Autor Subiect: Pe 2 roti  (Citit de 128020 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Pe 2 roti
« Răspuns #110 : 17.Mar.2011, 04:43:42 p.m. »
@cribo25: scuze de intrebare, dar ce dimensiuni ai ? incerc sa-mi dau seama daca o sa ma 'impac' cu o pliabila (de fapt ea cu mine :-)) ).
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline cribo25

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 577
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #111 : 17.Mar.2011, 08:39:58 p.m. »
@shpeedy, am cam dimensiunile unei scanduri, adica 1,75 cu 65. Cand bate vantul din spate cred ca as putea prinde si 80 km/h iar cand bate din fata maximum 2-3 km.  :-))
Acum, la modul serios, nici nu banuiam cat de relaxant si destresant este sa dai cateva ture cu bicicletele. :good:
Ignis 1.3 GLX+
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #112 : 18.Mar.2011, 12:09:28 a.m. »
......

Adevarata provocare va fi maine dimineata cand voi pleca cu bicicleta la servici.Sa speram ca voi si ajunge :D

.....

Provocarea a trecut.

As vrea sa incep mai intai cu un sfat pentru cei care urmeaza sa-si cumpere bicicleta. La achizitie RUGATI personalul sa va ajute cu reglajele si verificati ca toate suruburile sa fie stranse! Eu aveam saua+roata spate+ghidonul nestranse, amortizorul spate intarit la maxim, sabotii nereglati si colac peste pupaza lantul neuns. Asta e unul din dezavantajele achizitiei unei biciclete seara tarziu la terminarea programului.

Si acum sa facem review:

Ma urc increzator pe "catarator" dimineata la prima ora si purced inspre locul de munca.Si nu am zis degeaba "catarator". Prin Bucuresti chiar trebuie sa te cateri ca sa poti sa mergi undeva. Trecand peste cretinitatea pistelor de biciclete care se termina subit intr-un stalp si te face sa te gandesti "si eu acum ce fac...ma teleportez prin el?" nu am inteles niciodata de ce, daca tot au facut piste de biciclete ce traverseaza intersectii cu strazi (inevitabil :P) , nu au facut si ei (sau modificat) bordurile astfel incat urcarea si coborarea de pe ele sa fie lina? Nu nene, cobori de la 15 cm inaltime in unghi drept ca sa cobori bordura si tragi de fiecare data de ghidon ca sa o urci in partea cealalta de parca esti pe un bidiviu neimblanzit si trebuie sa il supui. Sau poate am eu prea multe pretentii.

Problema nr 2: Oamenii pe pistele de bicicleta. Sunt foarte intelegator cand vine vorba de Piata Victoriei (pasaj pietonal) Piata Romana si alte zone de trafic intens pietonal unde efectiv oamenii nu au loc sa mearga pe bucatica lor de trotuar si acopera toata sectiunea trotuarului fara voie (cu toate ca legal unde exista pista de bicicleta biciclistii au prioritate).Asta o inteleg. Dar in momentul in care e 7 dimineata, pe trotuar esti doar tu, pietonul nesuferit, si eu care vin pe pista de bicicleta ai putea sa faci un efort sa mergi prin locul stabilit tie si nu pe locul stabilit mie. Sau poate iti place sa mergi pe asfalt galben si nu gri...O fi chestie de cromatica si nu-mi dau eu seama. Ironia sortii face ca atunci cand m-a auzit claxonand de zor in spatele lui, s-a intors,mi-a tras o privire plictisita si a continuat sa mearga pe pista ca si cum eu nu existam. Deci, posibil sa fie chestie de cromatica...Sau poate feng-shui ceva...

Intr-un final am ajuns la servici la o ora foarte ok. Traseul meu ( care a avut 7,5 km) a fost parcurs in doar 26 de minute (hai,radeti ca se putea si mai bine de atat dar de prima zi eu zic ca e ok) si a implicat un mers combinat pista-sosea-trotuar-(caini)-linie de tramvai (pe Buzesti unde efectiv nu mai exista banda de rulare si se merge direct pe linia de tramvai.

Drumul inapoi a fost putin anevoios deoarece am prins ploaie,frig si o gramada de masini care se bagau peste tot unde nu era locul lor. Timpul la sosire a fost de 41 de minute dar am schimbat traseul (din neatentie sau din obisnuinta sa o iau cu masina pe acolo) si a fost mai lung cu ~2,5 km (adica fix ce-mi trebuia pe ploaie si frig :D) deci 10 km. "Catzarila" s-a comportat excelent din toate punctele de vedere si m-a ajutat sa trec peste toate obstacolele intalnite in cale (exceptie facand 3 caini ce-mi ranjeau dragut ca la poza pe care a trebuit sa-i ocolesc).

Pe scurt...mi-a placut. Daca as fi plecat cu masina dimineata as fi facut cam 36 de minute si seara, date fiind conditiile meteo si de trafic, as fi facut o ora sau chiar peste asa ca ma declar extraordinar de multumit.Este o investitie care isi merita fiecare banut. Si care banut se va amortiza in ~35 de zile. :prty:


« Ultima Modificare: 18.Mar.2011, 12:12:25 a.m. de WayOfLife »
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #113 : 18.Mar.2011, 12:17:17 a.m. »
Interesant, interesant. Totusi tre sa fii atent si la prognoza meteo cand mergi "pe 2 roti".

