Autor Subiect: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)  (Citit de 10460 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline VictorN

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #20 : 28.Apr.2021, 10:35:12 p.m. »
Depinde cât de mare e diferența în bani.
Dacă vorbim de 2000 euro diferența, nu merita SH.
Dacă vorbim 4-5000 eu unul m-as gândi la SH.


Trimis de pe al meu SM-G991B folosind Tapatalk

 
The following users thanked this post: cristidav

Offline ntire2000

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #21 : 28.Apr.2021, 10:50:10 p.m. »
Daca masina nu ma lasa, o pastrez si 10 ani + ....

Imi place optimismul tau.
10 ani în mod sigur nu o sa tina masina dpdv fizic.

Iar noua ordine mondiala te va forta sa o schimbi la fiecare cincinal. O sa inventeze taxe si motive ca sa te faca sa consumi banii pe una si mai ecologica.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline cristidav

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #22 : 28.Apr.2021, 10:58:08 p.m. »
Tocmai am vandut un SX4 clasic de 9 ani vechime care nu avea absolut nimic, mergea brici. Stiu, o sa zici ca "astea noi, tehnologie multa, sensibila..."
Am un amic cu un Passat din 2008 mai dotat decat viitoarea mea SCross si masina n-are nici pe dracu pana acum, mai putin chestii obisnuite si rugina.
Eu zic ca macar optimisti ar trebui sa fim. Nu de alta, dar si eu ma numar printre cei ca Voicinski. Mai tineam SX4 clasic inca 6 ani daca nu era pt 4x4, spatiu, portbagaj si siguranta...
« Ultima Modificare: 28.Apr.2021, 11:20:01 p.m. de cristidav »
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: Voicinski

Offline VictorN

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #23 : 28.Apr.2021, 11:14:57 p.m. »
Multe din preturile SH cred ca sunt negociabile.

Eu am dat 17.500 pe Passion 4wd și după 2 ani și 50.000 km nu cred ca pot sa cer mai mult de 13.500-14.000 pe ea, dar nici mai puțin.

Aveti dreptate. Mai pui 2.000 și îți iei Passion 2wd. Pierzi 4wd dar câștigi hibrid.


Trimis de pe al meu SM-G991B folosind Tapatalk

 
The following users thanked this post: Voicinski

Offline cristidav

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #24 : 28.Apr.2021, 11:26:22 p.m. »
Ma raportez din nou la cazul meu. Am mai pus 2.500 euro si mi-am luat una noua. Ma puteam lipsi de hibridul asta, mai ales ca vreau sa tin masina mai mult si e posibil sa aduca batai de cap peste ceva ani (10+). Dar ai si tu dreptate, la diferenta de 5.000 in sus te gandesti deja.

Sa revin si sa ii raspund si eu colegului la intrebarile initiale.
1. Nu. Daca cu fabia te-ai descurcat si te-a servit, cu Vitara o sa zbori. Ti-o spune unul care a batut drumuri care mai de care 9 ani cu SX4 clasic, o masina cu garda la sol simtitor mai mica decat Vitara. In cazul meu, nu garda a fost buba, ci lipsa 4x4, caci merg tot anul peste tot in excursii. O masina fara 4x4 isi arata limitele la drumuri noroioase in urcare. Stick to the plan, excursii de vara si 4x2 si vei fi multumit. Daca ai banii si vrei musai, go for 4x4. E simplu.
2. Nu ma pot pronunta, nu stiu diferentele intre ele, eu fiind fan SCross (cum spuneam inainte, m-a servit si garda SX4-ului clasic, aveam nevoie de spatiu, ceea ce Vitara nu imi oferea)
3. Vopsea metalizata, scut motor+cardan, capace pentru rotile de tabla si folosirea inca de la prima revizie a pieselor aduse de mine (asta neoficial, desigur. Deh, nu degeaba le sunt client de 9 ani and counting...) Am prins si promotia cu roti de iarna, dar asta fu la noroc. Si rezolvarea unui tichet Rabla, care tot un discount mi-a adus fara sa misc un deget. N-am intins coarda mai mult caci ma stia de client sigur. Stia ca nu ma prea satisface alta marca/model, asa ca nu puteam sa joc la cacealma  :-))

