Autor Subiect: Despre Dacia  (Citit de 30048 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dthem

Re: Despre Dacia
« Răspuns #30 : 01.Oct.2020, 08:23:20 p.m. »
Da, inclusiv pentru boosterjet exista, dar asta ar fi o discuție separată.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline boga81

Re: Despre Dacia
« Răspuns #31 : 01.Oct.2020, 08:24:08 p.m. »


Iar pe Sandero, la ce junghi de masina este degeaba pui motor de 140CP, la peste 130km/h se exfoliaza tabla de pe el.

Trebue sa fi prost cu diploma sa-ti achizitionezi dacia cand exista hyundai sau chiar kia.

Voi 2 nici nu stiu cum de nu aveti BMW sau Mergedes, ci doar Suzuki, care a devenit spre low-cost/smart buy.
Oh, wait, asa e si Dacia.
Noile Sandero/Stepway/Logan sunt pe platforma CMF-B, noua platforma dezvoltata de Renault. Pentru masini ca Clio, Micra, Juke, Captur, viitorul Arkana pentru Europa. Deci duce la greu, nu doar 100cp.
Motorul de 1.0 turbo, mai exact 0.99, a fost creat prin inlaturarea unui cilindru din motorul de 1.32. Stiti, ala creat in colaborare cu Mercedes. Hmm...
Mai usor cu pianul pe scari!

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: toma

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Despre Dacia
« Răspuns #32 : 01.Oct.2020, 08:43:42 p.m. »


Iar pe Sandero, la ce junghi de masina este degeaba pui motor de 140CP, la peste 130km/h se exfoliaza tabla de pe el.

Trebue sa fi prost cu diploma sa-ti achizitionezi dacia cand exista hyundai sau chiar kia.

Voi 2 nici nu stiu cum de nu aveti BMW sau Mergedes, ci doar Suzuki, care a devenit spre low-cost/smart ...

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk
Probabil că sunt utilizatori de Dacia, de foarte multi ani, zi de zi....etc Este normal sa comenteze așa.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Go Terios!!!:)
 

Offline ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #33 : 01.Oct.2020, 08:53:32 p.m. »

Voi 2 nici nu stiu cum de nu aveti BMW sau Mergedes, ci doar Suzuki, care a devenit spre low-cost/smart buy.
Oh, wait, asa e si Dacia.

Si daca as avea Mercedes, a doua zi l-as pune pe OLX.
BMW .... daca n-am avut la 25 de ani ca sa agat cu el gagici, acuma nu ma mai ajuta.
Iar când vine vorba de revizii în reteaua Dacia se pare ca habar n-aveti despre ce vorbiti.
E jaf la drumul mare, un coleg a platit 2400 de lei la 80k de km pentru o coaja de Logan 1.2 la care trebuie sa opreasca clima când vrea sa depaseasca mai barbateste.

Iar despre Daimler, numai de bine. Definitia sclavagismului e data de ei.
Stiu ce vorbesc, sunt clienti. Nu stiu pe altii care sa se traga pe cwr mai tare ca ei.

PS: trebuie sa fiu idiot sa dau bani pe o masina noua mai proasta si mai scumpa cu 15-20% decât ceea ce-mi trebuie mie.
A, ca sprijin economia locala, ar fi un aspect interesant atâta timp cât profitul acelei afaceri n-ar fi exportat afara.
Think about this...
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline boga81

Re: Despre Dacia
« Răspuns #34 : 01.Oct.2020, 09:00:41 p.m. »
Desi suntem offtopic, tare as vrea sa si detaliezi: ce s-a facut la motor si unde? Daca tot ai spus suma platita...

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #35 : 01.Oct.2020, 09:07:36 p.m. »
A facut revizia din planul de revizii care includea schimbatul distributiei la service autorizat Dacia.
Toate piesele au costat 1400 de ron (pe epiesa erau 800, în conditiile în care distributia e pâna în 400) iar manopera restul (undeva pe la 200 lei /h).
Masina de noua a costat 7800 de euro.
Omul e foarte zen ca eu le plateam în rate revizia.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #36 : 01.Oct.2020, 09:21:42 p.m. »
Probabil că sunt utilizatori de Dacia, de foarte multi ani, zi de zi....etc Este normal sa comenteze așa.

La firma avem un Logan 1.6 benzina de care am tras ca hotii de cai.
E praf dar înca merge, rar ajunge prin service.
Celelalte 3 Dustere au loc de parcare rezervat în service, fac cu rândul.
Asa cum la Suzuki a scazut fiabilitatea pe masura ce au aparut gadgeturile care sa ia ochiul clientului în defavoarea aspectelor tehnice, exact asa a scazut si la Dacia.
Sunt Loganuri pe diesel care au facut 5-600k de km, la concurenta cu motoare din liga mare (Mercedes) care bateau milionul.
Acuma n-o sa mai vedem d-astea.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline toma

Re: Despre Dacia
« Răspuns #37 : 01.Oct.2020, 11:08:55 p.m. »
  Oricum, ma asteptam la alt gen de comentarii...

Nu se intampla des sa impartasim aceleasi opinii dar de data asta sunt 100% de acord cu ideile exprimate de colegul @enicky pe acest subiect.


Am o masina de tuns iarba care are un motor mai puternic decat cel de 65 Cp de la logan.

Unora pur si simplu le scapa conceptul de diversitate. Nu toata lumea are aceleasi nevoi sau pareri. Unora le e suficient un motor mic si "lesinat" pentru o a doua masina de oras. Ce-o fi asa greu de inteles nu stiu. Cat timp ies pe poarta fabricii si se vand inseamna ca exista piata pentru ele. Ca unii n-ar cumpara asa ceva e cat se poate de normal. Ca dau cu pietre in cei care se multumesc cu asta, asta nu mai e normal.

Mai cenzurati-va putin elanul ca poate, fara sa va dati seama, jigniti colegi de forum si nu numai.
« Ultima Modificare: 02.Oct.2020, 11:07:19 a.m. de toma »
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: costin_bad, gabineg

Offline boga81

Re: Despre Dacia
« Răspuns #38 : 02.Oct.2020, 11:52:51 a.m. »
A facut revizia din planul de revizii care includea schimbatul distributiei la service autorizat Dacia.
Toate piesele au costat 1400 de ron (pe epiesa erau 800, în conditiile în care distributia e pâna în 400) iar manopera restul (undeva pe la 200 lei /h).
Masina de noua a costat 7800 de euro.
Omul e foarte zen ca eu le plateam în rate revizia.
Si o distributie la Suzuki oare cat o costa? Oare nu tot pe acolo? Poate chiar mai mult.

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline remarque

Re: Despre Dacia
« Răspuns #39 : 02.Oct.2020, 12:01:02 p.m. »
Mi-am schimbat anul trecut distribuția la Logan 1,6 MPI la un service de cartier cu circa 500 RON. Vreo 300 piesele ZKF luate de la Bardi Auto cu ceva discount și 200 manopera.
Când i-am predat mașina urmașului i-am zis să n-o subevalueze că motor așa fiabil n-o să mai pupe cât trăiește.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip