0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Daca masina nu ma lasa, o pastrez si 10 ani + ....
Ma raportez din nou la cazul meu. Am mai pus 2.500 euro si mi-am luat una noua. Ma puteam lipsi de hibridul asta, mai ales ca vreau sa tin masina mai mult si e posibil sa aduca batai de cap peste ceva ani (10+). Dar ai si tu dreptate, la diferenta de 5.000 in sus te gandesti deja.Sa revin si sa ii raspund si eu colegului la intrebarile initiale.1. Nu. Daca cu fabia te-ai descurcat si te-a servit, cu Vitara o sa zbori. Ti-o spune unul care a batut drumuri care mai de care 9 ani cu SX4 clasic, o masina cu garda la sol simtitor mai mica decat Vitara. In cazul meu, nu garda a fost buba, ci lipsa 4x4, caci merg tot anul peste tot in excursii. O masina fara 4x4 isi arata limitele la drumuri noroioase in urcare. Stick to the plan, excursii de vara si 4x2 si vei fi multumit. Daca ai banii si vrei musai, go for 4x4. E simplu.2. Nu ma pot pronunta, nu stiu diferentele intre ele, eu fiind fan SCross (cum spuneam inainte, m-a servit si garda SX4-ului clasic, aveam nevoie de spatiu, ceea ce Vitara nu imi oferea)3. Vopsea metalizata, scut motor+cardan, capace pentru rotile de tabla si folosirea inca de la prima revizie a pieselor aduse de mine (asta neoficial, desigur. Deh, nu degeaba le sunt client de 9 ani and counting...) Am prins si promotia cu roti de iarna, dar asta fu la noroc. Si rezolvarea unui tichet Rabla, care tot un discount mi-a adus fara sa misc un deget. N-am intins coarda mai mult caci ma stia de client sigur. Stia ca nu ma prea satisface alta marca/model, asa ca nu puteam sa joc la cacealma Bafta in alegere !
Ba nu. Versiunea mea, GLX, 2WD, are 16,5 cm. Versiunile "de strada", cele fara body kit, cu motoare 1.5, au tot 16,5 cm (nu garantez ci doar ochiometric, caci par identice cu masina mea si cu mult coborate fata de versiunile 4x4). Versiunea Aero la fel, tot 16,5 cm.