0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
[P.S. Apropos, vine iarna; ai schimbat aerul de vara cu cel de iarna in cauciucuri ???
Avantajele incarcarii cu azot In primul rand se reduc ciclurile de umflare. Casele producatoare de anvelope recomanda controlul presiunii la o saptamana-cinsprezece zile. Cu azot acest interval creste de trei ori. Se obtine astfel o constanta sporita a presiunii in pneuri si in consecinta o uzura redusa a caii de rulare a pneului. In ceeace priveste componentele interne ale cauciucului, in absenta oxigenului, lipseste umiditatea care, in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne a cauciucului si a elementelor metalice fara a mai pune la socoteala ca incetineste formarea de rugina pe jante. Experimentele asupra utilizarii azotului au permis constatarea unei extinderi a vietii medii ale componentelor care se concretizeaza in economii considerabile. Micsorarea costurilor este reflectata si in micsorarea consumului de carburanti.
ce nu spune tipul asta este cum se comporta azotul la temperaturi joase.prostii aia din aviatie nu cred ca au bagat ei azot in pneuri "but largely out of conveience rather than due to any specific performance benefit".
la swift cred ca se uzeaza pe spate mai mult ...