Autor Subiect: GPL Suzuki Ignis  (Citit de 2890 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Online ntire2000

Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #20 : 10.Nov.2020, 06:03:51 p.m. »
Mno, deci pentru astia care va dati cu parerea, material de lectura.

https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5795.msg295076#msg295076

"Consumatia" a fost mai mult de 1000 de euro.

Citat
Au rectificat chiulasa la altcineva.
costul pe deviz este de cca 1200 eur adica aproape 10 % din valoarea masinii noi  >:)
Colegul se pare ca s-a "însanatosit" între timp, n-a mai trecut din 8 mai pe aici.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #21 : 10.Nov.2020, 06:39:26 p.m. »
Începând de la mesajul #6 parerile sunt inutile. Colegul nostru a luat decizia singur si a montat instalația GPL.
Nu ne ramane decat sa asteptam efectele pozitive sau negative asupra exploatării motorului in viitor, daca desigur va binevoi sa ni le dezvăluie.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #22 : 10.Nov.2020, 07:01:49 p.m. »
O concluzie trasă după circa 120 k cu gpl, dacă tacheti sunt reglați hidraulic se merită dar dacă NU atunci trebuie sa suporți reglajul lor la circa 40 k.
Operația nu este cosisitoare te costa doar pastilele care trebuie înlocuite(dacă nu vrei sa le subtiezi la o mașină de rectificat) și o garnitura de capac chiulasa.
Eu le am reglat singur acum circa o luna. Tot a costa în jur de 200 RON.
Asa ca îți poți face o idee la avantaje și dezavantaje

  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline FritzVonSpritz

Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #23 : 10.Nov.2020, 08:13:20 p.m. »
@smiley nu stiu care-s diferentele intre motoarele facute de japonezi si cele europene, ca nu-s motorist, nici proiectant
Tot ce am scris este ceea ce mi s-a intamplat mie si nu e o regula ca se va intampla si altuia....
Deasemenea, daca citesti forumuri / articole, parerile sunt impartite, asa ca ramane sa observam comportamentul masinii in anii urmatori, daca posesorul noii instalatii va mai intra pe Forum si ne va impartasi despre ce se mai intampla cu motorasul, daca sufera sau nu, daca e multumit de investitie, sau nu
Cum se zice in Ardeal: Doamne-ajuta!
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline FritzVonSpritz

Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #24 : 10.Nov.2020, 08:25:59 p.m. »
O concluzie trasă după circa 120 k cu gpl, dacă tacheti sunt reglați hidraulic se merită dar dacă NU atunci trebuie sa suporți reglajul lor la circa 40 k.
Operația nu este cosisitoare te costa doar pastilele care trebuie înlocuite(dacă nu vrei sa le subtiezi la o mașină de rectificat) și o garnitura de capac chiulasa.
Eu le am reglat singur acum circa o luna. Tot a costa în jur de 200 RON.
Asa ca îți poți face o idee la avantaje și dezavantaje

Nu stiu cum e la tine, dar la mine instalatia de gaz are injectoare separat fata de alea de benzina
Deasemenea mi s-a spus de la service-ul care se ocupa de instalatii GPL ca aceste injectoare se schimba cam la 60.000 km  (cel putin la varianta care o am eu, Landi Renzo) si costa 1.200 lei (preturi an 2018, nu stiu daca s-a modificat ceva)
Tu la 12k  km ar fi trebuit sa fii la al 2-lea schimb de injectoare, sau daca ai alt fel de instalatie probabil datele sunt altele
E asa sau nu ?
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #25 : 10.Nov.2020, 08:38:24 p.m. »
Ești un pic dezinformat, nu are nici o treabă injectoarele de benzină cu cele de gpl.
Cele de gpl se montează pe galeria de admisie iar cele ale mașini rămân la locul lor.
De când am instalația gpl(tomasetto) nu am schimbat nimic la ea, doar filtrele la fiecare schimb de ulei.
Ma repet toată treaba este de la tacheti dacă motorul are tacheti reglabil hidraulic te doare bască, dacă nu este recomandat la. 40k reglajul lor sa nu ai probleme mai tirziu
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline FritzVonSpritz

Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #26 : 10.Nov.2020, 08:41:14 p.m. »
Ești un pic dezinformat, nu are nici o treabă injectoarele de benzină cu cele de gpl.


Am fost dezinformat......imi vine sa ma urc in masina sa vin pana la Braila, sa vad cum e la a ta  >:)
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #27 : 10.Nov.2020, 08:43:16 p.m. »
Asa sunt toate nu a mea, găsești taximetrist și ii ridici capota
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline grigo53

Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #28 : 02.Dec.2020, 02:53:05 p.m. »
Buna ziua tuturor

Dupa aproximativ 4000 de km pe gaz vin si va spun ca per total sunt multumit. Sunt mici probleme cu nivelul de incarcare al buteliei, dar sper sa se rezolve. Se pare ca sunt un pic ghinionist de aceasta data si nu  stiu de ce dar butelia nu ajunge la o incarcare de 80% cum ar trebui. Se incarca undeva la pana in 70%. Am un consum de 7,5 - 8 in oras. In afara inca nu am reusit sa ies. Voi  vedea in timp daca s-a meritat investitia.
Mersul este un pic diferit fata de cum eram obisnuit la Matiz in sensul ca la pornire ar trebui sa o accelerez un pic mai mult caci altfel da in nas. Sper ca cu timpul sa ma obisnuiesc si sa nu ma mai deranjeze asa tare. A incercat baiatul sa ii dea gaz mai mult din calculator, dar fiind o instalatie care "invata" singura, cred ca in timp revine singura la un nivel de consum pe care il considera optim.
Pana cand nu imi rezolv problema cu nivelul de incarcare nu am in gand sa imi fac calcule de consum si costuri. Eu sper sa fie ceea ce trebuie si chiar o economie de 30% m-ar multumi.
Multumesc, iar daca tread-ul ramane deschis voi mai reveni cu detalii.
  • Ignis GL plus 2018 1.2 Benzina
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: GPL Suzuki Ignis
« Răspuns #29 : 02.Dec.2020, 04:06:46 p.m. »
Stai linistit cu gradul de incarcare a buteliei, depinde de pistolul de la statia gpl, depinde de temperantura ....sunt mai multi factori.....etc.
Eu am un rezervor in care intra maxim 26 l dar la bulgari a intrat chiar 29l(si am mers mult mai mult cu acei 29l deci a fost pe real 29l), in alte statii 24,5l. Asta sa fie cea mai mare problema a ta.
Incearca sa mergi si pe benzina nu doar gpl, protejezi supapele. Daca ai păosibilitatea de a regla tacheti dupa 40.000 km(cu gpl) ar fi ideal, eu i-am reglat dupa 110.000 km si a fost cam la limita.
In rest drumuri bune si nu alimenta de la statii de prin comune sau colt de strada
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite