E limpede ca Romstrade nu e fata mare si ca a avut o conlucrare fructoasa cu PDL. Partenerii lor de pe aceasta lucrare, spaniolii de la Monteadriano, care sunt de fapt subcontractori, se plang de mult prin Europa de neplata facturilor de catre Romstrade, desi acesta a incasat bani de la stat. Si ce e culmea e ca spaniolii stau si mai bine la capitolul lucrari efective efectuate in teren.
Dar "buba" care a dus la aceasta decizie de incetare a platilor de catre UE e urmatoarea:
Evenimentul zilei si Capital a dezvaluit ca Mihail Basulescu, care s-a aflat la conducerea CNADNR in perioda Guvernului Nastase, atunci cand a fost atribuit cel mai pagubos contract al statului - constructia Autostrazii Transilvania catre americanii de la Bechtel -, a fost in ultimele luni director tehnic in cadrul Romstrade, iar de cand a fost numit, in iunie 2012, director general al CNADNR, compania a incheiat mai multe acte aditionale la contractele in derulare cu Romstrade. In urma dezvaluirilor EVZ, ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, l-a eliberat din functie pe Mihail Basulescu pe motiv ca au fost inregistrate intarzieri la proiectele de constructie de autostrazi