Bafta in alegere !
« Ultima Modificare: 28.Apr.2021, 11:37:10 p.m. de cristidav »
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: Voicinski

Offline shpeedy

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #25 : 28.Apr.2021, 11:45:49 p.m. »
Cu exceptia versiunii GC/Cool 1.5/1.6, SX4 Classic avea garda la sol de 19cm, pe cand Vitara LY stiu ca are 18.5cm...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline cristidav

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #26 : 28.Apr.2021, 11:53:37 p.m. »
Ba nu. Versiunea mea, GLX, 2WD, are 16,5 cm. Versiunile "de strada", cele fara body kit, cu motoare 1.5, au tot 16,5 cm (nu garantez ci doar ochiometric, caci par identice cu masina mea si cu mult coborate fata de versiunile 4x4). Versiunea Aero la fel, tot 16,5 cm.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Voicinski

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #27 : 28.Apr.2021, 11:55:50 p.m. »
Ma raportez din nou la cazul meu. Am mai pus 2.500 euro si mi-am luat una noua. Ma puteam lipsi de hibridul asta, mai ales ca vreau sa tin masina mai mult si e posibil sa aduca batai de cap peste ceva ani (10+). Dar ai si tu dreptate, la diferenta de 5.000 in sus te gandesti deja.

Sa revin si sa ii raspund si eu colegului la intrebarile initiale.
1. Nu. Daca cu fabia te-ai descurcat si te-a servit, cu Vitara o sa zbori. Ti-o spune unul care a batut drumuri care mai de care 9 ani cu SX4 clasic, o masina cu garda la sol simtitor mai mica decat Vitara. In cazul meu, nu garda a fost buba, ci lipsa 4x4, caci merg tot anul peste tot in excursii. O masina fara 4x4 isi arata limitele la drumuri noroioase in urcare. Stick to the plan, excursii de vara si 4x2 si vei fi multumit. Daca ai banii si vrei musai, go for 4x4. E simplu.
2. Nu ma pot pronunta, nu stiu diferentele intre ele, eu fiind fan SCross (cum spuneam inainte, m-a servit si garda SX4-ului clasic, aveam nevoie de spatiu, ceea ce Vitara nu imi oferea)
3. Vopsea metalizata, scut motor+cardan, capace pentru rotile de tabla si folosirea inca de la prima revizie a pieselor aduse de mine (asta neoficial, desigur. Deh, nu degeaba le sunt client de 9 ani and counting...) Am prins si promotia cu roti de iarna, dar asta fu la noroc. Si rezolvarea unui tichet Rabla, care tot un discount mi-a adus fara sa misc un deget. N-am intins coarda mai mult caci ma stia de client sigur. Stia ca nu ma prea satisface alta marca/model, asa ca nu puteam sa joc la cacealma  :-))

Bafta in alegere !

Mersi mult de informatii :) ! Promit ca de indata ce o conduc si poate si cumpar o sa revin cu detalii/ un jurnal de bord. Cel mai devreme cred ca o sa ajung la reprezentanta in vreo saptamana.
  • Skoda fabia
 

Offline enicky

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #28 : 29.Apr.2021, 09:09:18 a.m. »
  Eu am renuntat si as renunta oricand la orice dotare "electronica" in favoarea tractiunii 4x4, pentru ca sunt convins ca daca celelalte sisteme le pot inlocui cu atentia si capacitatile mele, sistemul allgrip n-am cum.
 
   Pe langa faptul ca ma poate ajuta in situatii limita, 4x4 imi confera si un plus de siguranta, grupul diferential intrand in actiune si cupland "spatele" ori de cate ori roata/rotile din fata pierd aderenta.
   Dar, asta este optiunea mea personala.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline shpeedy

Re: Sfat achizitie Suzuki Vitara (nivel dotari)
« Răspuns #29 : 29.Apr.2021, 09:37:04 a.m. »
Ba nu. Versiunea mea, GLX, 2WD, are 16,5 cm. Versiunile "de strada", cele fara body kit, cu motoare 1.5, au tot 16,5 cm (nu garantez ci doar ochiometric, caci par identice cu masina mea si cu mult coborate fata de versiunile 4x4). Versiunea Aero la fel, tot 16,5 cm.

Mi-am adus aminte de ofertele cu specificatii primite in urma cu 11 ani cand am achizitionat SX4-ul...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X