Autor Subiect: Despre Dacia  (Citit de 30054 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre Dacia
« Răspuns #220 : 24.Mar.2021, 09:50:15 a.m. »
Mie nu-mi vine sa dau niste bani pe o masina care de noua are hibe prin care se exploateaza aceasta mentalitate paguboasa. Indiferent cat de mult sau putin costa. Daca constat aceste hibe DUPA ce o cumpar...aia e. Am luat-o, am luat-o. Dar nu accept , la cumparare, ideea de "las-o ma ca merge asa". Ma rog, parerea mea...
Eu personal cand vand, cuiva, un serviciu, i-l dau de cea mai buna calitate de care sunt in stare. Nu imi triez clientii, dupa mentalitati (indiferent de culoare, sex, nationalitate, samd).
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #221 : 24.Mar.2021, 09:52:04 a.m. »
Referitor la parbriz, este o masina cu destinatie urbana (viteza, autonomia - toate merg in respectiva directie); nu cred ca in oras te impacteaza atat de mult coltul dreapta-sus ramas ne-baleiat de parbriz. Mai mult, ce sa vezi, solutia de un singur stergator a avut si un model emblematic (chiar over-engineered, am putea spune) - Mercedes W124:



Din perspectiva mea, este o masina corecta, cu tot ce are nevoie un sofer ne-pretentios pentru a ajunge din A in B la costuri minime (in unele cazuri chiar zero).

Eu as vrea sa vad un produs facut de voi (ca la pretentii pe bani putini nu ne intrece nimeni)...

« Ultima Modificare: 24.Mar.2021, 10:17:53 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #222 : 24.Mar.2021, 10:02:12 a.m. »
De aceea nu se fac lucruri de calitate pentru romani. Pentru ca i-am invatat pe cei care ne vand diverse chestii cu gandirea asta:"las-o ma ca merge asa". Nu este in regula. Dar ce? 9000 euro cresc in pom?
Daca vrei sa te simti mai "bine" am putea spune ca e varianta de 3500 USD care iese pe poarta fabricii la chinezi.
La banii aia chiar n-ai ce pretentii sa mai emiti.  :-))
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ...

Re: Despre Dacia
« Răspuns #223 : 24.Mar.2021, 10:08:02 a.m. »
Mie nu-mi vine sa dau niste bani pe o masina care de noua are hibe prin care se exploateaza aceasta mentalitate paguboasa. Indiferent cat de mult sau putin costa. Daca constat aceste hibe DUPA ce o cumpar...aia e. Am luat-o, am luat-o. Dar nu accept , la cumparare, ideea de "las-o ma ca merge asa". Ma rog, parerea mea...
Pai nu te obliga nimeni sa o cumperi.

@shpeedy Nu mi-e doar de coltul stanga sus, ci de toata partea stanga, foarte importanta pentru vizibilitatea laterala la treceri de pietoni. Daca n-ar fi programul Rabla, nu s-ar prea inghesui nimeni sa o ia la 17k euro, pretentiile fiind deja altele. Renault/Dacia stie asta si profita la maxim. Probabil vor corecta micile deficiente la un eventual facelift ulterior.

 
The following users thanked this post: vali22

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #224 : 24.Mar.2021, 10:53:02 a.m. »
Pai nu te obliga nimeni sa o cumperi.

Exact!

@shpeedy Nu mi-e doar de coltul stanga sus, ci de toata partea stanga, foarte importanta pentru vizibilitatea laterala la treceri de pietoni.

Scuze, era vorba de dreapta-sus problema de vizibilitate - sansele sa-ti vina de acolo, de sus, un pieton sunt destul de mici... Oricum, dupa experienta SX-ului, care - datorita stalpilor din partea din fata (intre pilonul A si usa fata) - ma obliga sa fiu mai atent, indraznesc sa spun ca fiecare masina poate avea hibe de vizibilitate (singurele care n-ar avea ar fi cele care ar permite o vedere panoramica, ceea ce vine ori cu costuri mai mari, ori cu probleme de siguranta).

Daca n-ar fi programul Rabla, nu s-ar prea inghesui nimeni sa o ia la 17k euro, pretentiile fiind deja altele.

N-as fi asa sigur, in conditiile in care in acest moment nu exista vreun alt model care sa satisfaca cererea. Daca pretentiile nu-si gasesc un corespondent intr-un produs oferit pe piata, atunci vad doua posibilitati - pretentiile se pastreaza, cu riscul de a nu fi satisfacute pentru o perioada mai mica / mai mare de timp SAU se pot adapta la ce se gaseste pe piata.

Dupa disparitia eUP/CitigoEV, primul EV mai ieftin ar fi Smart Forfour EQ - 23K Euro pret de pornire. Da, are putere aproape dubla (de vazut cat de utila este asta cand mergi bara la bara printr-un oras aglomerat), dar si autonomie aproape la jumatate. In plus, la cei 23K Euro nu ai unele dintre dotarile in standard ale Spring-ului.

Deci, despre ce vorbim?

Renault/Dacia stie asta si profita la maxim. Probabil vor corecta micile deficiente la un eventual facelift ulterior.

Ca multe alte chestii din lumea asta, si Renault/Dacia este pana la urma o afacere. O afacere - chiar daca unii nu inteleg asta - trebuie sa genereze bani (bineinteles in cadrul legal din arealul in care activeaza - daca unora li se pare imoral si asa, este strict problema lor). Pana la urma, daca vor iesi sau nu bani (pentru a compensa vreo 8 mld. Euro pierdute anul trecut) doar piata o va putea spune...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ...

Re: Despre Dacia
« Răspuns #225 : 24.Mar.2021, 01:45:04 p.m. »
Deci, despre ce vorbim?
Vorbim de 6k euro diferenta la pret :).
 

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #226 : 24.Mar.2021, 01:57:05 p.m. »
Minim 6k Euro...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Despre Dacia
« Răspuns #227 : 24.Mar.2021, 02:06:51 p.m. »
Scuze, era vorba de dreapta-sus problema de vizibilitate - sansele sa-ti vina de acolo, de sus, un pieton sunt destul de mici... Oricum, dupa experienta SX-ului, care - datorita stalpilor din partea din fata (intre pilonul A si usa fata) - ma obliga sa fiu mai atent, indraznesc sa spun ca fiecare masina poate avea hibe de vizibilitate (singurele care n-ar avea ar fi cele care ar permite o vedere panoramica, ceea ce vine ori cu costuri mai mari, ori cu probleme de siguranta).

In coltul din dreapta sus sunt de regula semafoarele si majoritatea celorlalte indicatoare de circulatie plasate vertical.
Cu SX4 ai perfecta dreptate, miscarea capului, gatului sau chiar a trunchiului a devenit pentru mine o gimnastica necesara pentru asigurarea vizibilitatii in habitaclu.

In ceea ce priveste vanzarile, eu ma situez in partea super-optimista pentru producator (se baga puternic la comenzi "livratorii") dar, vorba lui Farfuridi, "mi-e frica de tradare", adica de insuficienta capacitate de incarcare. Urmata ulterior de o supraincarcare a cablurilor subterane de distributie urbana a energiei electrice. :inteligent:
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline ...

Re: Despre Dacia
« Răspuns #228 : 24.Mar.2021, 02:16:30 p.m. »
Cred ca multi o vor incarca acasa peste noapte, cand e mai libera reteaua.

Indicatoarele/Semafoarele le vezi de la distanta si nici nu sunt in miscare (decat daca esti BRomania :-q). :)
 

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #229 : 24.Mar.2021, 02:44:04 p.m. »
Daca ai vizionat atent clipul cu Dacia Spring ai sesizat ca la un moment dat zic baietii aia ca în China modelul Spring va costa 3500 USD.

Arata-mi si mie, rogu-te, in care filmulet se spune chestia asta. Recunosc ca mi-a scapat...

Eu am gasit asta cu privire la K-ZE:

This new small car with crossover proportions is available from 61,800 yuan ($8,650) to 71,800 yuan ($10,050) after incentives, which is a very attractive price point.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X