Autor Subiect: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid  (Citit de 64368 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline VictorN

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #110 : 03.Ian.2022, 09:41:37 a.m. »
Vrea un mijloc de transport de încredere, sigur, economic și confortabil. Nu vrea off road.
Cross-overele sunt mai puțin confortabile decât un Sedan de exemplu sau decât alte crossovere.
Suspensia spate nu e multilink. E bara de torsiune.
Nu e economa.
E fiabila și e relativ sigura.

E ok sa recomandati mașina pe care o aveți dar pastrati-va obiectivitatea, astfel încât el să ia cea mai buna decizie pentru el și familia sa. Sunt lucruri ca suspensia spate care lansează la greutate mica pusă pe spate, pe care el nu are cum sa le sesizeze într-un test drive. Și atunci e bine sa ii facem cunoscute genul acesta de aspecte.
De asemenea ar trebui sa ii spunem care e relația cu reprezentantele, cu reviziile cu garanția. Nu totul trebuie sa fie roz.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline caraciu

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #111 : 03.Ian.2022, 10:49:39 a.m. »
E drept ca nu voi face off road dar cine stie, pofta vine mancand. Locurile frumoase din tara noastra sunt accesibile pe drumuri uneori mai putin amenajate. Exemplu: Cheile Rametului, Beusnitza, Porumbacu, Cabana Dacica, Rausor etc...... Aici si in alte locuri am fost si am suferit in Avensis care are spoilerul la vreo 5 cm de sol. Ar mai fi iarna, unele partii sau statiuni sunt accesibile pe diverse drumuri. Ma gandesc ca un Suzuki allgrip si ceva mai inalt ma va duce mai departe ca pana acum. Voi avea sansa sa imi aleg destinatii mai diverse si mai frumoase.
 Argumente pro SCross :arata bine interior si exterior (ultima versiune), spatiu, la banii dati e masina destul de multa. Sunt constient ca in termeni de confort pe autostrada, consum (Avensis e diesel 2L), probabil si fiabilitate pe termen mai lung e un oarecare pas inapoi pentru mine.
 Am mai testat Yaris Cross. Am mai vazut KIA si Duster.
Yaris Cross e mai mic decat SCross, display digital si motor in 3 cilindrii. Varianta 4wd e mult mai scumpa. Astea sunt argumente contra pentru mine.  Dar la cost de SCross e Hibrid pe bune si are multa tehnologie de siguranta si asistare a condusului. Mai e factorul de incredere in marca.
 KIA e ok, pare cea mai bine finisata, au multe modele si configurari, variante bune de finantare si preturi. Au motor de 1.5 160 cp. Xceed este ceva mai inalta. E o varianta pentru mine. Alti membrii ai familiei nu prea iubesc KIA.
Duster, mie imi place dar altora din familie deloc fiindca e Dacia. Pretul e cam mare, variantele de finantare proaste.
  • SCross Passion 2022 MT
 

Offline ...

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #112 : 03.Ian.2022, 11:12:20 a.m. »
Care e termenul de livrare pentru S-Cross, Kia etc.? Poate conteaza ca e 3 luni sau 8 luni.
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #113 : 03.Ian.2022, 11:15:04 a.m. »
E drept ca nu voi face off road dar cine stie, pofta vine mancand. Locurile frumoase din tara noastra sunt accesibile pe drumuri uneori mai putin amenajate. Exemplu: Cheile Rametului, Beusnitza, Porumbacu, Cabana Dacica, Rausor etc...... Aici si in alte locuri am fost si am suferit in Avensis care are spoilerul la vreo 5 cm de sol. Ar mai fi iarna, unele partii sau statiuni sunt accesibile pe diverse drumuri. Ma gandesc ca un Suzuki allgrip si ceva mai inalt ma va duce mai departe ca pana acum. Voi avea sansa sa imi aleg destinatii mai diverse si mai frumoase.

Ai explicat binisor aici la ce vrei sa folosesti masina. Te asigur ca un SCross stock (fara arcuri inaltatoare), iti bifeaza fara probleme necesitatile (partii, iarna si drumuri ca Ramet, Beusnita, etc)
Nu compara mere cu pere. Diferenta intre "spoilerul (cred ca te refereai la bara faţă) la vreo 5 cm de sol" (eu chiar ma intreb cum Dumnezeu pot fi conduse astfel de masini pe drumurile patriei fara sa ajungi stresat la destinatie :-)) ) si cca 20 cm au SCrossului... e imensa :)

La comparatia dintre masini nu ma bag, tu stii cel mai bine :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline caraciu

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #114 : 03.Ian.2022, 11:26:25 a.m. »
Termenul de livrare e important. La Scross mi s-a spus intre 1 si 3 luni, pare decent. Bine ar fi sa fie asa. La KIA 4-6 luni. De mentionat la KIA garantia de 7 ani.  Mai problematic e pretul in perioada asta. Vestita criza a semicond. a dus la cresterea preturilor si a perioadei de livrare. Nu prea sunt oferte si reduceri. Poate doar la KIA.
  • SCross Passion 2022 MT
 

Offline Aliosa

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #115 : 03.Ian.2022, 12:16:34 p.m. »
Salut! Ca posesor de S-Cross cu 4000 km parcurși, pot spune că:
- are, la km de mai sus, un consum mediu de 6.3.
- pe DN, croazieră și maxim 90 km/h, stă la 1500-1600 rpm(așa cere).
- pe autostradă, la 120 km/h stă la 2500 rpm.
- există diferență sesizabilă între modul Aut și modul Sport.
- nu-i plac curbele, mai ales cu anvelopele de iarnă.
- susținerea motorului electric a fost mai discretă până la 3500 km parcurși, acum susține mai des și mai mult timp accelerările, fără să se descarce până la două linii.
- accelerarea, în viteză a doua, cu pedală la podea și susținere electrică, e senzațională, de-a dreptul. În rest, mi se pare că trage liniar-bine.
- sistemul Start/Stop mi se pare foarte bun, pentru că nu se aude/simte nimic la oprire/pornire motor.
- luminile cu led sunt bune.
- suspensia e rigidă.
- n-am reusit până acum să conectez telefonul prin cablu, e dificil dacă nu ești familiarizat cu asta.
- e foarte vigilentă la frânarea suport. M-a surprins de câteva ori, a frânat înainte ca eu să consider necesar să pun piciorul pe frâna.
Deocamdată sunt mulțumit de mașină și consider că am facut o alegere bună, adică am primit suficient pentru banii cheltuiți.
  • SX 4 S Cross
 
The following users thanked this post: saureign

Offline Hoinar

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #116 : 03.Ian.2022, 03:11:46 p.m. »
E drept ca nu voi face off road dar cine stie, pofta vine mancand. Locurile frumoase din tara noastra sunt accesibile pe drumuri uneori mai putin amenajate. Exemplu: Cheile Rametului, Beusnitza, Porumbacu, Cabana Dacica, Rausor etc...... Aici si in alte locuri am fost si am suferit in Avensis care are spoilerul la vreo 5 cm de sol. Ar mai fi iarna, unele partii sau statiuni sunt accesibile pe diverse drumuri. Ma gandesc ca un Suzuki allgrip si ceva mai inalt ma va duce mai departe ca pana acum. Voi avea sansa sa imi aleg destinatii mai diverse si mai frumoase.
 Argumente pro SCross :arata bine interior si exterior (ultima versiune), spatiu, la banii dati e masina destul de multa. Sunt constient ca in termeni de confort pe autostrada, consum (Avensis e diesel 2L), probabil si fiabilitate pe termen mai lung e un oarecare pas inapoi pentru mine.
 Am mai testat Yaris Cross. Am mai vazut KIA si Duster.
Yaris Cross e mai mic decat SCross, display digital si motor in 3 cilindrii. Varianta 4wd e mult mai scumpa. Astea sunt argumente contra pentru mine.  Dar la cost de SCross e Hibrid pe bune si are multa tehnologie de siguranta si asistare a condusului. Mai e factorul de incredere in marca.

Yaris Cross nu este 4x4 cum este la Suzuki si Duster ... grija mare ... "tractiunea" spate este asigurata de un motor electric de  ... 7 cai frumosi, care atunci cand este nevoie te asista, dar nu te gandi ca o sa faca ceva cand vrei sa urci undeva si ai nevoie sa te impinga si spatele.  Citeste cu atentie la specificatii si uite-te sub masina sa ai cardan daca vrei tractiune integrala :) Este un pseudo 4X4 :)
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #117 : 03.Ian.2022, 03:24:54 p.m. »
Sau platesti dublu si il cumperi pe fratele mai mare ACross, tot fara diferential.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline caraciu

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #118 : 03.Ian.2022, 04:09:10 p.m. »
Yaris Cross 4wd e mult prea scump pentru mine, nici nu mai conteaza ce sistem 4wd are.
  • SCross Passion 2022 MT
 

Offline Sefer Jesirah

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #119 : 03.Ian.2022, 05:40:49 p.m. »
 Degeaba tractiune 4x4, daca anvelopele sunt prastie! Personal, am renuntat la tractiunea integrala. In 3 ani, numar pe degetele de la o mana, de cate ori am folosit in mod real si necesar. In rest, am carat dupa mine un sistem, sa fie acolo. Tractiunea integrala, a devenit un trend (ca sa nu-i spun moft) in ultimii x ani. Daca acum 10,15,20...de ani,cand si iernile, erau ce trebuiau sa fie, mergea toata lumea cu tractiune fata, acum de ce n-ar putea? Acum vreo 20 si ceva de ani, am fost pasager intr-un BMW cu tractiune spate, care a trecut de niste sleauri inghetate, deci....mai conteaza si cine invarte covrigul. Or fi bune, nimic de zis, toate sistemele de asistenta, siguranta....da' prea ne transforma in legume. Scuze pentru lalaiala si revenind, prefer ca in loc de tractiune, sa dau banii pe alte chestii, optiuni, marca... Daca tot te-ai uitat la Kia, vezi Niro (Hibrid sau PHEV). E destul de laudata si apreciata, inclusiv pe siteuri externe. La mine era in calcul, dar nu voiam sa astept si unica pe stoc, era o varianta hibrid, echipata top, 30.000 cu discount.  :fluier:
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle