Autor Subiect: Despre Dacia  (Citit de 30072 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre Dacia
« Răspuns #120 : 12.Dec.2020, 07:39:22 p.m. »
Din setări de la YouTube?
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre Dacia
« Răspuns #121 : 12.Dec.2020, 08:21:39 p.m. »
Am reusit. Vad ca neamtul nu o critica prea tare. Si nu cred ca poate fi acuzat ca ar fi partinitor si ca ar fi platit de Dacia. Mi-a dat de gandit.
O sa merg sa fac un test-drive cand va fi posibil... Sa o vad si simt pe viu. Poate ma"lipesc" sa mi-o lase la un test mai lung pentru ca firma unde fac service-ul la SX4 este si dealer Dacia.....
PS: Scuze @toma nu am putut sa lipesc mesajele fiindca a trecut mult timp intre ele.
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Online ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #122 : 12.Dec.2020, 10:46:49 p.m. »
@vali22, poti urma pasii de mai jos





PS: ups, abia dupa ce am postat am vazut ca mai exista si pagina urmatoare pe topic, eu dadusem click pe mentions si m-a directionat cu o pagina în urma.
Sper sa fie totusi util altora.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Online ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #123 : 12.Dec.2020, 11:21:37 p.m. »
Hai s-o fac eu praf, ca tot sunt considerat "bad boy".

1) portbagajul e o gluma proasta, nu înteleg la ce e buna marja aceea de peste 5-6 cm suplimentari peste roata de rezerva, spatiu care putea fi folosit pentru un volum util mai mare.



Apoi, plasticul de pe haion nu înteleg de ce are forma aia de cocoasa, daca tot nu au îmbracat complet capota, atunci la ce e bun sa aiba grosimea aia de peste 10 cm, care iarasi "fura" din volumul util?



2) interiorul e cam de cosmar, mai ales daca ai ghinionul sa stai pe bancheta din spate si ai peste 1,80.



Sa nu cumva sa dea soferul peste ceva limitatoare de viteza ca risti sa-ti spargi capul sau mai degraba sa îndoi plafonul.



Nu mai vorbim de faptul ca stai efectiv cu genunchii în rinichii soferului si cu gleznele în bara de metal de la baza scaunului, iar în caz de accident în mod sigur nu iesi întreg de acolo.

N-am înteles ce rol are gaura aia de pe portiera spate, se vede la un moment dat aici


Daca este "child lock" atunci decupajul ala mi se pare supradimensionat si de prost gust; ce se întâmpla daca pruncul în vârsta de 2-3 ani îsi vâra degetul pe care-l tine de obicei în gura în fanta aia?

3) locul soferului iar este o gluma proasta, tetiera aia este extrem de incomoda, iar în caz de accident în proportie de 100% va cauza fractura craniana sau cel putin dislocare de vertebre, as paria pe faptul ca mai mult de 3 stele NCAP nu va lua tocmai pe acest considerent - e de urmarit.



4) Bordul.....spartan si aglomerat.

Suportul ala de smartphone atunci când este folosit ascunde accesul la mufa USB si cauzeaza în opinia mea si o distragere a atentiei soferului si obturare a vizibilitatii în acelasi timp.


Imperfectiuni..... cea mai vizibila care sare în ochi este linia bordului în prelungirea torpedoului.
Daca de noua arata asa sunt curios cum arata dupa vreo 2 ani de utilizare, când "se mai lasa".



Cam astea ar fi la rece ceea ce am observat eu în seara asta, dupa ce am urmarit clipul - obosit fiind.
Ceea ce mi se pare neprofesionist în prezentare este ca nici macar nu a ridicat capota compartimentului motor, sa vedem si noi cum arata cea mai importanta parte a masinii.

PS: masina este clar în targetul de oameni cu posibilitati financiare reduse.
Pe locurile din spate nu prea poti transporta adulti, cel mult copii pâna în 12-13 ani care încap în spatiul ala strâmt si incomod.
Asta daca nu-ti pasa de ei în cazul unui eveniment nefericit - caz în care nu prea-i vad scapând cu rani minore.
De la o masina de genul asta m-as fi asteptat la un spatiu mai generos pe bancheta din spate macar pe înaltime, dar se vede treaba ca este exact la fel de incomoda ca si Clio - în care m-am urcat acum 8 ani si a trebuit sa stau cocosat în conditiile în care am 1,86.


« Ultima Modificare: 12.Dec.2020, 11:44:05 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre Dacia
« Răspuns #124 : 12.Dec.2020, 11:47:40 p.m. »
Citind  ce ai scris îmi dau seama că trebuie să fiu mult mai atent la detalii. Mulțumesc.
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Online ntire2000

Re: Despre Dacia
« Răspuns #125 : 12.Dec.2020, 11:58:36 p.m. »
Un detaliu care mi-a scapat în ultima poza, aceea cu torpedoul.
Daca scaunul soferului este dat în spate ca sa încapa prezentatorul care are 1,90 si fura astfel din spatiul pasagerului din spate, atunci va rog sa observati cât spatiu ofera masina pentru pasagerul din dreapta fata.
In conditiile în care cel din spate sta cât de cât comod, pasagerul de pe "locul mortului" sta efectiv cu genunchii în bord daca nu este mai "maruntel" de statura.
La cum arata pe interior, masina asta este numai buna pentru Asia, unde majoritatea sunt mai mici de statura si slabi.
Am avut Opel Agila - sor'sa lui Wagon R si parca era mai spatioasa decât Sandero asta.

PS: vali22, chiar astept sa mergi la un drive test si sa ne spui dupa aceea opiniile tale pe viu - ca asa dintr-o vizualizare a unui clip poate vedem realitatea mai deformata decât este.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22

Offline Bobi

Re: Despre Dacia
« Răspuns #126 : 13.Dec.2020, 07:18:31 a.m. »
Sa mai demontez cateva minusuri relatate de ntire2000.
1. Nu podeaua e mai inalta ci oala e mai adanca ca sa incapa rezervorul de GPL.
2. In cocoasa aia se gaseste servomotorul pentru deschidere haion.
3. Tetiera este chiar una buna, iti tine capul rezemat, exact ce este important in caz de tamponare din spate.
4. Nu toti avem peste 1.90 cm sa ne deranjeze spatiul din spate, cu toate ca individul sta drept si nu asezat pe spatar, de aceea atinge putin cu freza de plafon.
5. Gaurica este pentru butonul de child lock, ti se pare mare din cauza unghiului filmarii.
6. Bordul e la fel de spartan ca la Ignis, cu toate ca nu e chiar masina cu cel mai naspa interior.
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Despre Dacia
« Răspuns #127 : 13.Dec.2020, 09:49:20 a.m. »
...
2. In cocoasa aia se gaseste servomotorul pentru deschidere haion....
Ce servomotor ca hayonul se deschide manual nu automat?
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline NicNic

Re: Despre Dacia
« Răspuns #128 : 13.Dec.2020, 09:52:23 a.m. »
...
2. In cocoasa aia se gaseste servomotorul pentru deschidere haion....
Ce servomotor ca hayonul se deschide manual nu automat?

Viitor.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Bobi

Re: Despre Dacia
« Răspuns #129 : 13.Dec.2020, 09:58:08 a.m. »
Bine, electromagnet.