Autor Subiect: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid  (Citit de 64361 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #210 : 24.Mai.2022, 10:22:45 p.m. »
Si la Vitara e aceeasi mentiune. :)
Baietii doar si-au acoperit cadrul legal, in caz de. Pana acum, n-a papat nimic.

Cadrul legal e una, iar respectarea unor norme de quality assurance alta.
Sunt niste norme de calitate actuale care se aplica intern producatorilor de componente.
Iar faptul ca un motor aflat în garantie începe sa consume ulei ca "alcoolicul" nu cred ca respecta acele norme.
Mai pe româneste, componentele lui mecanice nu se încadreaza în acele tolerante constructive (proiectate si avizate - date tehnice ascunse publicului!) care sa asigure ungerea si sa împiedice consumul de ulei.

Problema este ca omul de rând - adica clientul nu are acces la aceste criterii de calitate care sunt urmarite îndeosebi doar de catre firmele care auditeaza producatorii din automotive.
Singura sansa de a remedia un astfel de motor este stresanta si costisitoare - si de regula se bazeaza pe impactul media negativ si pe expertize facute de oameni a caror competenta nu poate fi trecuta usor cu vederea - constructorul alege sa puna batista pe tambal pentru a nu afecta vânzarile.
Colegul @remarque poate oferi consultanta în domeniu.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline caraciu

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #211 : 29.Mai.2022, 01:27:05 p.m. »
Salut,
Alaltaieri am luat masina. Am facut pana acum cam 100+ km, oras in principal si DJ/DN.. Masina imi depaseste asteptarile la toate capitolele. Sunt foarte multumit. Imi place tot mai mult cu fiecare km parcurs. La inceput mi s-a parut ca se conduce cam artificial fiindca directia e foarte usoara si motorul nu se prea aude La fel si zgomotul de rulare e destul de redus. Prin urmare nu simti exact ce se intampla. Vin de pe diesel 2L din 2009, lucrurile erau mai aproape de natura pe vremea aia. Masina se simte solida si motorul trage de la turelele de jos. Portierele se inchid cu sunet plin, capotele fata spate se simt grele si se inchid din prima fara zdranganeli. Suspensia e ok, am incredere sa trec peste linii de tramvai si denivelari pe afalt fara griji. Am mers putin de proba pe drum neasfaltat si e foarte confortabila. Inca nu am mers pe autostrada. Am testat un pic la 120 km/h, e ok ca zgomot si mai ales ca suspensie. Nu am incredere inca la curbele rapide din cauza pozitiei mai inalte. La curbe de viteza medie nu am simtit nimic dramatic. Schimbatorul merge mult mai bine decat ma asteptam. In afara de vit. a I-a,  merge ca uns.  Viteza a I-a a dat ceva rateuri la pornirea de pe loc, uneori, in schimb  intra ok cu masina in mers, la viteze mici, desigur. Nu e o dezamagire, masina dinainte facea tot asa, chiar mai rau dar si-a revenit in timp. Vit. 5-6 sunt aproape de 3-4, ca si cursa a schimbatorului. Fiind aproape vitezele parca se simte cumva sportiv schimbatorul. La capitolul "beculete" am gasit foarte utile avertizarile de unghi mort din oglinzi, intarirea volanului de la pastrarea benzii, camera spate, smecheriile cu smartfonul. Sistemul start/stop merge previzibil si ok dar ma gandesc, la mersul prin oras la ore critice, ca se activeaza de zeci de ori pe ora, nu sunt sigur ca e bine pe termen lung. Senzorii de parcare, mai ales cei fata, sunt foarte sensibili. Scaunul, volanul, schimbatorul sunt dispuse ergonomic si confortabil. In concluzie e o masina buna.
  • SCross Passion 2022 MT
 
The following users thanked this post: ntire2000, enicky, gabi males, Aliosa, dragne, naevosarb

