Autor Subiect: Suzuki Across  (Citit de 39807 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: Suzuki Across
« Răspuns #30 : 08.Iul.2020, 06:26:43 p.m. »
De obicei se renunta la calitatea materialelor de interior si la alte lucruri mai putin vizibile la inspectia vizuala, lucrurile constatate cu mai putina placere de noi, noii posesori de Suzukiuri noi (sic!). Adica: insonorizare, vopsea/lac, parbriz, boxe, claxon (vad ca pe multi i-a deranjat asta) lista nefiind nici pe departe exhaustiva.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Across
« Răspuns #31 : 08.Iul.2020, 06:35:17 p.m. »
Deci au să fie două linii de producție separate, nu? Una unde se vor face Suzuki RAV4 și alta unde se vor fabrica Toyota Across... sau invers, nu contează.

Sau... volanul de la Suzuki o să facă toată diferența de cost (ajutat un pic și de bara față, evident)! Sau dau garanție mai mică, deși ar fi greu de înțeles asta de către consumatori.

Părerea mea e că la 40k e un (ca să citez presa de specialitate) pariu riscant pentru Suzuki, cel puțin la nivel european, având în vedere cu ce prețuri au obișnuit piețele pe-aici.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline Dogy

Re: Suzuki Across
« Răspuns #32 : 08.Iul.2020, 06:49:02 p.m. »
Depinde unde se va fabrica, in primul rand.
Si sigur se va mai taia din calitate la unele materiale - mai un plastic, mai o tapiterie, mai un arc...
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Across
« Răspuns #33 : 08.Iul.2020, 06:55:04 p.m. »
Păi RAV4 PHEV nu se fabrică decât în Japonia. Sau cel puțin eu așa am găsit. Oare să se fabrice Across în altă parte? Ar avea sens? O fi fezabil d.p.d.v. economic?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline steph

Re: Suzuki Across
« Răspuns #34 : 09.Iul.2020, 02:14:06 a.m. »
Din experienta altor parteneriate din trecut gen tripletii Aygo, C1, 107 banuiesc ca diferentele vor fi minore si diferenta de pret modica. Ar fi mai scump sa produci o masina in doua standarde de calitate complet diferite si oricum nu cred ca Toyota si-ar canibaliza Rav.ul care se vinde destul de bine.

Suzuki nu cred ca spera la mari vanzari tinand cont de nisa de pret in care joaca. Singurul scop e tragerea emisiilor in jos pe tot brandul. Intrebarea mea este, ce a dat Suzuki la schimb? Ca motorul de 1.2 nu cred ca e suficient. Poate o portita deschisa pe piata din India?
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Across
« Răspuns #35 : 09.Iul.2020, 06:05:59 a.m. »
Ia vezi despre Toyota Glanza, ce poți afla?

Recapitulând, dacă Across va fi la paritate 1:1 cu RAV4 (sau foarte aproape), de ce l-aș cumpăra? Înțeleg perspectiva producătorului, că are nevoie de un vehicul cu emisii foarte mici de CO2, dar oare nu e prea scump să ții stoc de așa ceva, doar pentru asta? Mai bine plătești “amenda” la coana UE pentru gramele în plus și tot acolo ești.

În altă ordine de idei, am urmărit review-uri ale RAV4 Prime (că așa-i zice la PHEV în US)... pentru echivalent 40k EUR și peste 300 cai putere nu prea impresionează.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline steph

Re: Suzuki Across
« Răspuns #36 : 09.Iul.2020, 10:24:34 a.m. »
Pai asta zic ... un baleno pe un rav? Nu e prea combinatie pentru Toyota :)
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Dogy

Re: Suzuki Across
« Răspuns #37 : 09.Iul.2020, 11:24:42 a.m. »
Poate e pur si simplu un gest de solidaritate japoneza, facut de al doilea cel mai mare producator auto mondial in fata unui mic producator japonez aproape de nisa. Pe japonezi chiar ii vad in stare de asa gesturi. Nu cred ca-si face Toyota griji de canibalizarea RAV 4 prin Across.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline ccris

Re: Suzuki Across
« Răspuns #38 : 09.Iul.2020, 11:26:22 p.m. »
Poate-l fabrica Suzuki in EU? Fara taxe de import ar fi mai rezonabil pretul...ar putea face si versiuni de echipare diferita de Toyota, din aceeasi fabrica


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Across
« Răspuns #39 : 12.Iul.2020, 05:30:12 p.m. »
Din materialele puse la dispoziție prin intermediul media (a se citi ”poze”) de Suzuki ar reieși, în afară de modificările absolut evidente la masca față și faruri, că:
  • nu știm cu ce tip de conector de încărcare va veni pentru piața europeană și nici puterile maxime acceptate - adică timpul de încărcare cel mai scurt (de la 10% la 100%, să zicem) m-ar fi interesat
  • Across nu are 360view și nici potențiometrul pentru reglarea intensității iluminatului bordului
  • Across nu are HUD (e drept, nu-mi dau seama precis dacă RAV4 va avea, cel puțin pe piața europeană). În unele filmulețe americane are
  • Across are o altă oglindă retrovizoare interioară, aparent ceva mai rudimentară
  • Across nu pare a avea scaune ventilate
  • Across nu pare a avea butonul de selecție al modurilor de deplasare (NORMAL; SPORT; etc) iluminat.
  • Across nu pare a avea vreun iluminat ambiental
  • Across nu pare a avea scaun șofer ajustabil electric și cu memorie
  • Across pare a avea un sistem de sunet mai puțin ... pretențios
  • Aș mai afirma și că Across nu va avea ca opțiune trapa (panoramică sau nu)

Făcând o concluzie aici - sunt suficiente indicii să credem că va fi preț mai mic la Across, având în vedere că este un RAV4 mai de #saraki, așa*. Eu unul evaluez o posibilă achiziție pentru 2021 (pentru că, evident, sunt #sarak), mai ales dacă va mai fi programul Rabla Plus și guvernul de-atunci va menține nivelul subvenției pentru vehicule hibride, versiunea de se bagă în priză, cel puțin la același nivel cu cel de-acum. Desigur, sănătoși să fim, că mai e mult...


*afirmație bazată integral pe baza fotografiilor publicate de Suzuki, găsibile în toate articolele de pe net. Nu am motive să cred că în materialul de presă au prezentat altceva decât echiparea de top... nu văd de ce ar face așa ceva.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 
The following users thanked this post: enicky, Dogy