0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Ma gandesc ca la mersul sportiv te referi la talpa dupa talpa la 4.000 de turatii. Iar subturatul e sub 2000, chiar 1500. CUm ramane cu plaja 2000-3000 ?
Pe la 2000-3000 un GDI are noxe și eficiență apropiate de ale unui MPI. Cu diferența că la prima depășire abruptă GDI-ul trece în scenariul roșu.
E un cerc vicios. La mers bătrânesc, subturat, ai amestec sărac și ai depuneri pe supape (noxe și consum mare mai tîrziu, pe la 40.000 km) iar dacă vrei să depășești cu motorul subturat ai uneori ca bonus și LSPI. La mers sportiv, inevitabil ajungi la amestec bogat (cu noxe și consum mare imediat) și se aruncă benzină în baie ce nu vaporizează în totalitate.
Citat din: remarque din 11.Mar.2021, 09:20:03 a.m.Pe la 2000-3000 un GDI are noxe și eficiență apropiate de ale unui MPI. Cu diferența că la prima depășire abruptă GDI-ul trece în scenariul roșu. Afirmatie usor hazardata, nu la noxe, pt. ca nu ma interesau, prin eficienta nu stiu ce anume intelegi, dar practic, am mers cu Tucson si la 3000 nu-l puteam compara cu Logan MPI tot la 3000 in ce treapta vrei tu. Eu vorbesc de practica... Pana la urma sa discutam de motoarele noastre, deoarece la un moment dat, daca bagam in discutie Honda, Hyundai sau alte marci, se induce ideea ca ar exista similitudini intre astea si Suzuki si nu prea sunt. Si ca tot vorbesti de GDI, stii ce consum are un Tucson in oras(ca ei spun ca face economie de carburant!!)?Daca vrei neaparat sa compari 1,6 de la Logan, poti s-o faci cu Mitsu ASX, tot aspirat dar, de 2000, ambele la fel de puturoase, diferenta doar la cp.
Tucson are taica meu. Model 2019 full option , automata 4wd - Htrac sau cum dracu i-o spune. Motor 1.6 TGDI 177 cai. Consum mediu pe bord 9.5-10. Real 10-12
Hyundai-ul Kona am un consum pe bord de 8,0 litri la suta de km.