Autor Subiect: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri  (Citit de 793 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« : 20.Mai.2020, 08:16:36 a.m. »
Vreau sa mai comand scuturi pt. diferentialul fata, spate si central si alte maruntisuri.
In poza este un scut central de Odorheiu Secuiesc.

Offline rexkrokiDAU

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #1 : 20.Mai.2020, 08:17:46 a.m. »
Vreau sa mai comand scuturi pt. diferentialul fata, spate si central si alte maruntisuri.
In poza este un scut central de Odorheiu Secuiesc.

In masura in care exista posibilitati financiare, pentru a nu ingreuna masina, recomand scuturi  Rival din DurAl - se gasesc aici (foloseste selectorul pentru a ajunge la Jimny 2018-...).


Offline Cristi (XTI)

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #2 : 20.Mai.2020, 09:33:08 a.m. »
Am căutat acum și văd că nu am nicio poză cu scutul montat...  :-?

Am luat scutul central de la cei de la Odorheiu Secuiesc și este super ok - tot de la ei am avut și la precedentul Jimny și chiar a făcut treabă bună pe partea de protecție la lovituri (decente) și împotriva noroiului sau zăpezii.
E destul de greu, însă recunosc că nu mi-am făcut griji din acest punct de vedere. Așa, măsurat cu mâna când l-am luat de la ei și l-am pus în mașină (s-a nimerit să am drum în acea zonă), cred că are spre 20kg.
Jimny 2019 GLX MT Kinetic Yellow  
 

Offline enicky

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #3 : 20.Mai.2020, 10:04:09 a.m. »
Așa, măsurat cu mâna când l-am luat de la ei și l-am pus în mașină (s-a nimerit să am drum în acea zonă), cred că are spre 20kg.
   Problema cu aceste scuturi din OL este ca ruginesc bine, chiar daca spun ei ca le vopsesc in camp electrostatic, dar sunt solide ! Cat despre greutate, eu am pus mana pe cel de motor, care este mare, dar nu cred ca depaseste 10kg. E o tabla de 1,5-2mm, cu toate ca vad ca unii zic chiar 3mm, dar nu cred ca pun asemenea grosime si nici n-ar avea rost.
 Dar poate cu timpul ii pui si arcuri Mad. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID, 1.4 AllGrip Spirit
Jurnal de bord
POARTA MASCA
 

Offline shpeedy

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #4 : 20.Mai.2020, 10:30:22 a.m. »
Piata after-market de suspensii pentru Jimny, fiind un off-roader, e mult mai vasta fata de cea pentru cross-over-ele noastre... IronMan, OldManEmu...
  • 2019 Ignis Allgrip
Ex: 2007 Swift M13A and 2010 SX4 M16A 4x4; current: 2019 Ignis Allgrip K12C
Fii ca Ion!
 

Offline boga81

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #5 : 20.Mai.2020, 10:44:17 a.m. »
Yep, pentru Jimny nu merita MAD. Ai altele mult mai bune.
In general, la scuturile de Odorhei e trecuta grosimea tablei.

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline ulise

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #6 : 20.Mai.2020, 12:50:05 p.m. »
Nu cred sa aiba dif. central. Acolo ar trebuie sa fie cutia de transer, ce trebuie protejata.
A se vedea si ce protectie are rezervorul din fabrica. Precum si baia de ulei.
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline Cristi (XTI)

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #7 : 20.Mai.2020, 01:03:34 p.m. »
Într-adevăr, nu are diferențial central - practic, cutia de transfer trimite 50%-50% față-spate când este cuplat 4x4.

Așa arată pe dedesubt noul Jimny.  :inteligent:
Jimny 2019 GLX MT Kinetic Yellow  
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline ulise

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #8 : 20.Mai.2020, 01:08:29 p.m. »
Într-adevăr, nu are diferențial central - practic, cutia de transfer trimite 50%-50% față-spate când este cuplat 4x4.

Așa arată pe dedesubt noul Jimny.  :inteligent:

Da, are sistemul clasic. Cu levier de actionare.
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline f.cristi

Re: Scuturi: fata, spate, central si alte maruntisuri
« Răspuns #9 : 20.Mai.2020, 10:02:37 p.m. »
Am gresit eu, e vorba de cutie de transfer nu de diferential central.

Din punct de vedere al protectiei (nu al greutatii) care e mai bun, scutul de otel sau cel de (Dur)AL de 3-4 mm ?
La scutul de otel la Odorhei zice ca are 3 mm grosime si ca protejeaza cutia de viteze si cutia de transfer la Jimny. Eu am la Ignis scut motor din 2017 si intr-adevar pare solid, dar a ruginit destul de bine (vopseaua s-a desprins, s-a exfoliat in placarde) si nu are nici gauri de aerisire, dar nu am avut probleme, era doar o constatare.
Scuturile din AL de 3 mm pt. diferentialele fata si spate de la dealerii Suzuki costa 1850 lei bucata.
La RIVAL nu inteleg de ce sunt doua tipuri de scuturi de AL, ce le diferentiaza ?
Scutul din Odorhei vad ca protejeaza si alte matze pe acolo, inafara de cutii, chiar trece un pic si peste rezervor.
Voi ce ati alege (daca nu e vorba de bani) intre scuturile de la RIVAL si Odorhei ?