0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Ai impresia ca motorul nu merge rotund , uns. Plus ceva vibratii usoare pe care le simt in volan la relantiu.
Tacanitul este de la cama pompei de inalte ...
Chiar pot sa spun ca "sportul" de la S-cross l-am folosit max. de 4-5 ori pt. ca n-am simtit nu's ce imbunatatire fata de "auto".
Ca fapt divers, tacanitul ala dispare aproape complet daca se foloseste un ulei mai bun decât cel oficial (de exemplu Ravenol)....
M-ai facut curios. Poate totusi ii dau o sansa Ravenolului. De exemplu, cel putin acustic, Eneos Sustina nu m-a prea convins. Motorul suna identic (si aici nu ma refer la pompa de inalte, acea "drujba" de care nu scapam) ca Ecstar. 0W20 ambele.
.... insa pe serpentine/drumuri montane cu curbe stranse, diferenta e mare. Creste turatia in modul sport, fata de auto, aferenta aceleiasi viteze de deplasare, ceea ce face ca abordarea curbelor stranse in urcare sa se poata face de multe ori in viteza a 2a fara subturari majore, lucru aproape imposibil in modul auto fara sa-ti fie mila de masina ca o subturezi. Putinul ala de 2-300 turatii diferenta intre auto si sport, pentru mine, pe drumuri montane, e semnificativ.
Cand iei curbe in ac de par, stranse si abrupte, cum am eu prin Padis, cum am batut prin Grecia si Muntenegru,.... Exact ce spuneam, vreo 2-300 turatii.... Si ma mai refeream la curbe cu adevarat stranse si in panta mare, nu jucariile alea ale voastre de curbe de pe Vale Prahovei, Transfagarasan, etc.