Autor Subiect: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid  (Citit de 64339 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #40 : 03.Mar.2021, 04:40:06 p.m. »
Bine ai venit, @Mihai_MOU !

Uita de ea... Nu e fiabila, mentenanta scumpa, in general produsele Suzuki sunt scumpe si proaste...

Acuma la modul serios: ipotetic vorbind, eu as putea sa-ti spun cele de mai sus pentru ca sunt un hater subiectiv, ce poate a avut o experienta proasta cu un model (nu e cazul). Asa ca, in loc sa pui o asemenea intrebare pe un forum al marcii, de ce nu-ti acorzi tu cateva minute/ore lecturarii forumului si familiarizarii cu ariile sale ? Astfel ai avea ocazia sa identifici singur topicurile celor ce deja si-au luat S-Cross/Vitara Hybrid sau in care se discuta despre aceste modele, cu bune si cu mai putin bune. Iar daca - ulterior documentarii - mai ai intrebari, iarasi poti continua discutia intr-un topic deja creat (daca nu este o situatia ne-discutata pe forum).

Scuze ca te iau asa, dar informatia se gaseste deja pe forum, iar aceasta abordare de spuneti-mi voi ca eu nu caut nu este cea mai fericita la intrarea intr-o comunitate...

Sa tii totusi cont ca tehnologia asta hibrid 48V de pe S-Cross/Vitara este relativ noua (un an de cand se comercializeaza), iar Suzuki nu e chiar printre pionierii electrificarii modelelor sale. Astfel, input cu privire la fiabilitatea pe termen lung nu cred ca-ti poate oferi cineva...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: toma

Offline dthem

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #41 : 03.Mar.2021, 04:41:47 p.m. »
Nu cred ca tine 5 ani. De asemenea, dacă nu îți iei 4x4 vei fi criticat pe forum, asta dacă mai rămâi
pe aici.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: ntire2000, Mihai_MOU

Offline Mihai_MOU

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #42 : 03.Mar.2021, 05:16:16 p.m. »

Multumesc, dthem, pentru decenta si intelegere! Mare dreptate ai cu ultima parte a paragrafului tau.

Multumesc, shpeedy, pentru ca m-ai aratat calea cea drepata.

Eu chiar am citit postarile legate de acest model dar pentru modelul nou, 2020 si 2021 nu exista ceva relevant.

Iti accept scuzele desi inca consider, in ignoranta mea, ca nu meritam un astfel de tratament. Dar cineva zicea "daca nu ar exista prosti, desteptii ar muri de foame". Eu sunt printre cei prosti, sa ne intelegem. Promit ca nu o sa se mai repete.


  • Viitor detinator al unui Suzuki SX4 S-Cross Hybrid 1.4l Passion
 
The following users thanked this post: Octavianus

Offline shpeedy

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #43 : 03.Mar.2021, 05:51:10 p.m. »
Eu chiar am citit postarile legate de acest model dar pentru modelul nou, 2020 si 2021 nu exista ceva relevant.

Ce intelegi, rogu-te, prin "model nou, 2020-2021" ? TOATE S-Cross-urile/Vitarele Hybrid sunt model nou cu ansamblul hibrid K14D, nu au existat in vreo generatie anterioara...

Pe langa topicul de fata pentru S-Cross, ai si topicul de Vitara Hybrid (acelasi motor / aceeasi platforma), mai consistent, precum si Jurnale de bord (1, 2, 3, 4, 5).

Cu placere!
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Sefer Jesirah

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #44 : 03.Mar.2021, 06:43:29 p.m. »
Nu cred ca tine 5 ani. De asemenea, dacă nu îți iei 4x4 vei fi criticat pe forum, asta dacă mai rămâi
pe aici.
Nici 5 ani!? Ce naiba, nu e din carton!  :D Critica, pentru suv tractiune fata, orice marca/model, cred ca e una constructiva. Ce motiv ar avea cineva sa ia suv cu tractiune fata, practic vorbind? Doar pentru pozitia mai inalta la volan? Prefer un hatchback sau sedan, la aceiasi bani. Alta stabilitate, alt consum si chiar un portbagaj mai generos. Parere personala!
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, toma, Myhay, Mihai_MOU

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #45 : 03.Mar.2021, 09:30:59 p.m. »
Nici 5 ani!? Ce naiba, nu e din carton!  :D
Daca nu scriai tu, scriam eu  :-))

Sa tii totusi cont ca tehnologia asta hibrid 48V de pe S-Cross/Vitara este relativ noua (un an de cand se comercializeaza), iar Suzuki nu e chiar printre pionierii electrificarii modelelor sale. Astfel, input cu privire la fiabilitatea pe termen lung nu cred ca-ti poate oferi cineva...
Nici nu cred ca vor mai putea intr-un viitor apropiat. Dupa cum ati vazut si la alte marci, schimba pe motoare tot la cativa ani ca sa se conformeze normelor. Dealerul mi-a spus, inainte sa pun eu problema schimbarii masinii, ca asta e calea spre care o ia Suzuki. Restul... vedem peste vreo 5 ani  :) Epoca motoarelor aspirate, cum e si 1.6-le, scoase pe banda ani buni la rand, a cam apus...zic eu.


Mersi de feedbackul de mai sus, dar tot astept sa vina cineva cu hibrid si sa imi spuna cum se comporta in urcare pe drumuri abrupte si pana la cat poate sa o lase in turatii joase  :D

« Ultima Modificare: 03.Mar.2021, 10:00:29 p.m. de cristidav »
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Online ntire2000

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #46 : 03.Mar.2021, 11:10:11 p.m. »
Ma gandesc foarte serios sa imi cumpar un Suzuki SX4 S-Cross Hybrid 48v (nou), 1.4 L, transmisie manuala, tractiune 2wd, echipare Passion.
Mentionez ca sunt un sofer responsabil care conduce decent poate chiar batraneste  :D si imi doresc acesta masina pentru familie.

Clar, ai pe undeva în jurul a 50 de ani.
Om normal, care (crede ca) a vazut multe si care cauta confortul vietii simple - ca viata merita traita fara stres inutil.
Eu îti pot da un singur sfat amical în alegerea masinii.

Daca stii un service serios pe termen lung, ai un amic/prieten care se ocupa de masini sau e specializat pe o anumita marca, ei bine ... marca aia o alegi.
Ca la ce servicii post vânzare se presteaza prin tarisoara noastra masina s-ar putea sa fie un stres si motiv de insomnie.
Daca n-ai probleme de genul asta, atunci si Suzuki e o masina ok, ieftina si cu o multime de dotari în banii ceruti.
Eu sunt la a doua, de 15 ani detin doar masini Suzuki.
In afara de calitatea serviciilor, care sunt românesti, calitatea marcii e ok, mult mai buna decât la altii (zice ca tabla e garantata 12 ani, fix dupa 12 ani începe sa se dizolve usor).
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Mihai_MOU

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #47 : 04.Mar.2021, 11:57:32 a.m. »
  Bine ai venit @Mihai_MOU !
Intrebarea pusa de tine este mai mult decat frecventa pe forum si asta ar insemna ca la 2-3 sapt., o luna sa reluam descrierea unuia dintre modele, descriere care deja se regaseste intr-un topic sau intr-un Jurnal de Bord.
  Deci, chiar daca ti se par rau-voitoare niste afirmatii, ele sunt cu buna intentie, deci incearca sa nu te superi.
Ca sa revin la subiect/intrebarea ta, dupa cum observi mai jos, eu am doua Suzuki, Vitara veche de aproape 6(sase) ani, timp in care n-am avut nicio problema cu ea, S-Cross-ul hybrid de 6(sase) luni, care pana acum merge perfect. Motorizarea de pe ea este cea de 1,4 non-hybrid, modificat sa scoata numai 129cp+ propulsorul electric de 10kw.
  Ti s-au dat deja cateva exemple de jurnale, eu ti-l mai dau si pe asta, parca nu era enumerat.
   Impresia mea despre S-Cross, raportat la Vitara si dupa 4000 de km rulaj, este absolut pozitiva, poti conduce si sportiv cu ea, nu te lasa la greu, iar cat despre optiunea de 2wd, iti apartine(eu recomand 4wd), n-am ce sa comentez.
  Spre deosebire de alte marci, masina are 3+7ani garantie, deci partea electrica are 10 ani, asa ca posibil ca ea sa reziste cu brio usor peste cei 10 ani garantati. Daca aplici rabla+echo-voucher+negociere, vei avea si un pret bun.
    Reviziile sunt acceptabile la pret, Suzuki este fiabil, per total este o masina decenta si corecta la pretul cerut.
 E bine sa faci 1-2 drive test cu ea, sa "testezi" mai multi dealeri, astfel te dumiresti mai bine.
In rest, iti doresc succes !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Myhay

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #48 : 04.Mar.2021, 12:11:09 p.m. »
Mersi de feedbackul de mai sus, dar tot astept sa vina cineva cu hibrid si sa imi spuna cum se comporta in urcare pe drumuri abrupte si pana la cat poate sa o lase in turatii joase  :D

Legat de turatii joase poate te pot lamuri eu. Banuiesc ca nu conteaza ca masina are 950 km facuti. Se comporta neasteptat la turatii joase , a 1 a si a 2 a , in sensul ca simti ca are resurse , ca trage. Nu am sesizat lag la nicio turatie pana acum desi nu i am dat talpa , o mai menajez o perioada. Singura chestie legat de turatiile joase este ca mai are o trepidatie cand o las intr-a doua si iau piciorul de pe comenzi de merge ea singura chiar si in plan perfect drept pe asfalt. Parca trepideaza mai mult decat intr-a intaia in aceeasi situatie. Dar nu este o trepidatie ''de dat sa se inece'' ci doar...tremurat / vibratie. Daca o calc in momentul trepidatiilor se infige. Banuiesc ca nu ii place turatia de sub 1000 RPM  :-j

A , zilnic urc o rampa cand ies din parcarea blocului cam de 45 grade. Cred ca atat are plus minus. Trebuie sa o urc usor pentru ca iese intr un drum de acces cu o banda pe ambele sensuri si vizibilitatea este redusa cand urc , asa ca urc cu viteza intai si cateodata cand ma nimeresc cu alta masina trebuie sa ii dau prioritate asa ca in acea rampa stau in viteza intai aproape de relantiu intre 600- 1000 rpm chiar si cateva secunde si nu mi-a murit motorul si da sa traga ( simt ca are resurse). De multe ori opresc in rampa si trag frana de mana sau o tin din frana de serviciu si dupa bag in viteza daca vin mai multe masini ( ca sa nu fortez ambreiajul ).
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 
The following users thanked this post: Mihai_MOU

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #49 : 04.Mar.2021, 12:50:10 p.m. »
Mersi ! Asta voiam sa stiu. Deci poate duce pante mai mari la viteza/turatie joasa cel putin la fel cu aspiratul 1.6, daca nu chiar mai bine (din spusele tale)  :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )