Hai s-o fac eu praf, ca tot sunt considerat "bad boy".
1) portbagajul e o gluma proasta, nu înteleg la ce e buna marja aceea de peste 5-6 cm suplimentari peste roata de rezerva, spatiu care putea fi folosit pentru un volum util mai mare.
Apoi, plasticul de pe haion nu înteleg de ce are forma aia de cocoasa, daca tot nu au îmbracat complet capota, atunci la ce e bun sa aiba grosimea aia de peste 10 cm, care iarasi "fura" din volumul util?
2) interiorul e cam de cosmar, mai ales daca ai ghinionul sa stai pe bancheta din spate si ai peste 1,80.
Sa nu cumva sa dea soferul peste ceva limitatoare de viteza ca risti sa-ti spargi capul sau mai degraba sa îndoi plafonul.
Nu mai vorbim de faptul ca stai efectiv cu genunchii în rinichii soferului si cu gleznele în bara de metal de la baza scaunului, iar în caz de accident în mod sigur nu iesi întreg de acolo.
N-am înteles ce rol are gaura aia de pe portiera spate, se vede la un moment dat aici
Daca este "child lock" atunci decupajul ala mi se pare supradimensionat si de prost gust; ce se întâmpla daca pruncul în vârsta de 2-3 ani îsi vâra degetul pe care-l tine de obicei în gura în fanta aia?
3) locul soferului iar este o gluma proasta, tetiera aia este extrem de incomoda, iar în caz de accident în proportie de 100% va cauza fractura craniana sau cel putin dislocare de vertebre, as paria pe faptul ca mai mult de 3 stele NCAP nu va lua tocmai pe acest considerent - e de urmarit.
4) Bordul.....spartan si aglomerat.
Suportul ala de smartphone atunci când este folosit ascunde accesul la mufa USB si cauzeaza în opinia mea si o distragere a atentiei soferului si obturare a vizibilitatii în acelasi timp.
Imperfectiuni..... cea mai vizibila care sare în ochi este linia bordului în prelungirea torpedoului.
Daca de noua arata asa sunt curios cum arata dupa vreo 2 ani de utilizare, când "se mai lasa".
Cam astea ar fi la rece ceea ce am observat eu în seara asta, dupa ce am urmarit clipul - obosit fiind.
Ceea ce mi se pare neprofesionist în prezentare este ca nici macar nu a ridicat capota compartimentului motor, sa vedem si noi cum arata cea mai importanta parte a masinii.
PS: masina este clar în targetul de oameni cu posibilitati financiare reduse.
Pe locurile din spate nu prea poti transporta adulti, cel mult copii pâna în 12-13 ani care încap în spatiul ala strâmt si incomod.
Asta daca nu-ti pasa de ei în cazul unui eveniment nefericit - caz în care nu prea-i vad scapând cu rani minore.
De la o masina de genul asta m-as fi asteptat la un spatiu mai generos pe bancheta din spate macar pe înaltime, dar se vede treaba ca este exact la fel de incomoda ca si Clio - în care m-am urcat acum 8 ani si a trebuit sa stau cocosat în conditiile în care am 1,86.