Autor Subiect: Suzuki Across  (Citit de 39812 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Suzuki Across
« Răspuns #140 : 07.Feb.2021, 04:19:22 p.m. »
https://global.toyota/en/newsroom/toyota/32758042.html

Se fabrica într-o singura fabrica din  lume, Nagakusa, Japonia. Americanii se plâng ca lor le dau doar 5000 de unități la vanzare...

"The RAV4 Prime, a plug-in hybrid offering about 42 miles of all-electric range, is built exclusively at the TICO (Toyota Industry Corporation) Nagakusa plant in Japan. "

https://electrek.co/2020/06/30/toyota-cuts-output-of-rav4-prime-plug-in-hybrid-for-us/#:~:text=The%20RAV4%20Prime%2C%20a%20plug,Corporation)%20Nagakusa%20plant%20in%20Japan.

Across este NUMAI PHEV si se vinde exclusiv in Europa.

Cititi si Wiki, la final.
Foarte interesant despre ce fac suedezii (din cate stiu Moose test este testul de evitare al elanului- animalul):

"Safety
In September 2019, Teknikens Värld ran both the gasoline and hybrid versions of the RAV4 on the moose test, where both vehicles failed. The testers noted "dangerous behavior" on the cone course, and that the electronic stability control "engaged very late", causing both vehicles to hop up on their outer tires multiple times during the test.[81][82] In response of Teknikens Värld allegations Toyota issued a software update. In January 2020, Teknikens Värld retested the model[83] giving it a passing mark.[84]"

https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_RAV4
« Ultima Modificare: 07.Feb.2021, 04:40:31 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Across
« Răspuns #141 : 07.Feb.2021, 09:59:58 p.m. »
Eh.. se pare că versiunea PHEV de RAV4 suge o ceapă la ”testul elanului”. Având în vedere că sigla de Suzuki nu aduce mare contribuție sistemului de stabilitate, putem concluziona că ”așa face toate”, recte și Across. 50k EUR well spent!

Suzuki parcă a plătit taxa de jmeker și a folosit ca sistem de control electronic al stabilității chiar ESP pe autovehiculele proprii, Toyota are propriul sistem, adică VSC. Poate o conta și asta undeva.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki Across
« Răspuns #142 : 07.Feb.2021, 10:52:07 p.m. »
O sa înlocuiasca jantele cu altele cu diametru mai mic si o sa puna anvelope mai înalte.
Asa o sa vedem ditamai masina cu jante de 16 si anvelope cu înaltime 70.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Suzuki Across
« Răspuns #143 : 08.Feb.2021, 12:30:00 a.m. »
Cititi si Wiki, la final.
  Da, acum e altceva. Seamana bine caroseriile!
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Across
« Răspuns #144 : 08.Feb.2021, 08:15:05 a.m. »
O sa înlocuiasca jantele cu altele cu diametru mai mic si o sa puna anvelope mai înalte.
Asa o sa vedem ditamai masina cu jante de 16 si anvelope cu înaltime 70.
Cred că o să prefere în continuare să derapeze necontrolat cu spatele, fără să intervină VSC, decât să schimbe jantele și anvelopele. Părerea mea!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki Across
« Răspuns #145 : 08.Feb.2021, 08:20:12 a.m. »
Problema cea mai mare nu e spatele, e cea care se vede din poze - faptul ca janta fata e de-a dreptul pe asfalt.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline jupanul1

Re: Suzuki Across
« Răspuns #146 : 08.Feb.2021, 08:23:49 a.m. »
Nu mi-s specialist, dar îmi pare că o anvelopă cu flanc mai înalt se va “dejanta” mult mai ușor și/sau va genera probleme de stabilitate mai mari. În fine, nu mai perorez pe tema asta, sper doar să se rezolve.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Suzuki Across
« Răspuns #147 : 08.Feb.2021, 09:03:21 a.m. »
Au făcut un update de soft si au trecut testul in Ianuarie 2020. Vad noul RAV4 destul de des in Suedia. Dar sunt toate numai variantele simple sau mild hybrid, ca la Suzuki.
Cat despre flancul cauciucului, eu am la mașină numai cauciucuri XL. Te tine bine si circuli pe autostrada cu 130 având roata dezumflata, cum am făcut eu. Fără sa știu, bineînțeles...

Un articol interesant (nu e numai RAV4 cel care poarta sigla Suzuki, si Corolla mai nou!). Folosiți traducerea google, funcționează decent.

https://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20210108/toyota-rav4-och-suzuki-across-lika-som-bar/

Nu știam ca Suzuki are peste 50% din piața indiana...

PS: Prețul înregistrat in Suedia la oficiul de taxe si impozite este de 529.000 Sek, cam 52.630 euro. Pentru stabilirea taxelor.
« Ultima Modificare: 08.Feb.2021, 09:24:16 a.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki Across
« Răspuns #148 : 16.Feb.2021, 11:44:23 p.m. »
Across la doar 50k de euro si ceva maruntis....

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline steph

Re: Suzuki Across
« Răspuns #149 : 17.Feb.2021, 04:53:57 a.m. »
O sa înlocuiasca jantele cu altele cu diametru mai mic si o sa puna anvelope mai înalte.
Asa o sa vedem ditamai masina cu jante de 16 si anvelope cu înaltime 70.

Fix invers.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14