Autor Subiect: Despre Dacia  (Citit de 30048 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline remarque

Re: Despre Dacia
« Răspuns #20 : 01.Oct.2020, 10:46:24 a.m. »
Mie-mi dă cu virgulă la TCe 100 ECO-G Renault.

Covârșitoarea majoritate a motoarelor pe benzină turbo sunt GDI. Există și MPI-uri turbo dar sunt rarități. Dacă e cazul putem discuta și de ce.
Așa că TCe 100 ECO-G e un mândru motor în 3 cilindri ce are extrem de probabil injecție directă.

Majoritatea instalațiilor pe gaz sunt pentru MPI-uri. Există și instalații pe gaz pentru GDI dar sunt mai rare. Am citit ce spun unii specialiști auto ce nu recomandă instalațiile pe gaz pe motoarele GDI.

Asta nu înseamnă că un motor GDI nu poate merge pe gaz. Poate merge dar cu efecte dramatice în scăderea fiabilității.
« Ultima Modificare: 01.Oct.2020, 11:04:37 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #21 : 01.Oct.2020, 11:37:00 a.m. »
Pai si ascutitoarea o schimbi dupa 4-5 ani ca nu mai ascute bine creioanele.
In economia de consum de acum, fiabilitatea este gândita direct proportional cu perioada de garantie a masinii.

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22

Offline remarque

Re: Despre Dacia
« Răspuns #22 : 01.Oct.2020, 11:56:12 a.m. »

De exemplu:

Se pune la rubrica de comentarii de aici o întrebare: 
Ionut
February 26, 2017
„Buna,
Daca montez instalatie GPL pe noul Tucson 1,6 T-GDI, la ce probleme credeti ca ma expun?
Am vazut ca se practica instalatia GPL in tari ca Germania, Franta, Italia, etc. Chiar sunt montate de catre dealeri la cumpararea masini….
Multumesc”


Răspuns:
Turatiimaster (Robert Adam)
February 26, 2017
„Eu nu recomand, va expuneti teoretic la multe, inclusiv la distrugerea completa a motorului. Stiu, exista instalatii dedicate pentru injectie directa, dar am eu niste baieti care au pus pe motorizari de acest tip instalatii omologate si autorizate si la sub 50 000 km se uita la ele si motoarele sunt pe covor.”



Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre Dacia
« Răspuns #23 : 01.Oct.2020, 12:53:20 p.m. »
Eu de fapt nu sunt neapărat adeptul Gpl. La cât merg eu, maxim 10000/an, cu tot cu concediu, nu este o necesitate. Însă ținând cont de postările anterioare cred că nu este o soluție tehnică viabilă și fiabilă. Nu sunt așa tehnic. Pe mine mă încântase faptul că ai 10 cp în plus și că e pus din fabrică. Dar în condițiile astea îmi schimb opinia...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline Vecchio

Re: Despre Dacia
« Răspuns #24 : 01.Oct.2020, 01:21:08 p.m. »
Trebue sa fi prost cu diploma sa-ti achizitionezi dacia cand exista hyundai sau chiar kia.
Kia am avut, Hyundai am folosit, dar dacă Sandero Stepway 0,9 TCe ar fi avut cutie automată nu aș fi renunțat la el pentru Vitara, chiar și fără 4x4. Și oricum, a rămas în familie, lângă un BMW X3.
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 

Offline dthem

Re: Despre Dacia
« Răspuns #25 : 01.Oct.2020, 01:37:58 p.m. »
TCE 100 nu are injecție directa.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: remarque

Offline remarque

Re: Despre Dacia
« Răspuns #26 : 01.Oct.2020, 01:47:35 p.m. »
Ai dreptate. În acest caz soluția GPL e OK și eroarea îmi aparține. Și oricum ar fi interesant de văzut cum s-a instalat turbo pe MPI, nu e ceva uzual.
Și alții zic la fel (MPI).

« Ultima Modificare: 01.Oct.2020, 02:08:54 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline dthem

Re: Despre Dacia
« Răspuns #27 : 01.Oct.2020, 02:46:27 p.m. »
Grupul Renault are de mult motoare MPI turbo. Nu mi se pare foarte interesantă soluția din punct de vedere tehnic.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #28 : 01.Oct.2020, 08:00:43 p.m. »
A noter que contrairement à son prédécesseur, il dispose désormais d’une injection directe.

Pe de alta parte, producatorii de instalatii GPL au in oferta lor sisteme dedicate motoarelor cu injectie directa...

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Despre Dacia
« Răspuns #29 : 01.Oct.2020, 08:06:57 p.m. »
După cum am mai zis...nu cred că există un motor mai bun decât cel de Renault, care sa funcționeze atât de bine in combinatia cu GPL

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Go Terios!!!:)