Mai greu asa. Dar vezi ca exista riscul ca daca ai o admisie Prea buna (Da se poate si asta) iar motorul este (sper ca nu ma insel) reglat pt benzina de 95, sa iti intarzie automat scanteia (lucru bun si de dorit de alfel) pana intr-un punct in care crede mai apoi ca este pericol de auto-detonatie. In cazul acela vei pierde putere.
Tu probabil stii astea, dar le spun ajuta altora.
Si eu sunt in procesul de a-mi modifica admisia la cealalta masina, singura problema e ca deja este un design eficient si supra-dimensionat pe deasupra (este de la motorul de 1.5)Cel mai probabil va trebui sa mut carcasa filtrului in locul bateriei(care e cam pe unde este si cea de swift) si sa cobor un furun caruia sa ii confectionez un clopot pe care il voi atasa sub proiector.Astfel nu ma mai afecteaza presiunea si temperatura aerului de la motor. Sa vad acum in ce masura va stii ECU sa se adapteze si sa profite de aer mai mult si mai rece si benzina cu CO mai mare.
Orice scuza sa ne murdarim pe maini, nu?