Autor Subiect: Despre Dacia  (Citit de 30073 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre Dacia
« Răspuns #140 : 16.Dec.2020, 12:13:54 p.m. »
Cam asta este ideea. Nu mai este masina ieftina de care se face atata "tam-tam"...Daca vrei una dotata bine trebuie sa cauti adanc in buzunar...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #141 : 16.Dec.2020, 12:25:44 p.m. »
Unde e teapa? Cum comparati?

Eu as compara:
- Sandero Stepway Essential vs Ignis 2WD GL (12,050 Euro vs 11,920 Euro);
- Sandero Stepway Comfort vs Ignis 2WD GLX (12,950 Euro vs 14,650 Euro);
- Sandero Stepway Comfort CVT vs Ignis 2WD GLX CVT (14,050 Euro vs 15,990 Euro);
- Sandero Esential 90 vs Swift Cool (10,750 Euro vs 12,600 Euro) - aici s-ar mai adauga si AC-ul manual pe Sandero;
- Sandero Comfort 90 vs Swift Passion (11,850 Euro vs 13,600 Euro);
- Sandero Comfort CVT vs Swift Passion CVT (12,950 Euro vs 16,200 Euro) - pentru echilibrare, aici ar trebui sa bifezi cam toata lista de optionale, ce nu cred ca va depasi 1,800 Euro.

Acuma, comparatia cu Vitara nu cred ca-si are locul - Vitara/S-Cross se compara cu Duster (n-ai cum s-o compari si cu Sandero, si cu Duster).

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

« Ultima Modificare: 16.Dec.2020, 12:56:31 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: toma

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #142 : 16.Dec.2020, 12:57:52 p.m. »
... pentru echilibrare, aici ar trebui sa bifezi cam toata lista de optionale...

...la Sandero ma refeream
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Vecchio

Re: Despre Dacia
« Răspuns #143 : 16.Dec.2020, 01:10:05 p.m. »
Am făcut comparația între noul sandero stepway și cel cumpărat de mine acu 3 ani, în aceeași configurație. Diferența e de doar 350 EU, not big deal!
În toate evaluările externe, Vitara era in aceeași grupă cu Duster. Poți compara Virtara cu Sandero, dar nu fac parte din aceeași grupă.
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #144 : 16.Dec.2020, 01:16:17 p.m. »
Ma refeream la colegii care vad teapa...

LE: pai daca nu fac parte din aceeasi clasa/categorie de masini, care este rostul (si valabilitatea) comparatiei?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
« Ultima Modificare: 16.Dec.2020, 01:26:26 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline toma

Re: Despre Dacia
« Răspuns #145 : 16.Dec.2020, 01:42:37 p.m. »
Eu cred ca cei de la Dacia stiu foarte bine unde se situeaza in piata in privinta a ce ofera masina constuita de ei. Prin urmare vor pune pretul maximal care sa ii mentina competitivi. Nu va fi "pomana" de ieftina dar nici nu cred ca va fi mai scumpa decat ce ofera in comparatie cu ceilalti producatori.

  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Online ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #146 : 16.Dec.2020, 02:15:45 p.m. »
Si totusi plini de "obiectivitate" am ajuns sa comparam motorul de 0.9 TCe cu 1.2 Dualjet de la Ignis.
Hai sa vedem care face primul 200k de km fara "doctori" si mai vorbim dupa.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22, Costique

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #147 : 16.Dec.2020, 02:35:21 p.m. »
De la un cunoscator intr-ale auto, ma asteptam sa stie ca pe noua generatie se afla noul motor 1.0 tce (acelasi de pe noul Clio/noul Captur, pentru suferinzii de mania persecutiei)...

Dar chiar si asa, nu probleme de rezistenta retin sa i se fi reprosat vechiului 0.9 tce - mai degraba de vibratii/de zgomot (inerente la un moment pentru motoarele 3-in-linie, mai dificil de echilibrat decat 4-in-linie)...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Online ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #148 : 16.Dec.2020, 02:39:58 p.m. »
Tot o râsnita în 3 cilindri este - cam asta am vrut sa subliniez.
Iar într-unul din clipurile de promovare, s-a insistat chiar pe faptul la ca relanti are vibratii - cu toate tampoanele alea supradimensionate care cica mai preiau din parkinson.
Ma rog, e fix chestie de gusturi, mie unul nu-mi place motorul ala - nu mai vorbim de faptul ca tot blocul motor e din aluminiu, iar camasile pistoanelor sunt din "mamaliga".
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline shpeedy

Re: Despre Dacia
« Răspuns #149 : 16.Dec.2020, 02:47:34 p.m. »
Nu e mai prastie decat celelalte 3-in-linie turbo de 0.9-1.0 disponibile actualmente pe piata (inclusiv de la Suzuki, daca ar mai fi reusit sa-l faca compliant cu ultimele standarde WLTP)...

Am condus si 0.9 tce pe Logan MCV, si 1.0 tce pe noul Captur - sunt motoare ok.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X