Sa înteleg ca ai calat motorul în doar 2 km?
Mie mi se pare absurd.
Dupa impact, ai mers pe rotile tale, ca sa zic asa?
PS: hai sa zicem ca din impact a aparut o "deplasare" sau fisurare a garniturii de chiuloasa care probabil o fi fost coapta si casanta .... ce te opreste ca
sa o schimbi doar pe ea?Vezi tu, si garnitura de la capac dupa vreo 4-5 ani începe sa transpire uleiul care e mult mai vâscos decât apa distila sau antigelul...darmite o garnitura de chiuloasa care a suferit un soc.
PS2: fumul alb poate fi o consecinta a deteriorarii garniturii, nu înseamna ca a crapat chiuloasa care fiind din aluminiu are o fracturare termica mult mai putin probabila decât fonta - de exemplu.
Sincer, mie mi se pare ca aia vor sa te faca la portofel.
Si chiar daca e atat de naspa situatia, în 4000 de euro gasesti la un sfert din banii aia motoare întregi din dezmembrari, cu garantie 6 luni în care te poti edifica daca au bube.
PS3:
cei se la service, lucrez cu ei de 7 ani.
In
masini service si în femei sa n-ai încredere...