0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Citat din: dthem din 01.Oct.2020, 02:46:27 p.m.Grupul Renault are de mult motoare MPI turbo. Nu mi se pare foarte interesantă soluția din punct de vedere tehnic.Poți dezvolta te rog referitor la soluția d.p.d.v. tehnic ? Un link ar fi suficient, deși am căutat n-am găsit informații. Și aș fi curios să știu care credeți că e motivul pentru care majoritatea motoarelor benzină cu turbină din ultimii ani au fost GDI. Mulțumesc.
Grupul Renault are de mult motoare MPI turbo. Nu mi se pare foarte interesantă soluția din punct de vedere tehnic.
.....la Logan 1,6 MPI....Când i-am predat mașina urmașului i-am zis să n-o subevalueze că motor așa fiabil n-o să mai pupe cât trăiește.
Va fi cea mai ieftină mașină 100% electrică de pe piața auto europeană, cu un preț de pornire undeva pe la 14-16.000 de euro care va putea scădea sub 10.000 de euro după aplicarea subvențiilor.
La același eveniment de joi, Renault va prezenta un concept de SUV electric pe platforma CMF-EV.
Anul trecut s-au înmatriculat în România 1.500 de mașini full-electrice noi. Cum arată ultimii șapte ani:2013: 42014: 72015: 242016: 742017: 1372018: 6052019: 1.506