km peste (probabil este mai spornic asa) a se vedea de exemplu in Bucuresti la coborarea podului Grand dinspre Crangasi, aproape in fiecare seara o masina de politie se aseaza camuflata la panda in dreptul blocului CFR unde vaneaza la greu in conditiile in care la coborarea de pe pod traficul impune coborarea in coloana cu circa 62 km/h iar zona de coborare nu implica riscuri potentiale intrucat in acea zona nu sunt treceri de pietoni existand pasaj de tranersare subterana pentru pietoni deoarece cele doua sensuri de mers sunt separate de gardul si linia inalta a tramvaiului rapid 41.

In loc ca politia sa se focuseze mai mult pe vanarea efectiva a celor cu potential foarte grav de accidente - soferii care traverseaza pe rosu in viteza intersectia. Sau soferi care depasesc coloana pe linia de tramvai trecand in viteza de masinile oprite la trecerile de pietoni riscand sa ia pe capota pietonii care traverseaza regulamentar.  Si politia are atatea cazuri respectiv intersectii la indemana in care se intampla asemenea incalcari grave si in care se pot plasa si in care ar fi cu siguranta mult mai eficienti ca rezultat real raportat la prevenirea accidentelor grave.
« Ultima Modificare: 24.Mar.2017, 12:11:54 p.m. de AT »
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -