Ca posesor de GV2 2.0 benzina pot sa spun ca pana acum sunt incantat de ea. Asta daca motorul este in mintile lui, sufera din pacate de proasta intretinere si incepe sa pape ulei.
Daca gasesti unul sa nu aibe GPL, foarte bine, daca vrei sa ii pui tu, nu te zgarci si pune un sistem care citeste harta de pe CAN. Motoarele de 2L nu sunt prea prietenoase cu GPL-ul si au tendinta de a arde semeringurile de suspapa si papa ulei.
Vezi ca consuma, daca iti inchipui ca este o masina economica, uita
Este 4x4 permanent cu 2L aspirat, care prinde viata de la 3000 rmp ... in sus ... mai jos de turatia asta uita, nu ii place si nu ii face bine deloc ...depuneri imense de calamina, blocaje, papa ulei
)
Deci printre randuri ai inteles ca papa ulei ...
cat de mult ... acum depinde de ulei si de fostul proprietar ... ai grija mare ... stiu pe cineva care a luat un 2L benzinar si care era infopat cu silicon ca avea motorul praf ... fostul proprietar la asta care o am acum. Da, am alt motor pe ea ...
Este o masina barbateasca, fata de cele noi de acum, adica simt in mana volanul, masina, transmisia, e altceva, masina este foarte bine legata si in teren se descurca bine, daca inveti sa o stapanesti corect.
Despre motoarele diesel, ce sa zic ... trebuiue evitate. Acele motoare la baza sunt motoare de turisme ... cat stai pe sosea cu ele, hai treaca mearga, dar cand le scoti in teren si le-ai pus la munca gre ... s-a terminat repede cu distratia ... acest repede este determinat de nivelul de intretinere de la proprietarii care au avut masina si intretinerea ta.
Masina are rugina, cam toate au, in special in zona aripilor spate, clar cutie manuala, sa simti masina bine.
Dupa achizitionare schimbi toate zemurile, TOATE!, apoi incepi sa te uiti la ambreiaj ... apoi la articulatii, frane, etc .... suspensia este ultima ma problema, Vezi ca piesele recomandate sunt cele de origina, daca vrei sa se potriveasca si sa tina. ..... asa ca tine-te bine la scoruri
Pui scuturi, incepi cu cel motor si te dai cu ea, sa o inveti, apoi pui resul si te dai cu ea, cand ai terminat sa o pui la punct mecanic si o cunosti ... apoi vine suspensia.