Autor Subiect: TARA UNDE SUNT NEVOIT SA TRAIESC.....si unde probabil va creste si copilul meu!  (Citit de 700618 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline toma

Faptul ca au facut-o si altii nu inseamna ca e un lucru bun.

Ungaria, si spre asta pare sa se indrepte si Romania acum, depasise 3% deficit bugetar si urma sa fie scoasa afara din UE. Ca sa ramana in UE au nationalizat pilonul 2 si  au folosit o buna parte din bani pentru a acoperi deficitul bugetar. Prin urmare banii nu prea s-au dus in pensiile platite de stat. Ca sa nu fie nationalizare Ungaria a recurs la santajul propriilor cetateni: fie dati banii din fondul privat la stat, fie pierdeti dreptul de a primi pensie de stat dar sunteti in continuare obligati sa platiti contributia la sistemul de pensii de stat!
Vezi aici mai multe detalii.

Citat
On October 13, 2010, the Orbán government announced that it would divert the 8-percent-of-gross-wage private pension-fund contribution of employees in Hungary to the state for a period of 14 months beginning in November of that year. The declared objective of this temporary diversion of mandatory private pension-fund contributions to the state was to help the Orbán government reduce the central budget deficit to the 3-percent-of-GDP necessary to gain Hungary’s removal from the European Union’s Excessive Deficit Procedure.
[...]
Use of Nationalized Private Pension Fund Savings to Reduce State Debt
On March 2, 2011, National Economy Minister György Matolcsy announced that the government would use 63 percent of the revenue from private pension-fund savings ceded to the government to reduce Hungary’s state debt to 76–77 percent of GDP (source in Hungarian). Prime Minister Viktor Orbán announced on June 21 that the government had used 1.35 trillion forints in private pension-fund savings relinquished to the government to pay down Hungary’s state debt (see The Orbán Government and Public Debt).

In Polonia deasemeni nationalizarea s-a facut pentru a acoperi din datoria publica. Culmea ironiei, in Polonia Curtea Constitutionala a declarat ca banii in fondurile private de pensii sunt considerati fonduri publice deci nu poate fi vorba de nationalizare. Pur si simplu au luat banii cetatenilor! Asta asa, ca sa intelegem cum functioneaza si pe la altii o Curte Constitutionala numita politic.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-07-04/poland-to-overhaul-its-35-billion-private-pension-fund-industry


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline aleksanders

scuze - acuma am vazut ca indicasei articolul asta  :)
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline toma

Citat
Forta de munca din Romania a suferit o schimbare structurala consistenta in ultimii 10 ani: in industrie s-au pierdut 450.000 de locuri de munca, dar a crescut numarul angajatilor din IT (cu 80.0000), comert  (cu peste 200.000) si cei din administratia publica- cu 200.000, a spus marti Vasile Iuga, senior adviser PwC, la o conferinta organizata de cursdeguvernare.ro.  Iuga s-a mai referit si la aportul adus economiei romanesti de companiile cu capital strain.  "Capitalul strain reprezinta 8% din numarul de companii din Romania, are 40% din active, un sfert din angajati, 80% din exporturi si o productivitate de trei ori mai mare decat industria romaneasca", a precizat Iuga.

Senior adviserul PwC a tinut sa demonteze mitul potrivit caruia Romania este piata de desfacere a UE. Deficitul comercial al Romaniei este -in cea mai mare parte- produs de comertul extern cu tarile fostului grup Visegrad. Romania nu e piata de desfacere a UE, ca dovada inregistram excedent comercial cu multe din tarile avansate", a mai spus Iuga.

