Autor Subiect: Roata de rezerva, slim sau normala ?  (Citit de 2187 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline augustinionut

Roata de rezerva, slim sau normala ?
« : 11.Iun.2020, 10:00:55 p.m. »
Sunt in cautarea unei  roti de rezerva, am inteles ca la folosirea kitului de pana se distruge senzorul de presiune.

Ce dimensiuni de roata ingusta sa caut?
  • Baleno 1.2
 

Offline gabi males

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #1 : 12.Iun.2020, 12:01:30 a.m. »
Eu am optat pentru rezerva de dimensiuni normale din considerentul că, la o eventuală pană, nu am restricții de distanță sau viteză.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline smiley

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #2 : 12.Iun.2020, 10:57:46 a.m. »
iti recomand kit-ul pentru roata de rezerva slim cu tot cu cric, cheie roata, polistiren suport, piulita etc de pe siteul din ungaria : https://www.suzukialkatresz.com/
Eu am cumparat pentru Vitara de acolo si tot kitul a costat 670 lei transport inclus.

Eu am ales varianat slim pentru ca incape in spatiul dedicat rotii de rezerva.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline dthem

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #3 : 12.Iun.2020, 12:10:11 p.m. »
Eu țin o roată de iarnă de rezervă. Nu ma intereseaza spatiul pierdut din portbagaj. Cric si chestii stau in roata, am gasit un suport cu tot cu scule in targ cu 50 de lei.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline jante.otel

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #4 : 13.Iun.2020, 09:43:16 a.m. »
N-ati observat ca @augustinionut are Baleno si intreaba de rezerva slim de Baleno. Mai toti respondentii aveti Vitara.
Bietul Augustin, tot vaneaza un raspuns la intrebarea lui si ala e tot pe langa  :D (cum e de altfel si mesajul asta  ;-) )
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972
 
The following users thanked this post: augustinionut

Offline Hms

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #5 : 13.Iun.2020, 10:29:44 a.m. »
Pentru ca inca nu am reusit sa cumpar de la colegul nostru @ jante otel o janta pe care sa o tin ca rezerva pe langa kitul de pana cu care a venit masina am achizitionat si un Kit pentru vulcanizare la rece (cam ca acesta)   https://www.dedeman.ro/ro/kit-auto-vgt-pentru-vulcanizare-la-rece-anvelope-tubeless/p/1046893
 Sper ca anul asta sa ajung in tara si sa iau o janta
  • Suzuki Baleno 1.2 HYBRID B-TOP
 

Offline augustinionut

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #6 : 23.Iun.2020, 10:12:06 p.m. »
Am citit ca imperecherea senzorului de presiune se face doar la reprezentanta suzuki, asa ca m-am lecuit si am luat o janta la 52 si un cauciuc la 72 €. Maine le bag in portbagaj. 
  • Baleno 1.2
 

Offline ntire2000

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #7 : 23.Iun.2020, 10:18:15 p.m. »
Spune-ne si noua unde ai citit, ca sa râdem un pic.
Eu am schimbat un set de roti cu jante (emag) +gume (emag) si senzori (china shit from aliexpress) cu tot si a fost suficient sa merg cam 1 km ca sa "se pupe" cu computerul masinii.
Si nu eram prin preajma nici unei reprezentante.
Din contra, încerc sa le evit.... :-))
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline augustinionut

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #8 : 23.Iun.2020, 10:22:16 p.m. »
In manualul utilizatorului.
 The tire pressure monitoring system will only work with the spare tire if you bring your vehicle to an authorized SUZUKI dealer to register the ID code of the spare tire sensor.
  • Baleno 1.2
 

Offline ntire2000

Re: Roata de rezerva, slim sau normala ?
« Răspuns #9 : 23.Iun.2020, 10:25:14 p.m. »
Incearca sa o pui pe masina si daca nu citeste automat, abia atunci ai de facut o vizita.
Dar eu zic ca n-o sa fie cazul.
Pe de alta parte nu vad sensul de a echipa o roata de rezerva cu senzor de presiune care costa cât o anvelopa de entry level (sa zicem si reesapata).
Daca o sa ai de folosit anvelopa aia de doua-trei ori în existenta masinii o sa fie mult.
Am vândut masina dupa 12 ani si 200k de km si roata de rezerva n-am scos-o din locasul ei.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού