0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Am fost nevoit să schimb ambreiajul după 30 000 km (trei ani de la prima inmatriculare).
Am fost nevoit să schimb ambreiajul după 30 000 km (trei ani de la prima inmatriculare). După opinia mea uzura prematură a ambreiajului se datorează faptului că în poziția cea mai înaltă a pedalei, fără să fie deloc apăsată, ambreiajul NU cupla ferm. Adică este vorba de un viciu ascuns. Aș dori și alte opinii. Mulțumesc.
Citat din: Isaila_B din 22.Mar.2021, 04:48:44 a.m.Am fost nevoit să schimb ambreiajul după 30 000 km (trei ani de la prima inmatriculare). 1. Mergi cu piciorul sprijinit pe pedala de ambreaj?2. La semafor tii masina in treapta 1 si ambreajul apasat in asteptarea culorii ''verde''?3. La plecarea de pe loc, turezi mult motorul pina la cuplarea completa a ambreajului?4. Ai observat nivel scazut in rezervorul de lichid de frina?5. Urci borduri pentru a-ti parca masina?6. Esti nevoit sa sa pleci des din rampa?7. Ai scapari de ulei din cutia de viteze?
Am pus întrebarea dacă ambreiajul s-ar putea să nu fie cuplat ferm, când pedala este complet liberă...
Citat din: Isaila_B din 22.Mar.2021, 11:27:51 a.m.Am pus întrebarea dacă ambreiajul s-ar putea să nu fie cuplat ferm, când pedala este complet liberă... In cazul asta, se simte patinarea ambreajului.Mergi cu masina in treapta de viteza 2 sau 3 la 2500 rpm; accelereaza brusc si daca masina-ti va fugi de sub fund, ambreajul e OK. Probleme cu ambreajul vei avea cind motorul se va tura mult iar masina abia isi va lua ''demaraj''.