Haha....Funny...
@Swithin: a intrat cu ghidonul bracat la maxim, cu banchetele spate rabatate la maxim iar eu aproape lipit de volan iar Corina aproape lipita de airbagul pasager (deci banchetele fata date cat mai in fata posibil). Nu pot sa spun exact ce senzatie "fantastica" ai cand conduci asa si cand pui frana. Toate par (si sunt) mai aproape decat trebuie
Oricum e bine ca a incaput si ea si noi simultan altfel ar fi fost ceva extraordinar de dragut sa o transport de acolo.
Si ca un mic review, in seara asta am scos-o la un test-drive prelungit si se conduce foarte bine singurele inconveniente fiind saua (care este putin cam tare pentru gustul[si posteriorul] meu) si schimbatoarele de foi Shimano RevoShift(@BigAir: ai avut dreptate) care mi-au dat putintel de furca si care presimt ca o sa zboare la cel mai apropiat semn de "finante suplimentare" pentru ceva mai fin si mai precis. In rest, suspensia OK,greutatea ei la fel,marimea este perfecta pentru lift deci nu a trebuit sa cobor si sa urc 7 etaje cu ea in brate. Manetele de frana puteau fi putin mai mari pentru un grip mai bun dar na, nu le poti avea pe toate la pretul la care am achizitionat eu jucaria.
Cu ocazia test-drive-ului am descoperit ca a mea scumpa si efemera conditie fizica incepe undeva de la 0 si tinde catre minus infinit fapt pentru care dupa ~1,5 kilometri cam gafaiam.Ori n-am stiut eu sa-mi aleg foaia si pinionul potrivit (ce sa zic si eu acum,nu?).
Adevarata provocare va fi maine dimineata cand voi pleca cu bicicleta la servici.Sa speram ca voi si ajunge
@shpeedy: Cu cat are rotile mai mici cu atat vei obosi mai repede deoarece va trebui sa pedalezi mai mult. Totul va depinde atunci de distanta pe care o vei avea de parcurs.
Mai multe informatii despre cataratorul meu gasiti aici:
http://www.sportaddict.ro/bicicleta-dhs-2642-climber-model-2011