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-21673144-iuga-pwc-capitalul-strain-reprezinta-8-din-numarul-firme-din-romania-are-40-din-active-sfert-din-angajati-80-din-exporturi-productivitate-trei-ori-mai-mare-decat-industria-romaneasca.htm
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: shpeedy

Offline Silfax


O saptamina frumoasa sa ai! Nu-ti urez "usoara" pentru ca voi nu sinteti obisnuiti ca bugetarii, sa stati la  :cof:  si banii sa va curga.  :)

Iti iert restul afirmatiilor pentru realismul celei de final. Sa fie asa cum spui, o saptamana frumoasa la toata lumea! :)
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 
The following users thanked this post: NicNic

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
"Romania nu e piata de desfacere a UE, ca dovada inregistram excedent comercial cu multe din tarile avansate"

Asta se stie, prostia cu piata de desfacere este lansa de Vadim si de atunci rostogolita caci prinde. Pentru cine vrea informatii recomand:

http://atlas.media.mit.edu/en/profile/country/rou/

Cum scria Sven Hassel? "Pasul de gasca impresioneaza si entuziasmeaza. Gastele...!"

Apropo de Suedia si de diferente, mai ales pentru alegatori:

http://www.ziare.com/politica/partid/suedia-tara-unde-politicienii-nu-au-privilegii-doar-responsabilitati-1278259

Cred ca multi din Romania si-ar dori sa fie sclavi tratati ca in Suedia...
« Ultima Modificare: 21.Mar.2017, 07:38:02 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline ocoleanui

http://stirileprotv.ro/stiri/socant/accident-grav-la-iasi-momentul-in-care-un-avocat-care-circula-cu-viteza-mare-s-a-izbit-de-un-taxi-oprit-la-semafor.html

Avocat...peste 150 kmh !!!!...baut manga ,probabil 10 beri sau 2 kile de vin !!!!...

Ce masina era cea lovita (modelul ) ???
A mai ramas doar motorul  :(

ps.am aflat ...avea Toyota Auris .Deci Toyota Corolla a intrat in Auris .
Poti avea si Hummer la o asa viteza si tu stai pe loc este clar iti rupe gatul/capul .

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/exclusiv-un-avocat-beat-a-nenorocit-doi-tineri-un-baiat-a-murit-iar-o-tinara-este-in-coma--155466.html
« Ultima Modificare: 23.Mar.2017, 11:30:44 p.m. de ocoleanui »
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline ocoleanui

http://radioiasi.ro/stiri/regional/video-un-avocat-din-iasi-vinovat-pentru-producerea-accidentului-groaznic-din-intersectia-de-la-granit/

La 15.13 min ...soferul este pe bancheta din spate .... :(

Eu asa accident in oras nu am mai vazut ...
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021
 

Offline dAlex

Ar trebui sa existe metode de prevenire: sensuri giratorii mai dese, limitatoare de viteza, semafoare mai dese sau pasaje ca sa nu se stea la semafor. Si atunci cand e noapte cu circulatie minima sa fie puse pe intermitent. Cred ca cu putina vointa si inteligenta, cei ce se ocupa de controlul traficului si infrastructura ar putea preveni cazuri din astea.

Masinile nu sunt echipate pentru asa acrosaje din spate, iar ambele modele au scoruri NCAP f bune. Cred ca nici un RBS nu-l ajuta pe ala care a murit la 150 la ora, iar idioti ca asta sunt peste tot.
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline AT

Testele NCAP nu sunt realizate si nu acopera toate conditii reale in care se produc majoritatea accidentelor grave.
Testele NCAP sunt realizate in conditii de impact la viteze relativ mici, de circa 50 km/h.
In conditiile reale in care se intampla majoritatea accidentelor grave (viteze peste 80 km/h, vedeti cazul in discutie) stelele obtinute la un test NCAP nu prea mai sunt concludente.  Va dau un exemplu vazut si din alt unghi:  doua autoturisme sa zicem de aceeasi categorie, se ciocnesc la viteza de 80 km/h.  Ambele masini au obtinut 5 stele la testele NCAP.  Dar una din ele are tabla foarte subtire.  A preluat bine socurile si a protejat ocupantii la testele NCAP realizate la 50 km/h,  dar cum va proteja ocupantii la impacturile reale din trafic realizate la 80 km/h?   Celalta masina care la testele NCAP a obtinut tor 5 stele, dar care are tabla mai groasa, va proteja mai bine ocupantii la impactul realizat la 80 km/h ?     

 
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline ocoleanui

 80 km impact frontal?
Sanse mari sa nu mai rămână nimeni in viața...
  • S Cross motor 1,0 an 2018+Swift motor 1,2 an 2021