Are cineva pe aici HopTown 20"?
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #114 : 18.Mar.2011, 12:28:32 a.m. »
Stiam ca ploua.Am vrut sa vad si rezistenta mea dar si comportamentul bicicletei in conditii extreme: ud pe jos,trafic,frig.
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #115 : 18.Mar.2011, 12:31:51 a.m. »
Ok. Atunci sa te obiesnuesti cu ideea ca treaba cu pistele de biciclete e asa...praf in ochi. In tara noastra, cel putin in Bucuresti din proprie experienta, in general pe acele piste gasesti multi oameni, multe masini parcate si ....

De ex. in multe alte capitale care is mai la vest asa, daca esti pe pista de biciclete cu masina (din greseala, nah...turist) de nu te "bestelesc" aia de mama focului. Sa nu mai zic ca daca esti pe trotuar pe partea alocata lor mai, mai ca dau peste tine :P
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #116 : 18.Mar.2011, 06:44:24 a.m. »
Si Corina? Nu-si cumpara si ea bicicleta? :D
Asa da amortizare.. si daca mai creste pretul benzinei se scurteaza si mai mult perioada. :D
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline Swithin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #117 : 18.Mar.2011, 09:59:18 a.m. »

RUGATI personalul sa va ajute cu reglajele[...]

Nu stiu daca are vreun efect rugatul. Eu am cumparat mai demult o bicicleta de la First Bike si am patit acelasi lucru. Chiar cunosteam pe cineva de la magazin, dar efectul a fost acelasi: incredibil cate lucruri s-au destrans in prima saptamana, inclusiv ghidonul!

[...] cretinitatea pistelor de biciclete [...]
[...] Oamenii pe pistele de bicicleta [...]

Cauza problemelor e aceeasi: in Romania nu prea exista piste de biciclete, de cele mai multe ori sunt doar niste dungi pe trotuar. In mod normal, pista ar trebui sa fie separata prin fasie de iarba atat de sosea, cat si de trotuar. Chiar si eu, care sunt biciclist convins, ma trezesc de multe ori ca pasesc pe pista de bicicleta cand sunt pieton, pur si simplu pentru ca nu o percep ca fiind separata de trotuar.

[...] hai,radeti ca se putea si mai bine [...]

Dar nu-i rau deloc o medie de 15 km/h. Tot cam pe acolo eram si eu cand aveam vitezometru la bicicleta, si nu mergeam deloc incet - am si depasit 50 km/h cu First Bike-ul ala. Pe de o parte, mai obosesti si trebuie sa incetinesti din cand in cand, iar pe de alta parte, intalnesti pietoni, masini, borduri, stalpi etc. si iar trebuie sa incetinesti sau sa te opresti.

Iti doresc multe drumuri placute cu bicicleta! Si ai grija la caini...
Grow up.
 

Offline Batranul

Re: Pe 2 roti
« Răspuns #118 : 18.Mar.2011, 10:42:23 a.m. »
Nu stiu daca are vreun efect rugatul. Eu am cumparat mai demult o bicicleta de la First Bike si am patit acelasi lucru. Chiar cunosteam pe cineva de la magazin, dar efectul a fost acelasi: incredibil cate lucruri s-au destrans in prima saptamana, inclusiv ghidonul!

Asta este motivul pentru care eu voi lua o bicicleta SH. E ca si cum as alege intr-o dacie 1310 noua si un mercedes la mana a doua. Prefer sa dau pana in 400 ron pe una SH care sa ma tina linistit cativa ani decat una noua care trebe reglata ras-reglata si parareglata. Nepotu' care e pasionat si a avut biciclete multe, inclusiv noi de la first bike acu merge pe o cursiera luata la mana a doua.

Oricum, am fost deja la un 'depozit' de biciclete SH. Din 10 expuse...pe doua dintre ele te-ai fi urcat pe ele sa le iei acasa, pe la 170 ron bucata. Insa, nesatisfacut am intrebat daca mai are si altele ....iar raspunsul m-a convins sa caut si-n alte locuri: 'da' vreti sa cumparati mai multe decat is expuse aici?'  :D

Oricum graba mare nu e, ca nici mersul pe jos nu ma omoara (sa fim seriosi, in 15 min maxim fac drumul de acasa pana la serviciu).
fost posesor de Ignis 1.5 4wd
www.scoaladepaine.ro
 

Offline Swithin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
Re: Pe 2 roti
« Răspuns #119 : 18.Mar.2011, 10:52:50 a.m. »

Asa e, si eu am una la mana a doua acum. Am luat-o cu 150 de lei si sunt foarte multumit de ea. E drept ca o si folosesc mai putin decat foloseasm First Bike-ul (cu ala faceam uneori si 40 km intr-o zi prin oras). La First Bike (care a costat peste 400 de lei in 2004), in 3 ani am schimbat franele (tot in afara de manete), schimbatorul din spate, lantul si pedalele.
Grow up.