Offline Aliosa

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #212 : 29.Mai.2022, 02:22:54 p.m. »
Salut!
Nu sta cu grija sistemului Start/Stop. După cum ai observat probabil, la funcționarea sistemului, motorul se oprește și pornește imperceptibil și asta pentru că la repornire este învârtit mai întâi de motorul electric și apoi începe secvența de alimentare cu benzină. Demarorul clasic nu funcționează decât la prima pornire. Și, mai e un aspect: când motorul e cald și relantiul stă la 700-750 rpm, motorul termic e învârtit de motorul electric atunci când stai la semafor, așa că poți să opresti liniștit Start/Stopul.
  • SX 4 S Cross
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #213 : 29.Mai.2022, 04:17:44 p.m. »
Salut,
Alaltaieri am luat masina. ...... Masina imi depaseste asteptarile la toate capitolele. Sunt foarte multumit. Imi place tot mai mult cu fiecare km parcurs.  Prin urmare nu simti exact ce se intampla. Vin de pe diesel 2L din 2009, lucrurile erau mai aproape de natura pe vremea aia. Masina se simte solida si motorul trage de la turelele de jos. .

Mi se pare normal entuziasmul tau.
Oricine "vine de pe un diesel" (lenes si cu lag la demaraj) se poate declara socat de ceea ce poate un benzinar.
Multi km fara probleme!   ;)
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #214 : 29.Mai.2022, 08:43:29 p.m. »
Salut,
Alaltaieri am luat masina. Am facut pana acum cam 100+ km, oras in principal si DJ/DN.. Masina imi depaseste asteptarile la toate capitolele.... Vin de pe diesel 2L din 2009, In concluzie e o masina buna.
    In primul rand postarea cursiva si concentrata prezinta corect masina. Confirm, asa am gasit si eu masina la drive-test.
Ajuta si experienta cu diesel-ul 2.0, care nu era cel mai lenes pentru ca-l ajuta cuplul, dar era mult mai zgomotos. Daca ar fi venit pe 1,4 anterior ar fi dat si de lag, dar pe hybrid acesta a disparut.
   La curbe nu trebuie sa-ti faci probleme, abordeaza cu usurinta orice fel si (aproape) la orice viteza, o ajuta amortizoarele, dar si anvelopele usor supradimensionate pentru greutatea ei. De aici si eficienta franelor, doar reflexe sa ai.
   Complet de acord cu ce concluzie ai tras!
S-o stapanesti sanatos !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: nautilus

Offline caraciu

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #215 : 29.Mai.2022, 10:58:29 p.m. »
Multumesc enicki.
  • SCross Passion 2022 MT
 

Offline Aliosa

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #216 : 14.Iun.2022, 12:23:43 p.m. »
Salut!
Cum duminică s-a aprins martorul pentru schimbul de ulei, la 15000 de km, azi am ajuns la Marshal Rm. Vâlcea. Am comunicat situația, mi s-a spus că pot aștepta până la 20000 de km pentru schimb, dar am ales sa fac acum revizia(le-am spus ca prefer la 15000 de km, altfel mă ceartă colegul Ntire împreună cu mecanicii lui adevarați).
Cum a decurs:
- revizie fără programare, amabili.
- am cerut mașină la schimb cât stă mașina în service, am primit o Vitara nouă, iar amabili.
- am revenit peste trei ore să preiau mașina.
- cost total 850 lei: ulei 5 W - 30(așa recomandă producătorul), filtru aer, filtru polen, filtru ulei și alte verificări.
Verdict - mulțumit de promptitudine, amabilitate și tratament. Și, ne vedem peste 20000 de km.
  • SX 4 S Cross
 
The following users thanked this post: ntire2000, florin301975

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #217 : 14.Iun.2022, 03:11:20 p.m. »
Verdict - mulțumit de promptitudine, amabilitate și tratament. Și, ne vedem peste 20000 15000 de km.
   Cred ca ai gresit si am corectat eu :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Aliosa

Offline Aliosa

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #218 : 14.Iun.2022, 03:22:42 p.m. »
Nu e nicio eroare! Și acum trebuia să ne vedem la 20000 de km, dar martorul ne-a adus împreună mai devreme. Azi, ne-am angajat ferm să respectăm intervalul de mai sus pe viitor, dar cred că după următorii 15000 de km o să trec pe la ei pentru un drive test și dacă tot o să ajung acolo...... :D
  • SX 4 S Cross
 
The following users thanked this post: enicky

Offline ntire2000

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #219 : 14.Iun.2022, 03:26:49 p.m. »
dar cred că după următorii 15000 de km o să trec pe la ei pentru un drive test set de analize medicale și dacă tot o să ajung acolo...... :D

O tii numai din greseala în greseala, dar principalul e ca-ti pasa de ea. :D
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Aliosa