^^ Completare la mesajul lui
@shpeedy de mai sus, dupa ce am rasfoit catalogul de piese pentru care ii mulțumim lui
@sergiupapuc :
1.4T in versiunea hibrida (cod motor K14D) este diferit in foarte multe puncte de predecesorul K14C, de fapt este o reproiectare semnificativa a multor subansamble.
Turbo charger-ul este unul din subansamblele complet diferite pe K14D, codul Suzuki este 13900-53SA0 spre deosebire de 13900-86P01 pe K14C.
Iar K14C are la randul sau doua versiuni, un pic diferite la sistemul de emisii, in funcție de generația modelului 3 sau 4 (APK414-3 respectiv APK414-4). Generația este indicata de cea de-a 4 cifra din codul de model pe care il găsiți pe eticheta stapului B de la sofer. De aceea este corecta observația cuiva cum ca exista GPF si pe motor de 1.4T (produse spre final de 2019) nu numai pe 1.0T.
Exemplu: PK631MK22 este o Vitara Model generatia 3 (APK414-3) cutie manuala 6 trepte, echipare GLX, piata europeana LHD.
Edit: Si "pompa vietii" cum o numeau colegii ce au avut probleme cu zgomote la sistemul de presiune inalta al injectiei directe, este cu cod diferit la K14D fata de K14C si K10C. Interesant ca tachetul e acelasi peste tot.