Autor Subiect: Problema faruri, condens pe interior  (Citit de 3921 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline smiley

Re: Problema faruri, condens pe interior
« Răspuns #20 : 20.Nov.2019, 10:39:32 a.m. »
In cazul in care ti-ai schimbat din becuri poate ar trebui sa verifici sa vezi ca sunt montate ok si sa fie puse bine eventualele capace/garnituri de etanseizare..
Cat despre ventilatia farului, o ventilatie naturala tot ai pentru ca atunci cand folosesti faza scurta/faza lunga becurile alea incandestente or sa creasca temperatura in far deci dilata aerul creste presiunea si probabil iesa afara dupa care cand se racesc or sa aspire aer de afara.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 
The following users thanked this post: ntire2000, gabineg

Offline ntire2000

Re: Problema faruri, condens pe interior
« Răspuns #21 : 20.Nov.2019, 12:26:35 p.m. »
Asta e o explicatie plauzibila cu contractarea la rece si aspirarea de aer umed în interiorul farului.
Mai ales ca sunt identic aburite.
Pe faza scurta am Night Ultrabreaker de la Philips si probabil ca astea se incing mai tare ca originalele (la care n-aveam nimic împotriva decât faptul ca nu-mi placea lumina aia calda si lesinata)
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline aavii

Re: Problema faruri, condens pe interior
« Răspuns #22 : 20.Nov.2019, 12:48:58 p.m. »
In mod normal farul nu este etans! Nici nu ar trebui sa fie ca pe acolo se intampla niste dilatari, contractari.
Este posibil ca la o sapalatorie sa fi insistat in zona farurilor si cand le-ai aprins, umiditatea sa fi intrat in far? Sau poate capacul din spatele becului sa fie prins stramb sau desfacut pe vreme de ploaie/ceata?
Orice ar fi, abureala aia ar trebui sa se duce in timp relativ scurt prin evaporare. Daca nu se duce, lasa putin capacul din spatele farurilor deschis (de preferat cand stai pe loc ca in mers risti sa arunci mizerie inauntru)
  • Suzuki Vitara S grade